|
Fun?
Oct 11, 2009 14:08:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 14:08:08 GMT 1
han så på hende med et stort smil "du er jo ginial min skat" sagde han og lo varmt og krammede hende stort "det tror jeg vil hjælpe rigtig meget" sagde han og smilte stort, han så på hende med et stort smil, "det har du ret i, uden mad og drikke duer helten ikke" sagde han og smilte stort og luntede med hende ned under og fik noget godt morgenmad, han smilte stort, han tænkte lidt, "skat hvis du finder det tøj du skulle have på til festen skal vi så smutte hjem til mig?" spurgte han hende med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 14:18:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 14:18:36 GMT 1
Hun smilte varmt "awww tror du virkelig min skat?" spurgte hun og satte sig roligt og spiste med dem og kiggede på ham med et varmt smil og nikkede roligt "Ja, god ide" sagde hun med et varmt smil og gik op på sit værelse med et smil og kiggede ind i skabet "Hvad skal jeg tage på?" spurgte hun og bed sig i læben og kiggede på alt sit tøj med et roligt smil og lagde lidt sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 14:25:11 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 14:25:11 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og gik op efter hende, "der var noget med en hvid tætsidende top og en sort nederdel hvis du havde" sagde han og smilte stort til hende "det var det vi snakkede om igår" sagde han og kløede sig let i nakken og lo let, han så ind i hendes skab "du har godt nok meget tøj" sagde han og så med store øjne ind i skabet, han smilte roligt til hende og gav hende et let dask i enden drillende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 14:52:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 14:52:49 GMT 1
"Nårh ja." sagde hun med et blidt smil og tog roligt den tæt siddende top og den sorte nederdel og smilte roligt og kiggede på ham "så kan vi gå" sagde hun med et blidt smil og gik roligt ud af døren med ham med et roligt smil "Er din søster hjemme?" spurgte hun med et roligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte varmt, hun kiggede lidt rundt mens de gik og smilte stille.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 15:01:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 15:01:02 GMT 1
han så på hende og lo varmt, han tog blidt hendes hænder kærligt, "det tror jeg hun er" sagde han og smilte stort "ellers kommer hun i hverti fald hjem før vi skal afsted til festen" sagde han og smilte kærligt til hende og gik roligt med hende hjem ad, han glæde sig virkelig meget til festen og håbede nu på at han også var velkommen af de andre, han kom varmt ind af døren til ders hjem og mødte søsteren som havde et strengt blik på ham "hvor har du været henne jeg har været så bekømret for dig" sagde hun vredt til ham "ehm ehm jeg var hos Rosalie og sov der" sagde han og kløede sig i nakken med et smil til hende, hun rettede sig op og så på dem roligt og gik ind mod stuen igen.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 15:15:38 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 15:15:38 GMT 1
Hun smilte og kiggede på hende og bed sig i læben "Nadja?" spurgter hun og kiggede kort på ham og smilte roligt og gik så stille hen mod hende og bed sig lidt i læben "Hvis du vil snakke om noget , så er jeg her altid." sagde hun med et smil og gik så roligt tilbage til ham og smilte og kyssede ham blidt "Hvad tager du så på idag skat?" spurgte hun med et varmt smil og lagde blidt sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 15:29:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 15:29:01 GMT 1
han så på Rosalie stolt og smilte stort, han så på hende varmt "tja det er det vi skulle finde ud af" sagde han og smilte stort til hende, "jeg skulle prøve noget tøj også skulle du se om det var godt nok til mig" sagde han og grinte let og skyndte sig ind i sit værelse og trak nogle af sine trøjer og skjorter frem og bukser og lagde dem på hans seng, han stalte sig op af en mur og så på hende "så skat så kan du jo se hvad der vil være godt til mig" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 18:01:57 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 18:01:57 GMT 1
Hun smilte og lo kort "nårh ja." sagde hun og gik roligt med ham og kiggede på alt tøjet "hmmm..." mumlede hun og smilte så og tog fat i ham og stilte ham lidt fra væggen "bliv stående lige der." sagde hunmed et smil og tog roligt hans tøj af så han kun stod med underbukser på nu og hun smilte roligt og tog så en hvid trøje på ham og nogle sorte bukser, derefter tog hun en sej sort skjorte med et slags mynster af en drage på ryggen og hun smilte stille "vent lige" sagde hun og fik så et slips frem og bandt det løst om hans hals og smilte "hvad siger du?" spurgte hun med et smil og lagde sit hoved en anelse på skrå og smilte så og knappede så de 2 første knapper op i hans trøje og smilte "sådan, hvad siger du nu?" spurgte hun med et smil "Nu matcher vi også!!" sagde hun med et stort smil og klappede glad i hænderene mens hun hoppede lidt op og ned.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 18:42:35 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 18:42:35 GMT 1
