|
Fun?
Oct 11, 2009 20:15:21 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 20:15:21 GMT 1
Hun smilte varmt "hvad mener du skat?" spurgte hun og tog en lille slurk og smilte roligt og en af de større drenge kom hen bag hende og tog lidt om hendes hofter; 'frisk på en dans?' spurgte hun og hun vendte sig mod ham og bakkede ham væk fra sig "nej tak." sagde hun og vendte sig så mod Razmuz med et smil og lidt kunne man hører dj'en sige at han vil få noget lidt mere rolig musik på for alle de forelskede par.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 20:32:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 20:32:01 GMT 1
han stod og drak let af drinken og kunne mærke at det spindende en smule i hans hoved allerede, han stalte sig let skråt imellem hende og drengen og lagde sin frie arm om hende kærligt og varmt, "skal vi tage en lille svingom?" spurgte han hende med et varmt smil og gav hende et let kys på læberne og tog en slurk af sin drink, "dj'en spiller en rolig en nu for vores slags" sagde han og smilte stort til hende og havde en smule glans i øjnene.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 20:44:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 20:44:09 GMT 1
Hun smilte roligt og nikkede stille "med glæde." sagde hun med et varmt smil og tog roligt hans drink og satte det til siden "men så skal du lige skildes fra det her" lo hun og tog blidt hans hånd og trak ham roligt ud på dansegulvet og lagde stille sine arme om hans nakke med et blidt smil og stilte sig stille indtil ham og kiggede ind i hans øjne med et varmt smil og lagde lidt sit hoved på skrå, hun havde set at han var blevet lidt fuld.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 20:52:46 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 20:52:46 GMT 1
han så efter drinken men gik smilende med hende ud på dansegulvet, han lagde sine hænder blidt om hendes hofter kærligt og begyndte at danse rundt med hende og lod så stille sine arme glide mere om hendes liv, han trykkede hende varmt ind til sig og dansede videre rundt, hans øjne var blevet en smule gansfulde men dog ikke helt, han så at der også kom andre par ud på dansegulvet, han sukkede varmt og stille kyssede hende dybt på læberne kærligt.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 21:00:18 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 21:00:18 GMT 1
Hun smilte og kyssede ham dybt og slap lidt kysset og smilte stille og nussede ham blidt i nakken med et varmt smil og bed sig lidt i læben med et varmt smil og dog stoppede musikken stille og blev skiftes med larmende musik og hun smilte stille og kiggede på ham og tog så blidt hans åhnd og gik tilbage til baren og tog sin drink og drak det roligt og smilte "mmm" mumlede hun og var selv ved at blive lidt fuld.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 21:05:23 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 21:05:23 GMT 1
han smilte stort til hende og nød at de dansede tæt, han så over på drinken og tog den let og bundede den med et og smilte stort og slikkede sig om læberne, han så på bartenderen og spurgte efter en ny men anderledes en, han smilte stort og så på Rosalie, "det her er godt nok noget stærkt noget må jeg indrømme" sagde han og havde sin ene hånd om hendes hofte og lo let og gav hende et kys på læberne, han fik let øjnene på et par drenge som kom over til hende og spurgte om hun ville ind ved siden af, han stalte sig let ind imellem dem og smilte til dem "bare drop det" sagde han og tog glasset med den nye drink og tog lidt af den, han smilte let tilbage på Rosalie.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 21:23:16 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 21:23:16 GMT 1
Hun kiggede på drengene og bed sig i læben og lagde roligt sin hånd på hans skulder "Jeg kommer lige om lidt skat." sagde hun og kiggede på dem "kom." sagde hun og gik ind i et værelse ved siden af "Hør... jeg vil ikke gå videre med det, jeg bliver med ham." sagde hun og kiggede på dem "Jeg er seriøs." sagde hun og kiggede på dem "Jeg har forelsket mig i ham." sagde hun og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 21:29:36 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 21:29:36 GMT 1
han så på hende med et undrende blik men stille drak af sin drink og syntes det var lidt underligt men gik så stille hen til der hvor at hun var gået hen og satte let øret til døren undrende, "men vi gav jo løfte på at det her skulle køres igennem så han ville forlade skolen for evigt så vi ikke behøves at se på hans grimme fjæs igen" sagde en af drengene og stod og så ned på hende, "og hvad vil du så sige til din 'rigtige' kæreste?" spurgte han hende og krydsede sine arme og så ned på hende, Razmuz fik store øjne, han ville så forlade stedet men blev holdt tilbage af nogle af drenge men det udviklede sig til slåskamp hvor han blev holdt op mod væggen og blev slået på.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 14:55:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 12, 2009 14:55:20 GMT 1
