|
Fun?
Oct 11, 2009 1:13:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 1:13:49 GMT 1
Hun stønnede nydende da han kom og kiggede på ham og smilte og nikkede kort "Jo, jeg skal bare lige gøre en ting først" sagde hun med et smil og hoppede ned af sengen og tog sin morgenkåbe på og tog en stor spand som var fyldt ned vand ud og åbnede for vinduet og da manden gik forbig vinduet for at komme til sin bil spildte hun alt vandet over ham og lukkede for vinduet igen mens han gik amok udenfor. Hun smilte og kiggede på ham "sådan" sagde hun med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 1:30:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 1:30:41 GMT 1
han så på hende og så undrende efter hvad det var hun gjorde og smilte til hende, han så på spanden og begyndte så at få et stort smil, han begyndte at le meget da hun spildte vandet ud over manden og krammede hende varmt "min giniale pige" sagdde han og smilte stort til hende, han havde husket at tage kondomet af og så hende i øjnene, "du er altsår en fantastisk pige min skat" sagde han og smilte stort og forelsket til hende, "den mest fantastiske pige jeg nogen sinde har oplevet før" sagde han og smilte stort til hende og nussede om hende kærligt og varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 1:41:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 1:41:35 GMT 1
Hun smilte "han fortjænte altså det vand" sagde hun og smilte stille "min mor vil nok græde imorgen når hun vil se at han ikke er der, så i det mindste fik jeg hævn." sagde hun med et varmt smil og kyssede ham blidt og kiggede ind i hans øjne med et varmt smil og smed så morgenkåben med et varmt smil og strøg blidt hans kind "jeg er nu glad at jeg har fundet en som også vil blive i min seng om morgnen" lo hun og smilte kærligt og kyssede ham blidt..
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 1:46:37 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 1:46:37 GMT 1
han smilte stort til hende "jeg vil altid ligge i din seng sammen med dig for evigt skat" sagde han og smilte stort til hende og så let på hendes krop, "du ser altsår virkelig godt ud skat" sagde han og man kunne tydeligt se at hans lem voksede og stod op som en flagstang, han så let ned af sig selv og så på hende "jeg tænder meget på dig skat" sagde han og bed sig i læben, han tænkte let og gik så hurtigt tilbage til sengen og lagde sig ned med sit lem stiggende lige op i luften, "så skat nu det din tur" sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 1:56:47 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 1:56:47 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham og kunne ikke lade være med at fnise lidt og hun smilte roligt og gik så stille hen til ham og kyssede ham blidt med et varmt smil og satte sig så blidt på hans mave og strøg roligt hans brystkasse med et drillende smil og kyssede så blidt hans nakke og satte sig så på hans lem så han trængte op i hende og hun stønnede kort nydende og smilte og begyndte så at ride ham og hun lagde blidt sine hænder på hans brystkasse mens hun blev godt ved.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 2:08:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 2:08:01 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende, og nød hendes nussen meget, og gav et støn da hun trængte ned over hans lem, "åh skat" sagde han og stønnede let, "det er så dejligt skat du er virkelig god skat åh ÅH" stønnede han nydende, han tog blidt hendes hænder og nydende flettede deres finger og så hende romantisk i øjnene "jeg elsker dig så meget elskede skat" sagde han stønnende og bed sig nydende i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 2:14:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 2:14:03 GMT 1
Hun smilte varmt og blev godt ved og hun bed sig i læben og flettede blidt deres fingre og kyssede ham blidt "jeg elsker også dig skat" stønnede hun nydende og bed sig hårdt i læben og gjorde det endu bedere for ham og hun stønnede dybt nydende og bed sig i læben og lukkede kort sine øjne nydende og åbnede så roligt sine øjne igen med et varmt smil og stønnede meget nydende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 2:50:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 2:50:53 GMT 1
