|
Fun?
Oct 12, 2009 17:26:52 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 12, 2009 17:26:52 GMT 1
han mærkede let hendes hånd på hans skulder, han bed sig i læben og vente sig mod hende "undskyld skat... men jeg bliver her ikke" sagde han stille og gik så med faste og meget hurtige skridt ud af døren og smækkede den efter sig, han gik heftigt ned til parken og så stille ud over vandet, "'suk' jeg duer ikke til det med fest.... " sagde hun sukkende "jeg er vist ikke en som nogen kan bruge til noget "sagde han stille og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 12, 2009 17:41:00 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 12, 2009 17:41:00 GMT 1
Hun bed sig i læben og gik hurtigt efter ham "Skat" sagde hun og bed sig i læben "Skat, vent lige, please." sagde hun og løbte hen til ham og tog fat i hans arm og stoppede ham og stilte sig så op foreand ham og lagde sine arme om hans nakke og kyssede ham dybt på læberene og slap lidt kysset og kiggede ind i hans øjne "Gå ikke..." sagde hun med blanke øjne af små tårre og hun kiggede ind i hans øjne og strøg stilel hans kind "please..." hviskede hun og bed sig i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 1:03:39 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 1:03:39 GMT 1
han så på hende med et roligt blik og stille krammede hende ind til sig, "skat...bliv hos mig" sagde han og smilte stille, et par drenge kom ud mod dem men stoppede lidt fra dem, "hey razmuz vil du ikke med ind og drikke lidt med os? du er jo god nok" sagde de og smilte til ham, roligt fik han lidt større øjne og så tilbage på dem "ehm.." sagde han og så på Rosalie med et blik 'skal jeg sige ja til det?' blik.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 15:29:52 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 15:29:52 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på drengene og tog så blidt hans hæner og kyssede roligt hans kind "Gå, hav det sjovt." sagde hun med et blidt smil "men pas nu på med ikke at drikke for meget, hvem ved hvad der kan ske." sagde hun med et blidt smil og slap så stille hans hænder "Jeg bliver her i parken lidt, jeg skal nok komme for at se til dig om noget tid." sagde hun med et blidt smil og strøg kort hans hånd og gik så stille videre ind i parken.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 15:51:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 15:51:02 GMT 1
han så på hende og smilte stille og krammede hende, han så over mod drengene og smilte, "hyg jer uden mig" sagde han og blinkede til dem, de smilte til ham og nikkede igen og gik så roligt ind, han så stille ud mod parken, "jeg vil ikke være nogen stæder uden du er hos mig skat" sagde han og smilte varmt og kærligt til hende, han så på hende varmt, "det er jo også kun dag stadigvæk så vi har en masse tid," sagde han og lo let, "og parken ser også meget mere hyggelig ud" sagde han med et smil, han så over på en grasplæne i parken og løb så pludselig der over og smed sig let i græsset grinene og rullede rundt til han lå på ryggen stor smilende og så op på himlen, mens at skyerne gled over himlen og lignede faktisk nogle sjove ting.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 16:19:57 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 16:19:57 GMT 1
Hun kiggede på ham "Jamen , skat." sagde hun og smilte stille "Hvis du gerne vil gå må du da gerne" sagde hun med et blidt smil og lo kort af hvad han gjorde og hun løbte efter ham og smed sig i græsset bagefter og landte ved siden af ham med et kort grin og hun kiggede stille op i himlen og kiggede så stille hen mod ham "Undskyld skat, virkelig." sagde hun og bed sig i læben "Tilgiver du mig?" spurgte hun blidt og bed sig i læben og kiggede på ham med store og bedene hundeøjne.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 16:25:36 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 16:25:36 GMT 1
han så på hende og lo let da hun også gjorde det, han så stille og kærligt på hende og lagde sig let ind til hende kærligt, "jeg tilgiver dig i hverti fald min skat" sagde han varmt og kyssede hende så stille på læberne dybt og forelsket, "jeg vil foraltid tilgive dig skat" sagde han og smilte stort, han så roligt op på skyerne og smilte stort "see det er flødebolle" sagde han og lo let til hende og pegede op på en sky som faktisk lignede en flødebolle i formen.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 16:36:57 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 16:36:57 GMT 1
