|
Fun?
Oct 14, 2009 18:33:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 18:33:08 GMT 1
han så på hende med et fuldt blik "jamen han rørte dig... han fortjener 'hik' ikke at leve " sagde han og så fuldt på drengen, "men han trækker stadigvæk været det svin" sagde han og skulle til at slå ham igen men nåede det ikke før den anden dreng havde taget fat i hans arm, hans blik vendte sig hurtigt op til ham, "hva " mere nåede han ikke at sige før at han fik et slag i kinden så han falde til side, "ååh.." sagde han og lå let før at han hurtigt trillede rundt og brækkede sig ned på jorden og løfte at hans krop var på briste punktet og let falde ned til siden gispende.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 20:24:16 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 20:24:16 GMT 1
Hun bed sig i læben og satte sig stille ned ved siden af ham og tog blidt fat om hans hånd "Kom her skat, vi går hjem, nu." sagde hun og fik ham blidt op og tog hans arm om hendes skulder og tog sig lidt til hoved "mmm mit hoved..." mumlede hun lavt og lukkede kort sine øjne og gik så stille med ham hen mod sit hus. Da hun kom til sit hus gik hun stille ind og gik op på værelset og lagde ham ned på sin seng og faldt så ned at sidde på gulvet og hun bed sig i læben og tog sig til hovedet "arvv... mit hoved.." hviskede hun og lagde lidt sin pande mod gulvet.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 20:32:15 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 20:32:15 GMT 1
han så svagt på hende og gav et let hik fra sig men kæmpe sig op til hende og hjalp hende med at slæbe sig hjem til ham og lagde sig pladask i sengen og følte sig ret så dårlig i maven, "åh skat... " sagde han stille, han så ned til hende og kravlede selv ned af sengen og lagde sin arm om hende blidt "skat.." sagde han og smilte stille til hende. "du bliver nød 'hik' til at ligge i sengen" sagde han og smilte varmt og lagde nu hende op i sengen, "jeg kommer med en panodil" sagde han stille og kom rystende op og stå og gik ud efter en penodil og kort efter kom han tilbage igen med et glas vand og en spand og pillen. "her skat" sagde han og smilte til hende og fik lige lagt det før han væltede til siden besvimet.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 20:51:34 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 20:51:34 GMT 1
Hun bed sig i læben og kiggede efter ham og tog roligt pillen og slugte den stille emd vandet og gispede så da han besvimede og hun tog hurtigt en våd klud og satte sig ned ved siden af ham og lagde kluden på hans pande "Skat, skat vågn op" sagde hun og bed sig i læben, det var ikke det bedste at falde i søvn eller besvime når man var så fuld. Hun lagde sin hånd på hans kind "Skat..." sagde hun blidt og bed sig i læben og strøg stille hans kind og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 20:56:12 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 20:56:12 GMT 1
han vågnede ikke men blev liggende og var helt slået ud af alcoholden, han var slet ikke vand til alcohold og det havde været langt over hans granse at drikke så meget, men opludselig slog han øjnene op og trak spanden over til sig hvor han så brækkede sig ned i den og blev ved i et helt minut før at han kun kunne gispe ned i det. "det gør så ondt i hovedet "gispede han og bed tænderne hårdt sammen.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:03:17 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 21:03:17 GMT 1
Hun bed sig i læben og strøg ham stille over håret "Undskyld skat, det var en dårlig ide." sagde hun og bed sig i læben og trak ham roligt op på sengen og trak dynen op over ham og gav ham en penodil og vand "tag pillen skat." sagde hun og kiggede på ham og trak så sin nederdel og trøje af "Her er så varmt..." mumlede hun og åbnede så stille vinduet og lukkede for døren og slukkede lyset så kun månen som skinnede ind lyste værelset op, og hun stilte sig stille op foreand vinduet så lyset fra månen strålede lige precis på hende og lyste hende op så man sagtens kunne se hende.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:09:33 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 21:09:33 GMT 1
han hostede let og så stille på hende med et smil "nej skat... det var en god ting" sagde han og smilte kærligt til hende, han lagde sig friviligt ned og så på hende med et varmt smil, "skat..." sagde han og så stille på hende, han så på hende med et varmt blik og rakte ud efter hende "vil du ligge ved siden af mig?" spurgte han hende stille og smilte kærligt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:12:50 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 21:12:50 GMT 1