han så på hende og rødmede lidt da hun tog hans tøj af og så ned af sig selv som hun trak tøj på hans krop, han smilte ned af sig selv og var ret overrasket over hvordan hun fandt tøj til ham, "det ser virkelig godt ud skat " sagde han og drejede let om sig selv, han tog let håret tilbage og smilte stort til hende "det er godt at vi macher " sagde han og lo varmt "så kan folk se at deet er os to" sagde han og blinkede til hende, han så på hende med et lidt frækt blik, "men så skulle du også skifte skat" sagde han og holde hendes top oppe og gav hende et kys på læberne og stod spændt på hende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 19:18:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 19:18:20 GMT 1
Hun smilte og lo kort "jaaa" sagde hun med et blidt smil og nikkede roligt "fint." sagde hun med et smil og kyssede ham blidt og tog imod toppen og trak så sit tøj af så hun stod med bh og underbukser og tog så nederdelen på og derefter toppen og smilte og drejede kort rundt om sig selv "hvad siger du skat?" spurgte hun med et blidt smil og kiggede på ham "skal jeg gøre noget med mit hår?" spurgte hun så med et smil og lagde lidt sit hoved på skrå med et roligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 19:25:58 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 19:25:58 GMT 1
han så på hende med lidt store øjne da hun stod i bare bh og trusser men smilte stort til hende da hun havde fået tøjet på, han så tænkende på hende og skyndte sig så ind i skabet og fandt et rødt bånd frem, han gik op foran hende og kørte hendes hår tilbage og let gik bag hende og bande det røde bånd i hendes hår i midden så det så virkelig sødt ud, han smilte stort til hende og stalte sig foran hende og kyssede hende på læberne, "nu ser du perfekt ud min skat" sagde han og smilte stort til hende, hans øjne gled så kort op på klokken før at han fik store øjne "vi må skynde os skat vi skal jo nå til festen og den er 10 minutter i 2 og vi skal være der inden hel.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 19:40:43 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 19:40:43 GMT 1
Hun smilte da han bandt båndet og hun smilte stille "tak min skat." sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt og tog hans hånd og kiggede på uret "Ja, vi skal skynde os" sagde hun og satte i hurtig løb udenfor med ham og hun smilte og løb videre, de kom lige til tiden og hun stoppede lidt forpustet op og kiggede på alle de populære børn fra skolen gik derind og hun smilte "Kom skat." sagde hun og tog blidt hans hånd med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 19:45:47 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 19:45:47 GMT 1
han havde lige nået at tage nogle små pakker i lommen hvor han så spændte efter hende, han gispede let da de kom der hen og han smilte stort og var en smule genert "alle de populære" sagde han stille til sig selv og tog så hendes hånd varmt, "jeg håber det her kommer til at gå godt" sagde han og smilte til hende men var nervøs for at de ville se på ham som en af de upopulærer drenge stadigvæk, han så let rundt og en let skyg af røg der kom fra nogle af cigaratter som de unge røg fylde lidt af rummet, "skal vi have en øl så?" spurgte han hende med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 19:55:56 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 19:55:56 GMT 1
Hun smilte roligt og kyssede ham blidt "det skal nok gå skat." sagde hun og gik roligt ind og en af de store drenge gik forbig hende og smilte; 'Du ser godt ud Rosalie, som altid.' sagde han og blinkede og hun kiggede på Razmuz og smilte "bare ignorer dem, det er hvad jeg gør." sagde hun og smilte stille og kiggede på ham "øl?" spurgte hun og smilte "hmmm... nej, idag skal du prøve noget lidt stærkere." sagde hun med et smil og lænte sig ind over bordet til baren og manden bag bordet kom straks hend til hende og spurgte hvad hun ville have og hun smilte "ligemeget, bare noget med alcohol i." sagde hun med et smil og han nikkede og efter blot få sekundter stod der 2 drinks og hun rakte ham en "værsegod, prøv det." sagde hun med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 20:02:17 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 20:02:17 GMT 1
han så på hende og så let på drengene som kommenterede hende og smilte skævt, "det vil jeg prøve på " sagde han og smilt til hende, han så på bartenderen og tænkte lidt om han kunne tage det da han slet ikke var vand til at drikke alcohold over hovedet, han tog drinken og nippede let til den, "mmm den smager jo faktisk godt" sagde han og smilte stort til hende og tog en lille slurk igen mens han lagde sin arm let om hendes skuldre blidt og nussede hendes skilder varmt, han smilte stort og kunne godt mærke at den slog godt mod hovedet, "hvor mange kan du af de her drinks??" spurgte han hende med et smil.
|
|