|
Fun?
Oct 10, 2009 2:54:50 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 2:54:50 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "awww, og du var så hård at komme indtil" lo hun lidt og bed sig i læben "i starten , da du bed mig om at kysse dig, trode jeg først kun at det var på grund af festen..." sagde hun og kiggede på ham og smilte stille og kyssede ham blidt og smilte varmt "Du er virkelig dejlig skat." sagde hun blidt og krammede ham varmt og bed sig en anelse i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 3:03:34 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 3:03:34 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende, "tja man er en hård nød at knække" sagde han og lo varmt til hende, han nussede hendes kind "tja man skulle jo prøve at overbevise dig" sagde han og smilte stort til hende, han tænkte lidt og så på hende, "men nu hvor din mor faktisk ved... at ja.. vi har været igennem det der"sagde han og rødmede let, "ja det er jo op til dig" sagde han og rødmede stort "ehm om vi kunne" sagde han og lod sine hænder fumle med hinanden, "ehm du ved" sagde han rødmende.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 3:13:02 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 3:13:02 GMT 1
hun lo kort "en meget hård nød" sagde hun med et blidt smil og kiggede roligt på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå og bed sig i læben og smilte roligt "Hvad skat?" spurgte hun undrende da han rødmede sådan og smilte til ham "Om vi kunne hvad?" spurgte hun med et roligt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå med et stille smil og kiggede undrende på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 3:20:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 3:20:00 GMT 1
han så på hende med et varmt smil og rødmede stort, "ehm du ved... om du ville ... have sex med mig?" spurgte han hende meget rødmende og stod med et meget rødt ansigt og så på hende hvor han let bed sig i læben, han stod rigtig rødmende og så ret så sød ud som han stod der rødmende, han så stille rundt og rødmede stort og så på hende "jeg skal nok bruge beskyttelse denne gang" sagde han og så på hende med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 3:29:52 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 3:29:52 GMT 1
hun rødmede lidt og smilte roligt og rejste sig og nikkede roligt "Det vil jeg gerne min skat." sagde hun blidt og kyssede ham varmt og smilte stille og bed sig lidt i læben og nussede blidt hans kind og smilte stille "Der er beskyttelse bag døren i gulvet." sagde hun blidt og smilte roligt til ham og bed sig lidt i læben med et varmt smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte varmt til ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 3:33:45 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 3:33:45 GMT 1
han så på hende og stille åbnede for den igen og tog beskyttelse ud, han så på hende og rødmede let, han rakte hende den let og smilte stort og lagde sig let ned, "prøv at tage den på mig med munden" sagde han og smilte stort til hende, han lå og rødmede stort mens han smulte varmt til hende og håbede på at hun gerne ville gøre ham godt nu efter at han havde taget hendes jomfruhed.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 14:03:46 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 14:03:46 GMT 1
Hun smilte roligt og tog stille imod beskyttelsen og smilte roligt og trak så hans bukser ned og derefter hans boxer og smed dem lidt væk "så får du ikke brug for dem her." sagde hun lidt drilende og satte sig så på knæ foreand ham og tog lidt beskyttelsen ind i munden så hendes tænder havde blidt fat i det og lod så lidt sin mund lukke sig om hans lem og blot lidt tid efter trak hun sig lidt væk og smilte da hun havde fået det på ham "Dadadadaaaammm" lo hun og smilte.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:00:42 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 15:00:42 GMT 1
han så på hende og lo let med et stort smil, "det må jeg sige det er du da rigtig god til min skat" sagde han og kyssede hende på læberne, han løftede så let op i hendes kjole med et smil, "du tog ikke bh på da du tog kjolen på?" spurgte han hende og havde kun trukket kjolen op til maven og nussede hende om trussekanden og kyssede hende blidt og kærligt på læberne og nussede om hende kærligt, han syntes hun så ret så sød ud som hun så sådan ud.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:14:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:14:20 GMT 1
Hun lo kort og smilte stille og kiggede ned af sig selv "Nej, den her kjole behøver da ikke bh" sagde hun med et smil og kyssede ham blidt og lagde en anelse sit hoved på skrå med et varmt smil og kiggede stille ind i hans øjne med et roligt smil og lagde lidt sit hoved på skrå og bed sig lidt i læben, en lidt rød kulør var stadig lidt på hendes kinder og fik hende til at se rigtig sød ud.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:20:59 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 15:20:59 GMT 1
han så på hende med et varmt smil og let trak hendes kjole af hende og smilte stort, "sådan " sagde han og smilte stort, han trak så også hendes trusser af hende og begyndte at lade sin ene hånd nusse om hendes bryst og lod den anden hånd glide ned af hendes mave pirende og lod en finger glide op i hendes hul og lod den glide rundt der virkelig pirende, han havde fundet en af hendes følsomme punkter i hendes hul og sørgede for at nusse godt om det sted for at tænde hende godt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:31:44 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:31:44 GMT 1
Hun smilte stille og bed sig lidt i læben og sukkede kort nydende af hvad han gjorde og hun smilte stille og lod stille og nærmest dansende sine lange fingre nusse ham fra brystkassen og stille længere ned af, hun smilte stille og bed sig lidt i læben og nussede så stille hans lem med små og pirrende bevægelser med sine fingre og hun smilte stille og kiggede lidt på ham og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:39:11 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 15:39:11 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og kyssedhe nede så let på læberne dybt og forelsket, han mærkede så let at hun nussede hans lem på en rigtig pirende måde og let begyndte den at blive endnu mere stiver og blev faktisk en smule for lang til kondomen, han smilte let til hende og lagde hende så ned på gulvet og smilte stort til hende, "jeg skal nok min egen" sagde han og smilte stort til hende og begyndte så at nusse sit lem uden for hendes hul og smilte stort til hende "skat" sagde han og smilte varmt til hende og trængte så op i hende nydende i et hedt gisp.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 15:48:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 15:48:25 GMT 1
Hun smilte roligt og mærkede det kolde gulv mod hendes varme ryg og hun smilte stille og bed sig i læben og følgte ham med øjnene og gav et kort støn fra sig da han trængte op i hende og hun smilte stille og bed sig lidt i læben og tog blidt hans hånd og flettede lidt deres fingre og smilte stille "Jeg elsker dig skat." hviskede hun blidt og kyssede ham dybt på læberene og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 21:59:37 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 21:59:37 GMT 1
han så på hende og smilte stort og kyssede hende kærligt, "jeg elsker også dig min skat" sagde han og trykkede sig varmt ind til hende "jeg elsker dig af hele mit hjerte" sagde han og kyssede hende kærligt og blidt på læberne og stille begyndte at støde op i hende nydende og gispende og nød det utrolig meget, han nød meget deres flettede fingre også og nussede hendes hånd med sin tommelfinger, han begyndte at støde en smule hårde end han havde gjordt første gang så at der kom lidt ryk i deres stød så det blev rigtig heftigt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 22:13:15 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 22:13:15 GMT 1
Hun stønnede nydende og smilte blidt og nussede blidt hans hånd og smilte varmt og kyssede ham dybt, hun nød at mærke ham indtil sig, han var så varm. Hun smilte blidt og trykkede sig varmt indtil ham og kyssede ham varmt og dybt og nussede blidt om hans krop med sin frie hånd og hun smilte stille og sukkede nydende og smilte kærligt til ham og bed sig en anelse i læben.
|
|