|
Fun?
Oct 10, 2009 1:09:40 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 1:09:40 GMT 1
han så på hende og smilte stort og fulgte glad med, han satte sig ned med stadigvæk bar overkrop og spiste stille og roligt, hendes mor så på hende med et drillende blik, "det var noget af en lur i fik der va" sagde hun og blinkede til Rosalie"der skete vel ikke noget hedt mens jeg var væk vel?" spurgte hun hende med et fnisen og et drillende blik "eller var det bare toppen som røg?" spurgte hun Rosalie drillende og så på hende med et varmt blik "men jeg kan nu også godt forstå dig med sådan en hot kæreste" sagde hun og blinkede til Razmuz.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:14:14 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 1:14:14 GMT 1
Rosalie fik af ren overraskelse spyttet vand ud over bordet og hun kiggede på hende med store øjne "h..h..hvad?" stammede hun med store øjne og kiggede på hende "Og, nej, der skete intet, jeg prøvede tøjet, og ja, det er det." sagde hun og rødmede dybt og kiggede på hend "Og hold så op med at ligge and på min kæreste!" sagde hun dybt rødmende og kløede sig i nakken og kiggede på ham "Virkelig mange gange undskyld" sagde hun og bed sig i læben og kiggede på sin mor.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:20:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 1:20:31 GMT 1
moren fniste let og lagde så sin ene arm på bordet og lænte sig mod hende "men din møgdom er taget det kan jeg se på dig" sagde hun og så Rosalie dybt i øjnene, han sad og rødmede stort og vidste ikke hvad han skulle sige men bed sig i læben og nikkede varmt "jeg var den som hun valgte til at tage den" sagde han og bukkede hovedet let og så så op igen og bed sig nervøst i læben mens han så på Rosalie med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:29:14 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 1:29:14 GMT 1
Hun kiggede skiftevist fra den ene til den anden og stille kom små tårre op i hendes øjne og hun rejste sig bradt "Kan du ikke bare lade mig live mit liv i ro og fred?!" råbte hun mens de små tårre lidt gled ned af hendes kinder og hun gik med hurtige skridt ind på sit værelse og smækkede døren efter sig og låste den og satte sig ned med ryggen op af døren og begravede sit hoved i sine hænder og sukkede dybt , det var første gang hun havde råbt af sin mor, og hun havde det vildt dårligt med det.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:34:05 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 1:34:05 GMT 1
han så på Rosalie med et overrasket blik "jamen skat" sagde han og så på hende overrasket og efter hender der ind, han kløede sig i nakken og skyndte sig at proppe sin mund og gik så hurtigt ud og rundt om til hendes vindue hvor han stod og bankede på "skat?" spurgte han hende og sendte hende så et varmt smil, moren sukkede let opgivende "hun ligner sin far for meget" sagde hun og begyndte at ryde op.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:37:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 1:37:36 GMT 1
Hun kiggede hen mod vinduet og rejste sig så stille og åbnede det og tørrede lidt sine øjne og åbnede skabet og satte sig derind, det plejede hun altid at gøre når hun var ked af det. Hun bed sig i læben og snøftede lidt "Jeg forstår hende ikke... jeg forstår ikke mig selv, hvordan kunne jeg være bekændt at råbe af hende?" hviskede hun for sig selv og tørrede lidt de nye tårre væk som havde tittet frem på hendes kinder og hun snøftede og kiggede stille på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:41:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 1:41:01 GMT 1
han smilte varmt til hende og hoppede let ind af vinduet og skyndte sig at lukke det, han så på hende og smilte roligt og lagde stille sine arme om hende, "jeg tror hun blev lidt revet med skat" sagde han og smilte varmt til hende "selv jeg har råbt af min søster" sagde han og kyssede hende på halsen varmt og nussede hende kærligt og betrykkende ind til sig, "jeg tror hun har tilgivet at du har råbt skat, hun er jo din mor" sagde han og smilte stort til hende varmt og kærligt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:45:19 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 1:45:19 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte så stille "Tror du virkelig at hun har tilgivet mig skat?" spurgte hun stille og bed sig i læben og smilte roligt og lagde så blidt sine arme om ham og krammede ham blidt "Tak skat, du er her altid for mig" sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt "Jeg elsker dig skat." sagde hun blidt og krammede ham blidt og bed sig i læben og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:53:04 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 1:53:04 GMT 1
