|
Fun?
Oct 17, 2009 13:46:40 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 13:46:40 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og blev let overrasket over hendes kys men smilte meget stort, han kyssede hende blidt på læberne igen og rødmede let, denne gang lænte han sig over bordet og kyssede hende dybt forelsket på læberne og lagde stille sit hoved let på skrå for at gøre kysset nydende, han lagde blidt sin hånd på hendes kind blidt og lod stille sin tunge glide med i kysset og gjorde det rigtig godt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 13:54:55 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 13:54:55 GMT 1
Hun åbnede overrasket sine øjne og lagde så blidt sin hånd på hans kind og lod stille sin tung lege lidt med hans og hun lukkede stille sine øjne og nød kysset rigtig meget. Hun sukkede kort nydende mod hans læber og lod blidt sin tunge nusse sig med hans og lagde en anelse sit hoved på skrå så det blev endu bedere , det var entelig så romantisk syntes hun, det var perfekt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 14:13:25 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 14:13:25 GMT 1
han gjorde det virkelig godt og lod tungen glide godt om hendes nussende og syntes at det var vildt godt, han så på hende og smilte stort, "jeg elsker dig så meget skat" sagde han og smilte blidt og forelsket til hende, han nussede hendes kind og så hende dybt i øjnene, han tænkte lidt at hun jo havde planlagt aften så han ville lade hende styrre den nu, han satte sig stille ned igen og smilte stort, han begyndte roligt og spise af sin mad.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 14:22:40 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 14:22:40 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham og spiste så stille lidt mad og kiggede på ham med et stille smil og bed sig lidt i læben og kiggede lidt ned i maden og smilte stille og rejste sig så og gik hen til sterio enlæget og tændte roligt for den og vendte sig stille mod ham med et smil "bare for at få det til at være lidt hyggeliger.." sagde hun, musikken var roligt og stille, og gjorde det blot endu mere romantisk, og hun satte sig roligt ned igen.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 14:43:28 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 14:43:28 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han rødmede let men smilte stort, han rejste sig så op og gik varmt over til hende med et smil, han bukkede varmt foran hende, "må jeg få denne dans?" spurgte han hende med et stort smilg og rakte hende sin hånd med et varmt smil og så virkelig høflig og elegant ud som han spurgte hende og bukkede, han nød meget at være gentelman over for hende og havde aldrig før prøvet det over for en pige men nød det meget, hans blik var roligt og varmt på hende, han havde tænkt sig at danse lidt tæt nu.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 15:23:22 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 15:23:22 GMT 1
Hun kiggede på ham og rødmede og tog stille hans hånd "Det må du meget gerne." sagde hun med et blidt smil og rejste sig roligt op og kiggede kort ind i hans øjne og smilte blidt og bed sig lidt i læben og gik så roligt ud i stuen med ham, hele stuen var lyst op med de mange levende lys og hun smilte stille og kiggede på ham ,hun syntes at det var virkelig romantisk, og det var så sødt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 15:43:11 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 15:43:11 GMT 1
han så hende dybt i øjnene og lagde blidt sin arm om hendes hofte let og trykkede hende blidt ind til sig så de var helt tætte, han begyndte så stille at føre hende rundt i en sød og vildt romantisk vals, han smilte stort og så hende dybt i øjnene mens hendes øjne legede i ildens skær rundt fra alle de små staringlys, han fik let røde kinder men smilte stort, han syntes at det var vildt romantisk gjordt af hende og kunne utrolig godt lide det og syntes at det var perfekt og håbede lettere på at aftenen aldrig nogen sinde ville stoppe, ikke nu hvor den var så god.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 15:49:04 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 15:49:04 GMT 1
Hun rødmede og lagde stille sin hånd på hans skulder og kiggede ind i hans øjne og lagde så blidt sine læber tæt på hans øre "Jeg elsker dig." hviskede hun blidt og kærligt mens hun stille dansede med ham og bed sig lidt i læben og lagde lidt sin kind mod hans og smilte varmt, hun kunne rigtig godt lide det, det var så dejligt og romantisk. Hun smilte varmt og nød rigtig at danse med ham.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 15:56:58 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 15:56:58 GMT 1
