|
Fun?
Oct 17, 2009 0:16:27 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 0:16:27 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende, "det må du meget gerne skat" sagde han og smilte stort til hende "men hvor skal det være?" spurgte han hende undrende og bed sig i læben "og er der noget du vil have at jeg skal have på?" spurgte han hende med et stort smil og nussede hende om brysterne drillende og let kildende, han syntes hun så sød ud når hun havde hans skjorte om sig.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 0:20:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 0:20:35 GMT 1
Hun smilte roligt "Du skal bare være hos mig klokken 8, jeg vil overraske dig." sagde hun blidt og kyssede ham varmt og smilte stille af hans nussen "mmm, du skal bare tage dig selv med, så er jeg glad" sagde hun med et blidt smil og kiggede på ham med et varmt smil "Men husk, 8." sagde hun med et blidt smil og kiggede ind i hans øjne med et kærligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 0:30:51 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 0:30:51 GMT 1
han så på hende og smilte stort "jeg skal nok være hos dig klokken 8 skat" sagde han og smilte blidt til hende, "så tror jeg godt jeg ved hvad jeg skal have på" sagde han og lo let mens han krammede hende varmt, "men vi må se at få noget mad må vi" sagde han og smilte stort til hende, "og få noget tøj på" sagde han leende " min store søster kan ikke lide nøgne personer" sagde han og smilte til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 0:40:51 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 0:40:51 GMT 1
Hun smilte kærligt "Dejligt." sagde hun blidt og nikkede og lo kort "Okay, du har nok ret." sagde hun med et roligt smil og tog så stille sit tøj på og kiggede hen mod ham med et blidt smil og kyssede ham sp dybt på læberene og smilte kærligt og åbnede så døren og gik ned og smilte til Nadja "Hey Nadja, vi sov vist lidt for længe." sagde hun med et blidt smil og kiggede på hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:01:17 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 1:01:17 GMT 1
han smilte stort til hende og lo let, han så på hende med et intraseret blik til at hun gik ned til nadja, han trak så sit tøj på og smilte stort, han bed sig i læben og så på sin hylle og tog en lidt bred æske og så i den men lagde den så tilbage "den gemmer jeg til om nogle få dage" sagde han og smilte stort og gik så roligt nede under, Nadja så smilende ud og så intraseret på Rosalie, "jeg kunne godt tænke mig at tale med din mor" sagde hun og smilte sødt til hende "nå så kom man ned va Razmuz" sagde hun til ham og han nikkede med et smil, han satte sig ved bordet og smilte stort og savlende ved maden, "det ser lækkert ud søs" sagde han og havde sat sig lidt tæt på Rosalie, han så kort på uret og smilte til hende klokken 8 så har du jo hele 2 timer.. " sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:11:42 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 1:11:42 GMT 1
Hun smilte varmt og kiggede på hende "Helt fint, jeg skal nok få hende herover endag." sagde hun med et smil og kiggede på maden "Ja, det ser dejligt ud." sagde hun med et smil og kiggede på ham og nikkede "Okay." sagde hun med et smil og kiggede på Nadja og kiggede lidt på hendes tøj og smilte så stort "Jeg elsker din trøje, hvor har du købt den?" spurgte hun med et stort smil og lagde lidt sit hoved på skrå og kiggede på hende med et stille smil "Du har en fantastisk bror, jeg er glad for at være hans kæreste." sagde hun med et blidt smil og kiggede på hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:28:59 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 1:28:59 GMT 1
han så på hende og rødmede lidt over det men smilte stort, "den har jeg købt nede i 'decy' tøjbutikken" sagde hun og fniste let, "den var på udsalg og tror også den vil være på udsalg næste uge" sagde hun og smilte stort til hende "man tjekker jo alting når man er en pige med sans for mode" sagde hun og blinkede til Rosalie, han så på nadja og på Rosalie lidt måbende *så de er allerede blevet så gode veninder* tænkte han og smilte stort til hende, han rødmede let "så.." mere nåede han ikke at sige før nadja åbnede munden "ja han er en sød dreng som er godt udstyret" sagde hun og blinkede til Rosalie" det var han ihverti fald for 7 år siden når vi bade i badekaret" sagde hun og fniste drillende til ham, "mor vaskede ham altid ekstra godt da hun ville have at han skulle være en pige score" sagde hun og så på Rosalie med et let blik.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:37:01 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 1:37:01 GMT 1