Hun kiggede stille hen mod ham og bed sig i læben "jeg laver bare problemer..." sagde hun og satte sig stille ved siden af ham og kiggede lidt ned "Det var bare en dum ide..." sagde hun og kiggede på ham "Jeg skulle tænke på hvad der vil ske, før jeg fik dig til at drikke..." sagde hun og bed sig lidt i læben og kiggede på ham og kyssede så blidt hans læber "Har du det bedere skat?" spurgte hun så varmt og kiggede lidt ind i hans øjne og bed sig en anelse i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:26:09 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 21:26:09 GMT 1
han smilte stille til hende "bare rolig skat" sagde han og smilte stort "jeg må også lærer at drikke" sagde han og kløede sig i nakken med et smil, "du er dejlig skat" sagde han og smilte stort, "ser du jeg... har aldrig.. .drukket" sagde han og smilte kærligt til hende og kløede sig i nakken og lo let, "jeg har dog altid villet men aldrig haft en grund" sagde han og smilte stort til hende "du gav mig en... og du hjalp mig" sagde han og smilte stort, "jeg er virkelig glad for at du var med mig" sagde han og smilte stort.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:41:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 21:41:09 GMT 1
Hun bed sig i læben og smilte stille og lagde sig stille og lagde stille sit hoved på hans brystkasse og smilte stille "Jeg elsker dig skat." hviskede hun blidt og kiggede stille på ham med et smil og kyssede blidt hans kind og kiggede så stille ud af vinduet, der var fuldmåne og hun smilte stille "månen...." sagde hun med et stille smil "Den er fuld idag." sagde hun med et blidt smil og kiggede stille på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 21:52:44 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 21:52:44 GMT 1
han så på hende og smilte varmt til hende og smilte stort "den er lige så stor som kærligheden fylder i mit hjerte af din kærlighed" sagde han og smilte stort og forelsket til hende, alcoholden var stadigvæk i ham men han havde lært at kontrolere sig selv nu en del, han krammede hende varmt, "skat... jeg har virkelig brug for at gøre noget frækt sammen med dig lige nu" sagde han og så på hende og smilte stort til hende og fniste let, han bed sig i læben og så på hende med et varmt blik.
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 22:05:51 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 14, 2009 22:05:51 GMT 1
Hun smilte og kiggede på ham og smilte stille "Hmmm... du kommer ivertfald ikke til at huske noget imorgen.... fint, hvad vil du have skat?" sagde hun med et roligt smil og kyssede blidt hans kind og kiggede på ham , hun lå stadig kun i trusser og bh og hun smilte stille og bed sig lidt i læben og kiggede på ham og smilte stille og lagde lidt sit hoved på skrå med et varmt smil..
|
|
|
Fun?
Oct 14, 2009 22:15:48 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 14, 2009 22:15:48 GMT 1
han smilte stort til hende "jeg vil gøre mit bedste for at huske skat" sagde han og smilte stort til hende "mm tja den skal nok hjælpes op og stå" sagde han og blinkede til hende og bed sig let i læben og så frækt på hende, "også hvis jeg må gøre det med dig helt tæt" sagde han og smilte sødt til hende "jeg vil gerne føle dig helt tæt på mig i aften" sagde han og smilte kærligt og nussede hendes kind varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 15, 2009 16:19:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 15, 2009 16:19:09 GMT 1
Hun smilte roligt og kyssede ham dybt på læberene og smilte stille og strøg kort hans overkrop og smilte stille og nikkede stille og lod stille sine smalde fingre nusse hans lem og hun smilte roligt, hun bed sig lidt i læben og kyssede så blidt hans overkrop og kyssede ham stille længere ned og kyssede lidt ekstra lige over hans lem for at drille ham lidt og stille kyssede hun hans lem og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 15, 2009 16:26:50 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 15, 2009 16:26:50 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og sukkede nydende, "uhm du har dejlige bløde læber skat" sagde han og smilte stort til hende og bed sig i læben, han tænkte kort på hans krop *måske skulle man begynde at træne så man kan få en bedre krop til hende* tænkte han stille og så på hende, han rødmede let da hun begyndte at kysse hans lem og den blev straks stiv og stor så meget som den over hovedet kunne blive, han så på hende og bed sig nydende i læben og rødmede stort "ååh skat bliv ved" sagde han nydende og lod sine hænder nusse hende i håret mens han gispede op mod loftet.
|
|