|
Fun?
Oct 9, 2009 22:47:46 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 22:47:46 GMT 1
hun smilte varmt og kyssede ham varmt og kiggede stille på ham og bed sig lidt i læben "Det er sikkert hårdt, er det ikke?" spurgte hun og kiggede på ham og strøg blidt hans kind og kiggede lidt på ham med et roligt smil og strøg lidt sit hår om bag øret og smilte varmt "Jeg elsker dig skat." sagde hun blidt og kiggede på ham og smilte stille og trykkede sig varmt indtil ham.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:54:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 22:54:00 GMT 1
han tænkte stille "det har vist været mest hårdt for Nadja siden at hun har været den ældste" sagde han og smilte varmt til hende og nussede hendes kind varmt, "men det har været ret så underligt at ikke have en far eller mor" sagde han og kløede sig i nakken, "jeg har jo haft tegning som har taget meget af min tid" sagde han og smilte roligt til hende "som nu også har hjulpet mig meget især i de små klasser med dig" sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 23:04:28 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 23:04:28 GMT 1
Hun smilte roligt "snakker hun meget om det med sine veninder?" spurgte hun og smilte stille og kiggede på ham "kan jeg godt forstå skat." sagde hun blidt og kiggede undrende på ham "Hvad mener du skat?" spurgte hun med et varmt smil og kyssede ham blidt og kiggede stille ind i hans øjne og smilte varmt og gabte kort, hun var en smule træt. Hun smilte stille og bed sig en anelse i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 23:09:03 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 23:09:03 GMT 1
han så på hende og smilte roligt " hun snakker aldrig om det.. det er derfor.. hun har slet ikke snakket med nogen om det efter begravelsen" sagde han og smilte roligt, han så på hende og blinkede let til hende "for jeg tegnede dig hele tiden" sagde han og smilte stort til hende "du har ikke lagt mærke til dengang hvor vi alle skulle tegne en person med farvekridtene så var det dig jeg tegnede" sagde han og smilte stort til hende og kløede sig let i nakken "eller prøvede" sagde han og lo varmt, han smilte stort ved hendes gab og kyssede hende blidt "er du ved at blive træt skat ?" spurgte han hende og kunne mærke at han selv var begyndt at blive en smule træt selvom klokken langt fra var aften.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 23:20:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 23:20:25 GMT 1
hun bed sig i læben og smilte "Jeg tror at mig og din søster skal have en snak sammen." sagde hun med et smil og kiggede på ham "Ved du hvornår din søster har tid?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og rødmede "Oh" sagde hun og lo kort og smilte varmt. Hun smilte roligt "Jah, lidt." sagde hun med et roligt smil og kiggede på ham med et varmt smil "men ikke meget." sagde hun og kiggede på ham "Hvornår er festen entelig?" spurgte hun med et varmt smil "er det ikke imorgen?"
