|
Fun?
Oct 10, 2009 22:22:54 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 22:22:54 GMT 1
han stønnede nydende og smilte stort til hende og kyssede hende dybt på læberne og holde sig tæt ind til hende og nød hendes varme hul om hans lem, det var en føgelse han utrolig godt kunne lide og især at det føltes rigtigt når det var med hende, han begyndte at støde hårde og hurtigtere op i hende og stønnede nydende og lettere liderligt da han var ret så tændt og elskede det i stor grad og elskede at være sammen med hende.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 22:37:56 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 22:37:56 GMT 1
Hun stønnede nydende og bed sig hårdt i læben, hun smilte kærligt og hun kunne lidt hører sin mor gå ude på gangen ved hendes værelse, hun var nok på vej til sit eget værelse. Hun smilte stille og stønnede så ekstra højt så hendes mor kunne høre det og hun smilte drillende og lo kort og kyssede ham dybt og stønnede nydende, hun nød det virkelig meget og hun kunne rigtig godt lide det. Hun bed sig hårdt i læben og smilte kærligt og kyssede ham dybt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 22:44:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 22:44:31 GMT 1
han så på hende og smilte stort og stønnede så selv ekstra højt for at drille hendes mor, han mærkede dog let at han blev mere tændt da hun stønnede ekstra højt og blev også meget liderlig af det og begyndte at støde rigtig godt op i hende og gjorde det virkelig godt i hende i, han gjorde det godt og holde sig godt i en hel halv time hvor han støde godt op i hende i forskellige stillinger og til sidst lå i sengen og støde godt op i hende mens de lå mod hinanden, "ååh skat jeg kommer " stønnede han højt og nydende og kom stort op i hende i beskyttelsen, han gispede nydende og lå ned over hende varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 22:55:10 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 22:55:10 GMT 1
Hun stønnede højt og smilte da han kom og hun bed sig i læben og smilte stille "mmm det var dejligt min skat" gispede hun lidt og lagde blidt sine arme om hans nakke og kiggede ind i hans øjne og smilte stille men hørte så en mands stemme og hun satte sig hurtigt op "hvem er det?" spurgte hun sig selv og kiggede på ham og sukkede dybt og lagde sig ned på ryggen igen og sukkede "den mor.." mumlede hun lavt og bed sig i læben og kiggede på ham og smilte lidt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 23:09:16 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 23:09:16 GMT 1
han smilte stort til hende "det må jeg sige.. det er den bedste omgang jeg nogen sinde har haft" sagde han og smilte stort til hende forelsket, han hørte også stemmen, han rødmede let da der så begyndte at komme lette gispe lyde fra hendes mor, "jeg tror hun giver igen nu" sagde han og lo let mens han kløede sig i nakken, han så mod væggen, "hvor meget kan du holde til endnu min skat?" spurgte han hende med et smil "har du i det hele taget fået din orgasme endnu?" spurgte han hende og kløede sig i nakken og tænkte på om han havde været god nok til det endnu.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 23:21:02 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 23:21:02 GMT 1
Hun smilte varmt og kiggede mod væggen hvor man kunne hører det fra og hun bankede kort sin knytnæve ind i væggen "Hold muuuunddd morrr" sagde hun drillende og lo kort da hun hørte hendes mor gendtage hende bare med 'datter' og hun smilte stille og kiggede på ham "mmm så meget som du kan min skat." sagde hun med et roligt smil og kiggede på ham og bed sig lidt i læben og smilte "det mener jeg da at jeg har skat." sagde hun med et smil og kiggede smilende på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 23:37:03 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 23:37:03 GMT 1
han så på hende og lo let til det hende og hendes mor gjorde og syntes at det var ret så komisk, han så på hende og smilte stort og stolt "så jeg har gjordt det godt" sagde han og så henrykt ud, han smilte kærligt til hende og trængte stille ud af hende, han tog let sin kondom af og smed den ud i skraldespanden og tog så en ny på, "op af væggen?" spurgte han hende undrende "det kunne måske være endnu mere intenst end det vi har gjordt" sagde han og blinkede til hende "men det er jo op til dig min skat" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 23:50:42 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 23:50:42 GMT 1