han smilte stort til hende varmt "jeg er sikker på at hun har skat" sagde han med et stort smil "hun er jo din mor og mødre tilgiver heller end gerne deres døtre" sagde han og smilte stort til hende,"jeg vil altid være der for dig skat" sagde han med et varmt smil "jeg er jo din så jeg vil altid være der" sagde han og blinkede til hende "og det var jeg også dengang vi ikke var sammen" sagde han og smilte stort "det var dog nemmest om vinteren" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:04:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 2:04:03 GMT 1
Hun smilte varmt og kyssede ham blidt "jeg elsker dig skat." sagde hun med et blidt smil og bed sig lidt i læben og smilte stille "hvorfor var det nemmest i sommeren?" spurgte hun undrende og smilte varmt og lagde undrende sit hoved en anelse på skrå. Hun smilte varmt og kyssede blidt hans kind og gik så roligt ud af skabet og satte sig roligt på sin seng og kiggede smilende på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:09:42 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 2:09:42 GMT 1
han så på hende og smilte stort "for der er der sne og der kan man skyde bøllerne ned med" sagde han og smilte stort til hende "lige som dengang i 3 klasse hvor ham der drengen hele tiden var efter dig også om vinteren da han var ved at spørge dig ud efter 40 gang så fik han en snebold i hovedet og blev skudt ned af snebolde" sagde han og spændte sin tynde arm "det var mine snebolde som rede dig dengang" sagde han og lo let med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:16:09 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 2:16:09 GMT 1
hun kiggede overrasket på ham "Var det dig?" spurgte hun med et kæmpe smil grinte så "Ej du er et geni skat!!!" grintre hun og kyssede ham blidt "My hero" sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham med et kærligt smil "såeh, fra hvornår har du været forelsket i mig?" spurgte hun med et smil og lagde en anelse sit hoved på skrå og betragtede ham roligt og smilte varmt og kyssede blidt hans kind og smilte blidt til ham "du er så dejlig min skat." sagde hun blidt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:22:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 2:22:20 GMT 1
han så på hende og lo let mens han rødmede stort og bed sig i læben, han tænkte stille "tja i starten så var hjalp jeg dig fordi jeg syntes at det var syn at du skulle være så udsat, men da du så begyndte at drille mig og slå mig fik jeg øjnene op for en føgelse af kærlighed til dig som jeg aldrig havde følt før og fra der begyndte jeg så at hjælpe dig endnu mere og jeg begyndte at tegne dig der" sagde han og kløede sig i nakken varmt, "Og nu har jeg endelig fået dig hos mig for evigt" sagde han og smilte stort til hende med et varmt blik, "men jeg har vist også irreteret dig meget før i tiden har jeg ikke?" spurgte han hende varmt og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:30:31 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 2:30:31 GMT 1
Hun smilte stille og kiggede på ham "Du var ikke irreterende, jeg trode at du var underlig" lo hun lidt og smilte stille "når vi mødtes.. ved fængslet, hvorfor var du så kold i starten?" spurgte hun og bed sig i læben "Hvorfor var du så kold hvis du elskede mig?" spurgte hun og bed sig lidt i læben og kiggede stille på ham og lagde lidt sit hoved på skrå og strøg lidt sin hånd gennem sit hår og kiggede stille på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 2:44:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 2:44:02 GMT 1
han så på hende og smilte stille og så lidt skyldigt ned med et varmt blik "tja.. jeg troede jo ikke du kunne lide mig.. så jeg ville give lidt igen" sagde han og kløede sig i nakken "men jeg rede dig trodsalt" sagde han og lo let og kløede sig i nakken varmt, "og det var også der vi kom til at snakke godt" sagde han og smilte stort til hende og gav hende et roligt kys på læberne.
|
|