|
Fun?
Oct 16, 2009 21:34:02 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 21:34:02 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede op på ham og vendte så stille blikket ned igen og lod kort sin tunge strejfe hans lem og hun kyssede blidt hans lem og lukkede lidt sine øjne og nussede blidt hans hofter og kyssede roligt hans lem og kiggede så stille op og kravlede så stille op af ham og kyssede ham dybt på læberene, hun havde det som om alting hvad der skete ligenu gik i slow motion, hun lagde stille sin hånd på hans kind og kyssede ham dybt og kærligt på læberene.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 21:40:12 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 21:40:12 GMT 1
han bed sig nydende i læben og havde let sin tunge ud af munden, han syntes at det var vildt godt og følte det ekstra godt over hende, han bed sig i læben og så på hende med et forelsket blik og stille begyndte han så at kysse hende dybt og kærligt på læberne mens hans hænder roligt nussede hendes sider, "skat... " mumlede han og lukkede stille øjnene og let lagde han sine arme om hende, "jeg elsker dig så meget skat" sagde han efter at havde sluppet kysset og nussede sin næse mod hendes blidt og smilte og gav hendes næse et let kys.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 21:59:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 21:59:09 GMT 1
Hun bed sig i læben og lidt gled en tårre ned over hendes kind og hun kyssede ham blidt "Jeg elsker også dig skat." hviskede hun blidt og hun satte sig stille ned på ham så han trængte op i hende og hun bed sig i læben og kyssede ham dybt og lå helt indtil ham så hun kunne mærke hans varme krop indtil sin og hun nussede blidt hans kind og uddybede en anelse kinden og sukkede kort dybt.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 22:14:17 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 22:14:17 GMT 1
han så på hende og smilte stort og forelsket til hende, han nussede hendes ryg blidt kærligt, han gav et suk fra sig da han mærkede at han trængte op i hende, han trykkede sig lidt mere ind til hende, "jeg elsker dig så meget skat... jeg ville ikke være noget uden dig" sagde han og smilte stort til hende og kyssede hende blidt på læberne, han lod stille sine hænder nusse om hendes ryg kærligt og stille lod hænderne glide varmt ned om hendes baller og gav dem et let klem frækt.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 22:23:23 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 22:23:23 GMT 1
Hun smilte varmt og begyndte så stille at bevæge sig på ham, dog gjorde hun det så deres kroppe stadig rørte ved hinanden. Hun bed sig i læben og sukkede nydende "jeg elsker også dig skat." hun sukkede kort dybt nydende af hans berørning og bed sig nydende i læben "Du er dejlig skat." hviskede hun blidt og kyssede ham varmt og dybt på læberene og smilte mildt.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 22:34:07 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 22:34:07 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende "jeg elsker dig også" sagde han og nussede hendes baller godt "du er endnu mere dejlig min 'støn' skat" sagde han og bed sig i læben og begyndte at stønne mod hendes læber nydende, han mærkede sit lem var godt oppe i hende og det føltes virkelig godt at være oppe i hende mens at de lå så tæt sammen og havde det fantastisk sammen, han sukkede nydende og begyndte at bevæge sit underliv i takt med hendes så at der kom let klaske lyde da de stød sammen.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 22:44:56 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 22:44:56 GMT 1
Hun stønnede nydende og bed sig i læben , hun lukkede nydende sine øjne og lagde lidt sit hoved bagover med et nydende støn , hun nød hans berørning om hendes baller og hun bed sig nydende i læben "mmm du er meget mere dejlig." sagde hun blidt og trykkede sig blidt indtil ham og blev ved med at bevæge sig godt på ham og hun smilte stille og nød det rigtigt meget.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 22:55:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 22:55:20 GMT 1