Hun bed sig i læben og kyssede ham blidt "Mener du virkelig det skat?" spurgte hun blidt og strøg roligt hans kind og kiggede så op på skyen og lo kort "jaaaa det gør den" sagde hun og smilte stille og kiggede på skyerene "Det er helt underligt..." sagde hun med et smil "at tænke at hvad vi står på ligenu drejer rundt og rundt og rundt og rundt" hun lo kort og smilte mildt og kiggede på ham og bed sig i læben og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 16:48:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 16:48:01 GMT 1
han smilte stort til hende "det gør jeg skat" sagde han og smilte stort, han så op på himlen igen, "ja.. det har du faktisk ret i.. hvor mange gange har vi ikke været forbi de skyer der.. " sagde han og smilte stort, "det er helt sjovt at tænke over" sagde han leende og så på hende, "og jeg ser krystaller nu" sagde han og så hende dybt i øjnene "krystal smukke øjne" sagde han og kyssede hende let på læberne "ha det stjal jeg et kys" sagde han og skyndte sig at rejse sig og løb om bag et træ og så drillende efter hende.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 17:21:27 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 17:21:27 GMT 1
Hun smilte og rødmede af hvad han sagde "Arrhh, så smukke er mine øjne ikke.." sagde hun og smilte blidt og kiggede lidt overrasket efter ham og grinte så kort og rejste sig hurtigt og løbte over til træet og kiggede på ham da han var på den anden side af træet "Den skal jeg nok stjæle tilbage" lo hun og løbte så hen på den anden side af træet for at fange ham og hun lo kort, hun var nhu ikke den hurtigste løber, men hun gjorde ivertfald sit bedste for at fange ham, det var entelig meget hyggeligt syntes hun.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 17:26:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 17:26:41 GMT 1
han lo varmt og smilte stort "du kan bare prøve" sagde han og lo varmt, han løb hurtigt væk fra træet og ned i en busk hvor han ikke rigtig kunne komme videre da han sad lidt fast der nede, han så efter hende og lo varmt, "kom til farman" sagde han leende og rakte sine arme ud til hende og smilte stort, han syntes det var virkelig sjovt og hyggeligt at lave sådan noget,
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 19:00:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 19:00:36 GMT 1
Hun lo kort og løbte hurtigt hend til ham og overfaldte ham og kyssede ham dybt på læberene "Der fik jeg stjålet kysset tilbage" lo hun med et mildt smil , det var entelig rigtig hyggeligt, at være der i parken med ham. Hun smilte blidt og nussede blidt hans nakke og smilte kærligt "Jeg elsker dig skat." sagde hun blidt og kyssede ham varmt og kiggede smilende ind i hans øjne og lagde en anelse sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 20:02:29 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 20:02:29 GMT 1
han så på hende og lo let, "jeg elsker også dig skat" sagde han og kyssede hende stille og dybt på læberne og nussede hende i nakken varmt og kærligt "jeg elsker dig rigtig meget skat" sagde han og kyssede hende mange gange smaskende på læberne og snavede hende så forelsket, han nussede hendevarmt i nakken og lod også sine ben nusse sig op af hendes, man kunne godt se deres ben stikke op af busken men kun benene.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 20:13:19 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 13, 2009 20:13:19 GMT 1
Hun smilte mildt og snavede blidt med, hun nød at være tæt på ham, det var rart, hun var så glad at han havde tilgevet hende, hun vidste ikke hvad hun ville gøre uden ham. Hun nussede blidt hans nakke og smilte fornøjet mod hans læber af tanken at de var i en busk, det var entelig ret sjovt syntes hun. Hun smilte blidt mod hans læber og flettede blidt deres fingre og lukkede lidt sine øjne, hun var så glad.
|
|
|
Fun?
Oct 13, 2009 20:18:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 13, 2009 20:18:31 GMT 1
han fniste let og snavede hende så dybt igen, han nød meget at hun gerne ville flette fingre med ham og nød hende helt ind til ham, han lukkede stille øjnene forelsket og lagde hovedet lidt på skrå nydende, han mærkede så pludselig en tage dem begge op, det var park vagten som gav dem en lille advarsel for at ligge i en busk og især på højlys dag, han nikkede let og så over til hvor festen var, "skal vi gå tilbage til festen?" spurgte han hende med et varmt smil "og få drukket noget stærkt" sagde han og smilte stort.
|
|