|
Fun?
Oct 4, 2009 0:07:28 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 0:07:28 GMT 1
han så på hende og smilte stort og varmt til hende og krammede hende rigtig gladt ind til sig, han så ned af hende og rødmede så stort, "ehm... du behøves ikke... hvis du ikke vil altsår" sagde han og så rødmende på hende, "om dit tøj ser sådan ud eller om det er skole tøj så kan jeg altid lide at se på dig" sagde han og smilte stort til hende, han stod dog en smule og gnuppede benene lidt mod hinanden, "ehm skat.. hvis det er i orden jeg kalder dig det... må jeg gerne gå på toilet" sagde han og så rødmende på hende, "for jeg tror ikke du har lyst til at være med der inde når jeg sidder uden underbukser på" sagde han og lo let, "ved mindre du en af de frække" sagde han og blinkede til hende men smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:15:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 0:15:03 GMT 1
Hun smilte varmt "Aww tak." sagde hun med et smil og kyssede ham blidt og kiggede på ham og lo kort "Du må gerne kalde mig skat, hvis jeg også gerne må kalde dig skat." sagde hun smilende og kiggede roligt på ham og lo "Gå du bare på toilettet skat, så skifter jeg imens" sagde hun med et smil og kyssede blidt hans læber og smilte varmt og tog så blidt et skridt tilbage fra ham og tog så roligt sin kjole af og kiggede rundt efter sin bh "Hvor var det nu jeg lagde den?" spurgte hun sig selv og smilte da hun fandt den og tog den på og kiggede så undrende rundt "hvor er mine bukser og trøje nu" mumlede hun lidt for sig selv og satte sig så ned ved siden af sengen og kiggede under sengen for at se om de var der.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:21:07 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 0:21:07 GMT 1
han smilte stort til hende og var smuttet hurtigt ud på toilettet, der kom et nydende "aaaah" der ude fra da han tissede men det tog ham ikke lang tid at blive færdig, han kom smilende tilbage og med et lettet blik, han så roligt rundt og så hende side på hans seng i bh og trusser, han rødmede kraftigt og lukkede let døren bag sig og lod nøglen glide rundt så den var låst, han satte sig rødmende ved siden af hende og så på hende mens han lagde sin arm om hende, "hvor er du smuk skat" sagde han og smilte stort til hende og gav hende et kys på kinden men roligt også på læberne, han havde lagt puden over sit skød for at dække lidt og så bare stille på hende med et blidt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:28:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 0:28:03 GMT 1
Hun smilte mildt da hun mærkede hans arm om hende og kiggede roligt hen på ham og smilte og kyssede ham blidt "Tak skat, det er du også skat" sagde hun med et smil og strøg roligt hans kind og kyssede ham roligt og lo så lidt og kiggede på ham "Jeg kan ikke finde resten af mit tøj."sagde hun og kløede sig lidt i nakken og smilte undskyldende og strøg lidt sin hånd gennem sit hår "Jeg håber at det er okay." sagde hun med et smil og kyssede varmt hans kind og kyssede så blidt hans mund og smilte kærligt og nussede blidt hans nakke "Vidste du at du er dejlig?" spurgte hun med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:35:58 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 0:35:58 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han rødmede let og satte sig så bag hende så hun kunne læne sig in til hans bryst med ryggen og tog dynen hyggende om dem begge to, "nej det vidste jeg ikke" sagde han og lo let med et stort smil, "og nu hvor vi har spist aftensmad så tror jeg ikke min søster vil forstyrre os mere" sagde han og lagde sine arme om hendes bryst varmt og lagde sit hoved ved siden af hendes hyggende, "så du behøves ikke at se efter dit tøj endnu... forresten hvor meget tøj plejer du at sove med?" spurgte han hende undrende.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:44:05 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 0:44:05 GMT 1
Hun smilte roligt og lænte sig blidt indtil ham og smilte "Jamen, det er du." sagde hun med et smil og kiggede på ham med et smil og kyssede kort hans kind "dejligt." sagde hun med et smil og tænkte lidt over hans spørgsmål "Well, det kommer nok and på hvor varmt det er." sagde hun med et smil og kiggede på ham og nussede blidt hans hænder som han havde om hende og smilte roligt "hvad med dig?" spurgte hun roligt og kiggede stille på ham og lo lidt da hun kom i tanke om bogen som hans søster havde gevet ham "Det med bogen." sagde hun med et smil "er din søster tit sådan?" spurgte hun med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 0:57:18 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 0:57:18 GMT 1
han så på hende og tænkte lidt, "tja..:" sagde han og rødmede let, "jeg plejer at sove uden tøj på... men nu hvor du skal sove ved siden af mig skal jeg nok tage underbukser på så du ikke mærker det du ikke vil mærke" sagde han og kløede sig let i nakken, han så roligt rundt "hvad med varmen som vi har nu skat?" spurgte han hende roligt og varmt, han så på hende og rødmede let mens han fik bogen op og åbnede den foran hende "nej faktisk ikke.. nu har jeg heller ikke haft piger på besøg så det er første gang jeg oplever hende sådan" sagde han og så på bogens sider rødmende, der stod en del om første gang og hvad man kunne for at forberede sig og en masse om kvindernes og mændends svage punkter.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:04:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 1:04:45 GMT 1
