|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 21:14:36 GMT 1
"Du er virkelig dum" sagde han og morede sig gigantisk med hendes dumhed. "Du søger sikkert Rufus ikke?" spurte han og morede sig stadig gigantisk med hendes dumhed hun havde sikkert ikke engang regnet ud at han var Rufus HeartMade konge over light, men han lignede dog heller ikke en konge i det tøj han havde på, han lignede mest af alt en bonde der var ude og drikke sig fuld med vennerne.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 18, 2008 21:22:54 GMT 1
Anuja smilte blot koldt og prassede kniven lidt hårde ind mod hans hals, men kun lige nok til at der gik huld på den tynde hud der dækkede hans hals " sandt min ven... så kan du måske også fortæle mig hvor jeg kan finde ham ? " spurte Anuja køligt, kun lige højt nok til at han ville være den eneste i rummet der ville kunne høre det. ikke havde hun regnet med at det var ham der sad foran hende, men hun havde jo selvfølgelig heller aldrig set ha før, og viste derfor ikke hvordan han så ud.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 18, 2008 21:27:07 GMT 1
"Jeg kan hurtigt fortælle dig af din kniv ikke hjælper spor" sagde han roligt og kiggede på hende. "Når folk plejer at spørge hvor de kan finde ham siger jeg enten sandeden eller finde på en løgn" sagde han roligt og smilte. "Men siden du åbenbart virkelig gerne vil møde ham kan jeg hurtig sige til dig at du skal gå helt ned i den anden ende i byen" han smilte og vidste godt at den vej han havde fortalt hende barer viste hende ned til fiskerne der var ved at læsse dagens fangst af så der ville stinke frygteligt.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 9:28:15 GMT 1
Anuja vente let kniven rund med en tydelig vandt bevægelse og satte sidsen godt fast i træ pladen på bordet foran dem, hun så roligt på han og lyttede til hans ord. Hun nikkede afmålt og så kort så kort på ham, men lod så sine øjne glide i, hun sad tavs lidt før hun roligt åbnede øjne igen og lod sit blik fange hans " du lyver " svarede hun toneløst uden at tage blikket fra ham.
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 11:18:49 GMT 1
"Kan du bevise at jeg lyver?" spurte han roligt og kørte en hånd igennem det lyse lange hår. "Har du tænkt dig at dræbe ham eller hvad siden du så gerne vil møde ham?" spurte han og kiggede på nogen af de andre gæster. "Du elsker vist at skræmme folk ikke?" spurte han og kiggede på hende med et skævt smil
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 11:41:03 GMT 1
" jeg behøver ikke at bevise det, blot at tro på min egen døme kraft " svarede Anuja roligt, stadig uden at tage blikket fra ham. Hun lod det lange sorte hår flette og bandt det til sidst med et lille stykke lædersnor for hun hun forsatte " jeg har på nuværende tidspunkt intet grundlag for at skade denne Rufus... desuden, hvad ved kommer det dig om jeg har tænkt mig at skade nogle eller ej, det er vel min sag " det kølige smil spillede endnu engang hen over hendes mørke læber
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 11:45:00 GMT 1
"Ah så du er en kvinde der i det mindste har lidt inde imellem ørene" sagde han og grinte. "Så du vil måske bare tale med ham eller ej?" spurte han. "Og så vidt jeg ved angår det rimelig meget mig hvis du skader nogen i denne fredelige by" sagde han roligt og kiggede på hende. "Hvad arbejder du som?" spurte han uden at tage blikket fra hende
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 12:01:41 GMT 1
" det tager jeg som et komplimang " svarede Anuja roligt, det lød nu ikke som om at hun var synderlig smiret, og hans grin var faktisk begyndt at genere hende en smugle. Hun tænkte lidt over sit svar før hun svarede " Jeg er i krigens tjeneste, et erhver du sandsynligvis ikke mener at til kommer en kvinde... men din mening betyder intet for mig " hun smilte koldt og lod sit blik glide ned over ham og stoppede ved hans hænder
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 12:06:28 GMT 1
"Du er måske alligevel ikke så klog" mumlede han og grinte. "Kvinder er vel lige så gode som mænd og hvis kvinder kan deres kamp er de meget bedre end mænd i kamp, men der er nogen som kun mener at det er mænd der skal kæmpe fordi at de har gjort det i flere år, men det mener jeg nu ikke" sagde han og smilte.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 12:14:40 GMT 1
Anuja høret ikke meget af hvad han sagde, da hendes opmærksomhed var blevet fanget af noget nyt... hendes blik var så godt som låst fast på hans hænder, hun rekte ud, tog et hårdt tag omkring hans håndled og trak den nærmere så hun bedre kunne se før hun atter slap og så på ham " du er ikke bonde dine hænder er for rene " sagde Anuja roligt
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 12:19:13 GMT 1
"Jamen så er du måske klog" mumlede han og et smørret grin spillede over hans læber. "Tror du måske ikke at vi har en vand hane? Eller tror du vi hele tiden har beskidte hænder?" spurte han og grinte han elskede at lege med folk inden han fortalte dem hvem han var og de plegede for det meste at blive ligblege og det morede ham godt, men hende her ville nok ikke lige frem blive 'ligbleg'
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 12:28:57 GMT 1
" det er kun de færeste bønder der har råd til den slags " svarede Anuja kort, i det hun tog sin drink fra bordet foran sig og tømte det hvor efter hun tilføjede " desuden er dine hænder ikke kun for rene til at tilhøre en bonde, de er også for bløde hvilket viser at du ikke er van til at udøve hårdt arbejde "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 12:33:24 GMT 1
"Det er rigtigt, men hvem siger at jeg ikke er rig?" spurte han og grinte. "Der findes vel familie og fridage" grinte han og kiggede på hende, han var efterhånden meget god til at finde på forklaringer om alle mulige ting. "Hvad hedder du?" spurte han igen og kiggede på hende.
|
|
|
Post by Anuja on Oct 20, 2008 12:45:44 GMT 1
Anuja smilte lumskt og svarede " det er der ingen der har sagt... men jeg er begyndt at tvivle på at jeg er den eneste der er kommet i forklædning her til aften " hun lod kort sit blik glide rundr i baren mens hun overvejede om hun skulle fortæle ham sandheden eller hun skulle opdigte noget som hun havde gjordt så mange gange før men besluttede så at sige sandheden. Hun vente atter sin opmærksomhed mod ham og savarede " Mit navn er Anuja La'vera "
|
|
|
Post by Rufus on Oct 20, 2008 12:50:47 GMT 1
"Du har ret ham der ovre er også i forklædning" grinte han og pegede på bartænderen. "Uhhh rigtig pige navn" drillede han og grinte han havde ikke moret sig godt i lang lang tid faktisk var sidste gang han havde moret sig var da landsby tossen faldt ned fra trappen og døde.
|
|