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 23:25:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 23:25:41 GMT 1
han så på hende og tænkte varmt "jeg tror det er en fantastisk ide" sagde han og smilte stort til hende og nussede hendes kind varmt, "det kan hun næsten hele tiden efter 5" sagde han og så på hende varmt, han smilte stort til hende "måske skulle vi få en lur?" sagde han varmt "jeg er selv en smule træt" sagde han og så på hende varmt, "det er i morgen fra klokken 2 til 5 om natten" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 23:30:11 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 23:30:11 GMT 1
hun smilte varmt "Fint, så skal jeg nok få en snak med hende endag." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og nikkede roligt "Ja, det tror jeg er en god ide." sagde hun med et varmt smil "vil du ind i sengen eller vil du hellere være her?" spurgte hun med et varmt smil og kiggede på ham og nikkede roligt og smilte roligt "okay elskede." sagde hun varmt og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:19:10 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 0:19:10 GMT 1
han så på hende og tænkte lidt "kan vi begge ikke ligge her sammen?" spurgte han hende varmt "vi ligger jo så godt her" sagde han og smilte stort til hende og nussede hendes kind blidt og lidt bag øret, "hvad syntes du at jeg skal tage på af tøj til festen i morgen?" spurgte han hende let gabende og lagde sig varmt ind til hende og nussede roligt sin kind op af hendes hoved blidt og kærligt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:26:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 0:26:49 GMT 1
Hun smilte varmt og nikkede roligt og kiggede smilende på ham "Hmmm... Det finder vi ud af imorgen skat, du skal jo prøve nogle ting før jeg kan bestemme." sagde hun med et varmt smil og kyssede ham blidt "mmm..." mumlede hun lavt og trykkede sig blidt indtil ham og lukkede stille sine øjne og sukkede dybt og smilte kærligt "Jeg elsker dig skat" mumlede hun blidt og gabte kort.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:36:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 0:36:41 GMT 1
han så på hende og lo let "det har du nu ret i " sagde han og smilte stort til hende, han lagde sine arme godt om hende "jeg elsker også dig skat" sagde han og stille gled hans øjne i og han falde roligt i søvn som han lå der, en time efter han var faldet i søvn kom moren hjem og tænkte ikke meget om at de havde lagt sig på sofaen halvnøgne men gik direkte ind og fik en smule store øjne da hun så dem men fniste let og tog et billed af dem med sit gamle kamera.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:41:03 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 0:41:03 GMT 1
Hun sov stille og smilte roligt, hun sov sødt og godt med ham på sin side, og han var så dejlig varm. Hun havde ikke lagt mærke til sin mor som tog billeder af dem og Rosalie mumlede stille og smilte stort, hun havde en god drøm. Hun smilte stille og trykkede sig blidt indtil hans varme krop, det var entelig meget hyggeligt syntes hun.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:49:46 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 0:49:46 GMT 1
han lå og sov rigtig godt og sødt, hendes mor havde endna trukket dynen ned på dem og opdaget af de havde bare overkroppe og taget billeder af dem, men havde dog trukket den op igen, han nussede sig varmt ind til hende og smilte stort, først ved spise tid vågnede han op på grund af hans mave rumlede som en gal efter mad, han gabte let og gnuppede sine øjne og så ned på sin mave "altsår mave" mumlede han og så stille rundt og på Rosalie med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:53:54 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 0:53:54 GMT 1
Rosalie vågnede stille op få sekundter efter ham og kiggede stille på ham og smilte roligt og strak sig "mmmmm jeg sov godt" sagde hun og smilte varmt og satte sig roligt og kiggede ned af sig selv og rødmede og gik hurtigt ind i sit værelse og fik trukket en kjole over sig og gik roligt tilbage og smilte "Sulten skat?" spurgte hun med et varmt smil og gik roligt hen til ham og kyssede ham blidt.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 0:56:43 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 10, 2009 0:56:43 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han nussede hendes mave varmt, "jeg har sovet virkelig godt" sagde han og smilte stort til hende, han så efter hende og fik lidt store øjne da han så hende i kjolen, han rejste sig op og krammede hende varmt "hvor ser du godt ud i den kjole skat" sagde han og blinkede til hende og nussede hendes kind, han smilte stort og gav hende et kys, hendes mor kom med et ind til dem og smilte stort "der er mad hvis i vil have noget" sagde hun og blinkede til dem.
|
|
|
Fun?
Oct 10, 2009 1:05:14 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 10, 2009 1:05:14 GMT 1
Hun smilte varmt og kiggede ned af sig selv "Tak skat." sagde hun med et smil og kyssede ham blidt og kiggede på sin mor og smilte "jo, tak mor." sagde hun og tog blidt hans hånd og smilte "kom." sagde hun blidt og gik roligt ind i stuen med ham og satte sig roligt ned og kiggede på ham med et smil og tog lidt at spiste og begyndte roligt at spise, hun var entelig blevet ret sulten.
|
|