Hun kiggede på dem "Jamen, jeg går ikke videre med det!" sagde hun bestemt og kiggede på dem "Og han er ikke grim, han er smukkere end jer alle til sammen." Hun hørte noget udenfor døren og gik hurtigt derhen og så Razmuz "SKAT!" råbte hun forskrækket da hun så hvordan de slog ham og hun løbte hurtigt hend til dem og trådte hårdt på drengen som holdte ham og hun tog Razmuz's hånd "Før du siger noget, så lyt til mig." sagde hun og kiggede på ham og bed sig i læben "Kom her, du skal få blodet væk." sagde hun og trak ham ind på toilettet og gjorde noget papir vådt og begyndte stille at tørre blodet af hans ansigt.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 16:10:52 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 12, 2009 16:10:52 GMT 1
han var lettere gennemtæsket da hun kom ud til ham, han skulle til at åbne munden men lukkede den så igen da hun sagde at han ikke skulle sige noget, han bed sig i læben og fulgte stille med, mens hun tørte hans ansigt lod han sin hånd glide hen af hendes blidt, "hvorfor.......legede........du......medmig...." kom det stille fra ham, håret dækkede for hans øjne så hun ikke kunne se dem, "HVORFOR!" kom det lidt som et råb men han var for hæs til at kunne råbe så det blev ikke højt.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 16:19:53 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 12, 2009 16:19:53 GMT 1
Hun bed sig i læben da han råbte og hun kiggede ned "jeg legede ikke med dig..." sagde hun og kiggede stille op på ham igen "Jeg elsker dig, jeg forelskede mig i dig, jeg har fortalt dem at jeg ikke vil blive ved med deres plan..." sagde hun og strøg stille hans kind "Please, du er nød til at tro på mig, du er mit liv.." sagde hun og bed sig i læben og havde fået lidt tårre i øjnene og tørrede stille hans ansigt videre for blodet og hun bed sig i læben og kiggede ned "Jeg ville ikke sårer dig..." sagde hun stille.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 16:36:40 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 12, 2009 16:36:40 GMT 1
han så stille på hende med et let hævet øje af et af slagende, "men.... du gik... med til det i starten" sagde han stille og krammede sig så ind til hende og lagde hovedet ved siden af hendes blidt og sank en klump, han bed sig i læben "i starten... så var du da... kun ude ... efter mig af den grund" sagde han stille og slap hende roligt og satte sig på toilet brættet og sukkede, "hvor meget betød så din første gang med mig ?" spurgte han hende.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 16:40:52 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 12, 2009 16:40:52 GMT 1
Hun bed sig i læben og krammede ham blidt "i starten ja.... men jeg lærte dig at kende, og jeg så hvor dejlig du er, hvor god hjertet du er, jeg ville ikke sårer dig." sagde hun og bed sig i læben og satte sig stille på hug foreand ham og tog stille hans hænder og bed sig i læben "Hver en gang jeg var med dig såden betød det så meget for mig..." sagde hun og bed sig i læben "Du lærte mig hvordan jeg virkelig kan elske en" sagde hun og strøg stille hans kind "Jeg elsker dig, og jeg ville ønske at du kunne tilgive mig.... men hvis du ikke kan, så forstår jeg dig godt, jeg er en forfærdelig person, det ved jeg." sagde hun og kiggede ned.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 17:00:10 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 12, 2009 17:00:10 GMT 1
han så så stille overrasket op på hende og så stille ned så, roligt blev hans øjne dækket af sit hår, "det har aldrig været dig som har været den forkerte... det er dem der har fået dig til det" sagde han stille, roligt rejste han sig op og gav hende så et dybt kys på læberne og lukkede øjnene, men han slap kysset igen og gik ud af toilettet og ind af den dør hun var gået ind ad, man kunne høre nogle små råb komme der inde fra men så kom der kun ømmende lyde, han kom roligt ud igen og strøj håret let tilbage "andre der har gjordt min Rosalie ondt?" spurgte han og havde et koldt blik i øjnene.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 17:12:41 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 12, 2009 17:12:41 GMT 1
Hun bed sig i læben og lukkede kort sine øjne da han kyssede hende og hun åbnede dem igen og kiggede efter ham "Skat.." sagde hun og rejste sig så og gik efter ham og åbnede døren og kiggede på ham og bed sig i læben og gik stille om bag ham og lagde blidt sin hånd på hans skulder og bed sig i læben "Skat...." sagde hun blidt og bed sig lidt i læben og kiggede stille på ham.
|
|