han stønnede nydende og støde godt op i hende mens hun bevægede sig og holde godt om hende "åh skat åh ÅH" stønnede han nydende og mærkede nydelsen af at føre sit lem i hende, "skat det her er det bedste" sagde han nydende og stønnede godt mod hendes læber og syntes at det var vildt godt, han mærkede så at han kom i hende men blev ved med at støde og kom mere og mere op i hende så det også begyndt at løbe ud af hende.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:07:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 23:07:35 GMT 1
Hun bed sig hårdt i læben og stønnede nydende og kunne sagtens mærke at han kom i hende og hun bed sig i læben og blev også ved med at bevæge sig godt på ham og hun lukkede nydende sine øjne , hun tog sig ikke af at han kom i hende, hun havde trodsalt stadig alcoholen i sig, hun undrede sig dog lidt om han ville huske hvad der var sket om morgnen.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:16:54 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 23:16:54 GMT 1
han bed sig i læben og lod stødende blive lidt hårde men stadigvæk rigtig gode og sprøjtede sit kom op i hende, han bed sig dog så let hårdt i læben "Åh skat jeg kommer hårdt" stønnede han højt og nydende mod hendes læber og kom så rigtig stort op i hende så det strøjtede helt ind i hende, han gispede og smilte stort mens han kyssede hende dybt varmt, "jeg elsker dig så meget skat..." sagde han stille før han drøjlede om og falde i søvn.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:20:22 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 23:20:22 GMT 1
Rosalie stønnede dybt nydende og fik et lettere drømmende blik da han kom i hende og hun sukkede dybt og faldt så ned på hans side og gispede en anelse efter vejert, hendes øjne føles tunge for hende, dog havde hun lige kræfter til at tage dynen op over dem og hun faldt straks i søvn. Om morgnen åbnede hun langsomt sine øjne og gabte "mmmm..." mumlede hun lavt, hendes øjne var nu kun halvt åbne, hendes ene hånd lå ind over hendes bryst som dækkede lidt af hendes bryst, da dynen var gledet helt af hende.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:48:15 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 23:48:15 GMT 1
han sov rigtig godt og havde det dejligt mens at han var hende nær på den måde, han havde sine arme om hendes mave og nød det rigtig meget, stille åbnede han sine øjne gabende og fik et stort smil da hans svage blik så hende, "åh skat.." sagde han og smilte stort til hende, "hvor det en hærlig morgen" sagde han og smilte stort til hende, Nadja kom kort ind og fik store øjne men sagde hurtigt at aftensmaden var klar. han fik store øjne og så hurtigt på døren da nadja hurtigt var smuttet ud, "aftensmad... vi har virkelig sovet et helt døgn" sagde han og så på hende med store øjne men smilte stort.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:52:07 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 16, 2009 23:52:07 GMT 1
Hun fik store øjne og lo kort "omg" sagde hun og smilte stille og rejste sig roligt og rystede kort på sit hoved så hendes hår viftede lidt om hendes ansigt og hun smilte stille, hun stod med ryggen til ham , stadig helt nøgen. Hun bed sig lidt i læben og kiggede stadig ligeud "kan du huske noget fra igår?" spurgte hun så og bed sig lidt i læben og kiggede så stille tilbage på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 16, 2009 23:57:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 16, 2009 23:57:57 GMT 1
han så på hende og rødmede let men smilte stort, han satte sig op og rejste sig stille, "det kan jeg godt..." sagde han og gik hen og krammede hende varmt med sine arme om hendes mave, "vi elskede... og vi lå helt tæt... og du nød det... tja du så ud som du nød det" sagde han og blinkede til hende og gav hende et kys på kinden blidt, "jeg elsker dig så meget skat" sagde han og smilte stort, "du er perfekt" sagde han kærligt, han så tilbage og tog sin skjorte og lagde den om hendes skuldre varmt, "og du er gude smuk" sagde han varmt og romantisk til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 17, 2009 0:05:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 17, 2009 0:05:36 GMT 1
'Hun smilte og vendte sig stille mod ham med et kærligt smil og kyssede ham så blidt på læberene "Jeg elsker dig, min romantiske skat." sagde hun med et blidt smil "Nu når vi snakker om romantik... Vil det skade hvis jeg spørger dig ud på en lille date imorgen aften?" spurgte hun med et varmt smil og stilte sig lidt indtil ham og kiggede ind i hans øjne med et varmt smil og lagde lidt sit hoved på skrå.
|
|