Hun lo kort "Jeg siger ivertfald at du har sans for mode, du matcher jo perfekt dit tøj, måske kunne du lærer mig det engang? jeg skal ivertfald hen til 'decy' næste uge, man kan aldrig have for meget tøj." sagde hun og lo lidt og smilte varmt. Hun kiggede overrasket på hende "Alerrede som en 7 årig dreng? imponerende." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Well, jeres mor har gjort et godt arbejde, han scorede ivertfald mig." sagde hun med et blidt smil og tog blidt hans hånd og flettede blidt deres fingre.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:43:28 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 1:43:28 GMT 1
hun nikkede stort til hende og blinkede "jeg kan lærer dig alt hvad jeg ved om mode og tøj" sagde hun og fniste til Razmuz drillende, "jaaa han var lidt af en hurtig udvikler" sagde hun og smilte stort til hende, hun så på hende og fniste "hva var det så mens han var nøgen at du falde for ham eller kunne han faktisk fremtrylle nogle ord?" spurgte hun intraseret, Razmuz sad og stor rødmede over deres snak, "mor rørte mig jo altid der nede så hvordan kunne jeg ungå det" mumlede han flovt.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:49:13 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 1:49:13 GMT 1
Rosalie lo kort og smilte varmt "Jeg faldt skam for hans ord, han er virkelig fantastisk, noget helt specielt." sagde hun blidt og smilte varmt. Hun bed sig i læben og kiggede på ham "Forhåbenligt kun når du var i bad, for at gøre dig rent, ik?" sagde hun med et smil og lagde sit hoved en anelse på skrå med et kærligt smil og kiggede så på Nadja og smilte stort.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 1:56:34 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 1:56:34 GMT 1
han så rødmende væk, Nadja sukkede let "desvære ikke.. mor savnede far dengang så meget.. og han var jo den eneste 'mand' i huset" sagde hun og kløede sig i nakken, "men hun gik også ud på date hver dag næsten" sagde hun og så på Rosalie sukkende, Razmuz sad flovt og så ned i sin mad og følte sig lettere udnyttet nu og brugt, "jeg føler mig dårlig" mumlede han stille og så trist ned og tog sig til armen.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 2:08:07 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 2:08:07 GMT 1
Rosalie's smil forsvandt og hun fik små tårre i øjnene mens hun kiggede fra den ene til den anden og tilbage "...hvad?.." mumlede hun og kiggede på ham "Hvorfor fortalte du mig ikke det? du ved jo at du kan stole på mig skat." sagde hun og kiggede på ham og kiggede så på Nadja "Undskyld mig.." hviskede hun lidt hæst og rejste sig op , tårrene sad stadig i hendes øjne og hun gik hend mød døren til huset, vent, hvad var der lige der skete med hende ligenu? Humørsvingninger var et af svarene.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 2:14:59 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 2:14:59 GMT 1
han så hurtigt tilbage på hende og skyndte sig over til hende, "det var altsår ikke noget andet end at hun rørte mig skat" sagde han og så på hende, "pleace skat... jeg var kun 7.. jeg vidste ikke hvad der skete.. og jeg vidste ikke hvad du ville sige til det" sagde han og så på hende med et meget flovt blik, "jeg fortryder hvad der skete der gruligt" sagde han og så på hende og stille gled der tåre fra hans øjne "jeg brød mig ikke engang om det..." han så ned og lod tårende stille glide, Nadja så lidt flovt efter ham og sukkede "jeg prøvede at få mor til at inse at det var forkert at røre ved sin søn men hun skældte mig kun ud..." sagde hun og satte sig roligt ned.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 2:22:12 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 2:22:12 GMT 1
Hun stoppede op og kiggede på ham og stille gled nogle tårre ned af hendes kinder "Du skulle have fortalt mig det fra starten af, så ville jeg nok være mindre chokeret end jeg er nu" sagde hun og kiggede på ham men lagde så blidt sine arme om ham og trykkede ham indtil sig i et kram "Men det er okay nu..." sagde hun blidt og bed sig i læben "Skat, er der mere som jeg skal vide?" spurgte hun og kiggede på ham og bed sig i læben .
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 2:28:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 17, 2009 2:28:08 GMT 1
han mærkede stille hendes arme om ham og hurtigt lagde han sine om hende og krammede hende ind til sig, han så på hende stille og snøftede mens han tørede sine øjne, "ikke andet end at hun var en mande freak" sagde han og lo let, "så hun havde nogle fyre med hjem.. som slog mig når de havde lyst " sagde han og så stille ned, "det eneste krav var at jeg ikke fik sår eller noget men blå mærker var iorden" sagde han og så ned "men det var kun når hun havde drukket sit helt stiv" sagde han og kløede sig i nakken.
|
|