han så på hende og smilte stort og var vild med at det var så romantisk og at hun så så mega smuk ud, han nød deres kind kontakt, han gav hendes kind et blidt kys og lod kinden nusse om hendes igen, "jeg elsker igså dig min elskede skat" sagde han og smilte stort til hende, "jeg elsker dig af hele mit hjerte"sagde han og kyssede hende stille på munden varmt og kærligt, det var næsten som at flyve på en lyserød sky følte han og elskede det rigtig meget.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 16:23:48 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 16:23:48 GMT 1
Hun smilte kærligt og dansede blidt med ham med et kærligt smil og hun kiggede stille på ham med et varmt smil og kyssede ham så blidt på læberene og trykkede sig varmt indtil ham og sukkede kort dybt mod hans læber og slap så stille kysset og smilte "nu har du røde læber også." sagde hun drillende og smilte stille og kiggede ind i hans øjne med et kærligt smil og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 16:31:26 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 16:31:26 GMT 1
han så på hende og lo let, "nåå så det har jeg" sagde han leende og gav hende et kys på kinde "og nu har du et kysse mærke på kinden " sagde han og kyssede hende på læberne han så hende dybt i øjnene, han skulle lige til at kysse hende rigtig dybt på læberne da det så bankede på døren, han fik et meget undrende blik og tænkte om hvem det dog kunne være, uden for stod politiet da der var sket noget forfærdeligt med hendes mor, hun havde datet en fyr men var så endt med at blive voldtaget og gennemtæsket af ham og nogle af hans venner og mirakuløst overlevet men lå nu i koma.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 16:38:26 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 16:38:26 GMT 1
Hun lo kort, men da det bankede på døren gav hun slip på ham og kiggede undrende på politi manden og fik store øjne af hvad han sagde "HVAD?!" råbte hun nærmest og trak hurtigt en jakke over sig og løbte hurtigt ud, hun løbte så hurtigt hun kunne hen mod hospitalet. Hendes øjne var store og hun var bange, hvad tænkte hendes mor dog på? Hun bed sig i læben mens hun løbte hurtigt videre, menneskerene som hun løbte forbig råbte af hende da hun løbte alt for hurtigt og var næsten ved at vælte dem.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 16:44:48 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 16:44:48 GMT 1
han var gået med hende ud og set hvem det var og stod lettere måbende *er der virkelig folk der stadigvæk gør den slags* tænkte han og syntes at det var forfærdeligt, han skyndte sig dog så at løbe med hende, han var hurtig på benene og banede lidt af vejen for hende ved at mase sig godt ind og skubbede folk til siderne, han skyndte sig ind på hospitalet, han så sig omkring og så på på Rosalie, "hvor hvor hvor" sagde han til sig selv og så rundt og spurgte hunrtigt en af sygeplejske pigerne som hurtigt gav dem vejen, han så på hende "skynd dig op til din mor skat så snakker jeg med lægen" sagde han og smilte stort, "skynd dig" sagde med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 16:49:04 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 16:49:04 GMT 1
Hun kom med ham til hospitalet og hun bed sig i læben "Tak skat." sagde hun blidt og kyssede ham kærligt på læberene og gik så ind i hendes værelse og bed sig i læben og satte sig stille ved siden af hende "mor.." sagde hun og bed sig i læben og sukkede "Jeg hader dig altså.." mumlede hun og krammede hende og små tårre trillede lidt ned af hendes kinder og hun bed sig i læben og sukkede dybt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 17:11:29 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 17:11:29 GMT 1
han snakkede med lægen om hendes mor og nikkede stille, han kom så stille gående ind til hende af døren og bed sig let i læben og tog sig til armen, "hej skat" sagde han og stille satte sig ved siden af hende mens han havde vendt sig mod hende, "tja... din mor bliver nød til at blive her på hospitalet i nogle måneder.. det er svære skader og hun skal have psykolog hjælp bagefter.." sagde han stille og bed sig i læben.. "du må gerne være hos mig imens at din mor ligger her" sagde han og bed sig let i læben nervøst
|
|