han bed sig nydende i læben og stønnede nydende, han smilte stort til hende og kyssede hende let på læberne mens han havde hævet sin overkrop for at kunne kysse hende, han nød det rigtig meget og mærkede hvordan hendes skamlæber kørte op og ned af hans lem, han gav et nydende støn fra sig og gav så et nydende støn fra læberne som han kom op i hendes skede med en ordenlig ladning" ÅÅåååh skaat " sagde han stønnende og nød virkelig føgelsen af det og nød det meget mere end med kondom på.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 3:00:24 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 3:00:24 GMT 1
Hun stønnede nydende og bed sig nydende i læben da han kom i hende og hun lagde sig ned på hans side og gispede og lagde sig blidt indtil ham og smilte "gosh jeg blev træt af det" lo hun og smilte roligt og lagde blidt sit hoved på hans brystkasse og hun smilte varmt og kiggede roligt på ham med et blidt smil og kyssede roligt hans kind med et varmt smil og kiggede på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 3:13:17 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 3:13:17 GMT 1
han stønnede nydende og smilte stort til hende, han lagde sine arme godt om hende varmt, "jeg elsker dig så meget skat" sagde han og smilte stort til hende, han gabte let og gabte" nå men vi må vel se at få noget søvn så vi kan være friske til i morgen til festen " sagde han og smilte stort til hende og var kun nogle få sekinder om at falde i søvn og sov så tungt med hende i sine arme og nød det meget, han så rigtig sød ud når han lå der og sov.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 3:15:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 3:15:49 GMT 1
Hun nikkede roligt "ja... godnat skat" sagde hun og trak dynen op over dem og faldt også i søvn få sekundter efter. Da morgnen kom kunne hun hører sin mor som var i sit værelse og smed rundt med ting da hun så at han var gået og Rosalie vågnede stille op og bed sig i læben "hun tog det virkelig hårdt.." sagde hun stille for sig selv og kunne sagtens hører hvordan hendes mor græd og smed med ting.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 3:36:13 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 3:36:13 GMT 1
han vågnede stille mens hun havde sat sig op, han gabte let og gned sine øjne varmt, "åh skat.. er det allerede morgen" gabte han og så på hende med et stort smil, han krammede hende varmt men hørte så hendes mor, "det er syn for hende" sagde han stille og så op på Rosalie med et skævt smil "hvis bare en eller anden kunne være hende tro og blive" sagde han og sukkede let.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 13:44:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 13:44:20 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "Hun skal nok finde den rette engang." sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt og rejste sig så "Kom, lad os få morgenmad." sagde hun med et smil og trak tøj på sig og smilte roligt til ham og kiggede så mod døren da den blev åbnet og det stod hendes mor og så virkelig frygtelig ud. Rosalie bed sig i læben "Godmorgen." sagde hun og pludselig smilte hendes mor 'Godmorgen, kom nedenunder, jeg har lavet morgenmad.' sagde hun og lukkede så døren.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 13:48:14 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 13:48:14 GMT 1
han strakte sig let og kom ud af sengen, han havde dynen om underlivet da hun kom ind og så lidt forskrækket på hende men smilte varmt og nikkede, han fandt sine underbukser frem og tog dem på og tran bukser og trøje på, han så på hende med et stille smil, "det ser ud til at have taget hårdt på hende" sagde han og kløede sig i nakken, "det er godt at du fik hævn på ham i går" sagde han og fniste let og så på hende varmt og fik sine briller på, han tog blidt hendes hånd varmt og nussede den kærligt "kunne du så sove ?" spurgte han hende varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 14:03:11 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 14:03:11 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "Hun skal nok komme over det, min mor er stærk" sagde hun med et varmt smil "Jeg har faktisk en ide..." sagde hun med et smil og bed sig tænkende i læben og smilte så stort "Hvad siger du til at vi får min mor til at se lidt... anderleds ud til hendes date?" hun smilte roligt "min mor plejer nemlig at gå med helt almindeligt tøj til sine dates og alt det, og det er sikkert meget kedeligt for en mand." sagde hun og smilte roligt "Men først, mad." sagde hun og smitle og nikkede "Jeg sov fantastisk ." sagde hun med et varmt smil og kyssede ham blidt og gik så roligt nedenunder med ham.
|
|