Hun smilte roligt "du kan gøre hvad du vil skat, det forstyrre mig ikke." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og smilte roligt "Well, det kommer and på dig, det er jo ikke helt sundt at sove med bh på." sagde hun med et smil og kiggede på bogen og rødmede lidt "Men det er da sødt af hende, hun bekymre sig for dig." sagde hun med et smil og kiggede roligt på bogen med et smil og kiggede så på ham "Du har dejlige søskende, jeg ville ønske at jeg havde en søster." sagde hun med et smil og bed sig lidt i læben "Uhm, jeg vil entelig også vise dig noget." sagde hun med et smil "Men, vil du så gerne holde dynen klar for mig, for bagefter vil det være lidt pinligt." sagde hun med et smil og rejste sig op, hun ville forvandle sig til en kat, og når hun ville gøre det, ville det tøj hun nu havde på jo blive alt for stor og falde på gulvet.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:11:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 1:11:57 GMT 1
han så på hende og smilte varmt til hende "du kan sove helt uden noget hvis du har lyst.. jeg har alligevel ikke set en pige nøgen endnu" sagde han og rødmede lidt, han sad lidt og tænkte "jeg ville nu ønske nogle gange at jeg bare boede alene.. hun er meget efter mig" sagde han stille og så på hende med et lille smil, han så lidt undrende på hende da hun sagde at hun ville vise ham noget og fik så meget store øjne da han så at hun forvandlede sig til en kat, han så på hende og fik et stort smil "hvor er du sød skat" sagde han og var ret så henrykt og havde lyst til at kramme den men lod dynen og hans krop være klar til hendes nøgne krop kom ind til hans.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:21:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 1:21:25 GMT 1
Hun spandt og hoppede så op i sengen i sin katteform og nussede sig lidt op af ham og slikkede kort hans kind og miavede muntert og lagde en anelse sit hoved på skrå og nussede lidt sit hoved op af hans hals og spandt stille, derefter hoppede hun ned på gulvet og forvandlede sig derefter til sit menneskekrop igen og rødmede dybt og kiggede ned i gulvet og kravlede så ind under dynen igen og rødmede og kiggede så op på ham med et smil "Jeg er en animagus." sagde hun med et roligt smil "hvad er du skat?" spurgte hun med et varmt smil og bed sig en anelse i læben og smilte mildt.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:27:40 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 1:27:40 GMT 1
han smilte stort og nød hendes nussen mod ham og nyssede hende rigtig godt og varmt igen, han så lidt undrende på hende da hun hoppede ned på gulvet og forvandlede sig tilbage til menneskeform, han fik meget store øjne og rødmede rigtig kraftigt, det var første gang han havde set en pige helt nøgen, han mærkede tydeligt hendes krop ind til sin og tænkte kort på om han igen skulle ligge sine arme om hende eller hvad, men lade så sine arme om hendes mave og tæt på hendes underliv, "du ved... det var min første gang jeg har set en pige helt nøgen" sagde han og så på hende rødmende, han så på hende og bed sig let i læben, "jeg er nu bare en simpel healer" mumlede han og rødmede og var lidt flov over det.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:35:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 1:35:49 GMT 1
Hun smilte roligt og kyssede ham blidt og kiggede roligt på ham med et kærligt smil "Tilykke så skat." sagde hun med et roligt smil "Jeg har aldrig set en dreng nøgen før." sagde hun med et smil og nussede blidt hans hænder med et varmt smil og kiggede så roligt på ham og smilte kærligt "Healer? det er da fantastisk skat , du kan jo rede andre, det er meget mere end alting skat." sagde hun med et smil og kyssede blidt hans kind og smilte roligt og bed sig lidt i læben "tror du at din søster syntes om mig?" spurgte hun så og pillede lidt ved sine fingre "Uhm... jeg vil gerne kende dig min mor engang... hun er virkelig sød, når hun ikke er irreteret." sagde hun med et smil og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:41:04 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 1:41:04 GMT 1
han så på hende og tænkte lidt og smilte så varmt, han smilte stort "jeg tror hun virkelig godt kan lide dig skat " sagde han og smilte stort til hende, han lagde hende stille ned i sengen med dynen om hende, "nå skat hvis du ikke har set en dreng nøgen før så får du at se nu" sagde han og smilte stort "så bliver din kæreste her din første" sagde han og trak så sine underbukser helt ned og stod nøgen foran hende med et lem som faktisk strittede og var ret så stiv, han rødmede stort men blev stående så hun kunne se på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:47:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 4, 2009 1:47:45 GMT 1
hun smilte roligt og bed sig i læben "Det er jeg glad for." sagde hun med et smil og kiggede undrende på ham da han lagde hende ned i sengen og hun rødmede dybt og kiggede på ham og bed sig i læben og rødmede stort og kiggede på ham "Du ser fantastisk ud skat." sagde hun blidt og rejste sig så stille og trådte blidt indtil ham og kyssede ham så blidt og lagde varmt sine arme om hans nakke og lukkede lidt sine øjne og holdte blidt kysset og smilte varmt mod hans læber, hun var meget glad for at være der med ham ligenu, hun mærkede hvordan hendes hjerte bankede hurtigt inde i hende.
|
|
|
Fun?
Oct 4, 2009 1:51:39 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 4, 2009 1:51:39 GMT 1
han så da hun rejste sig og rødmede stort da hun kom over til ham, han syntes virkelig at hun havde en perfekt krop med perfekte former og faconger, han mærkede hendes varme kys og kyssede hende stille igen og lagde sine arme om hendes hofter og stille trykkede hende ind til sig, han trykkede let sit underliv mod hendes med et smil, "har du nogen sinde gjordt det før skat?" spurgte han hende stille og rødmende.
|
|