hun smilte "self har du det." sagde hun med et blidt smil og kiggede på ham og smilte så stile "Lad os prøve." sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt og rejste sig så stille op og stilte sig roligt op af væggen og kiggede smilende på ham og bed sig lidt i læben med et varmt smil , man kunne stadig hører hendes mor og manden, man kunne faktisk hører dem meget tydeligt, og kort efter kunne man hører et bump og derefter kunne man hører at de blev ved og Rosalie lo kort.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 23:59:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 23:59:08 GMT 1
han smilte stort til hende og rejste sig op, "de går vel nok til den" sagde han og stille vendte hende mod væggen med overkroppen og lod hende stå for overbøjet ind mod væggen med enden ud mod ham, han lod sine hænder trække lidt hendes baller til siden og gik ned på knæ og begyndte at slikke hende ned af hendes behårede skamlæber rigtig pirende og godt og syntes at det var et vildt frækt syn at se på når hun stod sådan der og havde den bedste ende nogen sinde.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 0:15:47 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 0:15:47 GMT 1
Hun smilte "hun vil nok glemme alt om ham imorgen." sagde hun og smilte stille og rødmede dybt over hvad han gjorde og hun bed sig i læben og sukkede kort nydende og bed sig hårdt i læben , hun kunne faktisk rigtigt godt lide det. Hun smilte nydende og stille hørte man at det blev stille i hendes mors værelse og hun smilte stille, hun vidste at de ikke ville kunne holde til så meget. Hun bed sig hårdt i læben og sukkede nydende og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 0:21:58 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 0:21:58 GMT 1
han så på hende og smilte stort, "nu skal de få igen "sagde han i et let gisp og begyndte så at støde godt ind i hende, det var ret nyt for ham at han skulle tage hende bagfra, han begyndte at støde godt til og måtte læne sig over hendes krop varmt for at gøre det godt nok, han tog let ned om hendes bryster og masserede dem rigtig godt skønt de ikke var så store var de tilpas syntes han, han nappede hende let i øreflippen frækt og stødede rigtig godt op i hende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 0:34:01 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 0:34:01 GMT 1
Hun stønnede dybt nydende og bed sig hårdt i læben og nød det vildt meget. Hun bed sig hårdt i læben og stønnede nydende og nød virkelig alting hvad han gjorde og hun lukkede nydende sine øjne og lagde lidt sit hoved tilbage med et nydende støn og hun smilte stille, inde fra hendes mors værelse kunne man hører en snorken og hun lo kort for sig selv og smilte stille og stønnede nydende.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 0:49:03 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 0:49:03 GMT 1
han støde godt op i hende og stønnede nydende og varmt men kunne ikke lade være med at fnise stønnende da de kunne høre snorken, han så på hende og smilte stort, han ville dog ikke stoppe nu hvor de havde det så godt, han støde godt ind i hende og stønnede godt og nydende mod hendes nakke og tog godt om hendes bryster virkelig nydende og gjorde det virkelig godt for hende at hun kunne nyde det 100%.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 0:58:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 11, 2009 0:58:25 GMT 1
Hun bed sig hårdt og nydende i læben og lo lidt af snorken og hun smilte stille og stønnede meget nydende og smilte stille dog bed hun sig i læben da hun hørte døren til hendes mors værelse lukke og hun kunne høre manden gå ned og han skyndte sig ud af døren og Rosalie bed sig i læben, hun vidste at han ville gå, han elskede jo ikke hendes mor. Hun stønnede nydende og bed sig hårdt i læben og nød det rigtig meget.
|
|
|
Fun?
Oct 11, 2009 1:08:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 11, 2009 1:08:02 GMT 1
han hørte også manden der skyndte sig ud og syntes nu det var lidt synd for hende, han blev dog ved med at støde op i hende og gjorde det virkelig godt og kunne mærke at det lettere drøppede ned af hendes skede og at det var virkelig godt, og med et kom han så i hende bagfra med et højt støn, han gispede nydende og så på hende "en enkel gang uden?" gispede han lettere bedende og ville virkelig gerne komme uden kondom på da han syntes at det var ret irreterende at have sådan en på.
|
|