|
Fun?
Oct 9, 2009 20:54:25 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 20:54:25 GMT 1
han smilte stort til hende og kyssede varmt tilbage på læberne, han krammede hende varmt ind til sig "jeg elsker også dig skat" sagde han og smilte varmt til hende, "hvad mund din mor siger til at jeg har redet dig en gang fra drengene?" spurgte han hende med et varmt smil og nussede om hende, "og syntes du at det var modigt af mig?" spurgte han hende varmt og så hende dybt i øjnene mens han roligt trak sin trøje af og lod hans bare overkrop ligge sig mod hendes næsten bare ryg.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:03:33 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 21:03:33 GMT 1
Hun smilte kærligt "Jeg er sikker på at hun er meget stolt af at du har redet hendes lille pige." sagde hun og lo kort og kiggede på ham med et varmt smil "og jeg er rigtig stolt af dig." sagde hun med et varmt smil og smilte da hun mærkede hans hud mod sit og hun smilte mildt og kyssede blidt hans kind "mmmm du er dejlig varm." sagde hun med et blidt smil og nussede blidt hans hånd og smilte kærligt.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:08:19 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 21:08:19 GMT 1
han smilte roligt til hende og nussede bliddt om ende "det er kun på grund af du er her skat" sagde han og så på hende kærligt, han tænkte kort og nussede hendes mave blidt, "du har en dejlig mave" sagde han og så på hende varmt "hvordan mund den vil føgels når du har en tyk mave" sagde han lidt drillende til hende og lo let, han tog så hendes dyne og lagde den om dem han nussede blidt om hende varmt "det her er helt hyggeligt" sagde han og lo varmt til hende med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:13:40 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 21:13:40 GMT 1
Hun lo kort "ja hvordan mund.." sagde hun med et roligt smil og kiggede på ham og lo kort "ja, det er hyggeligt." sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt og kiggede roligt ligeud og kiggede lidt mod døren da hendes mor råbte at hun gik ud, og hørte derefter døren til huset lukke sig og hun smilte roligt og kiggede på ham "min mor kan godt lide at gå ud" sagde hun og lo kort og smilte stille og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:22:30 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 21:22:30 GMT 1
han så på hende lidt undrende "sådan gå ud som gå i byen ?" spurgte han hende og krammede hende varmt ind til sig blidt og kyssede hendes kind kærligt, han tænkte stille og smilte stort, "så har vi jo hele huset i noget tid" sagde han og lo let mens han krammede hende under dynen som var om deres kroppe og var virkelig dejlig varm, han smilte blidt "måske vil du ligge lidt i en sofa sammen med mig med dynen her om os?" spurgte han hende med et varmt og kærligt blik.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:28:59 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 21:28:59 GMT 1
Hun smilte lidt og rystede stille på hovedet "nej.." sagde hun og kiggede på ham "eller, nogenlunde... bare at der nok er endu en som følger med hende.." sagde hun og kiggede lidt ned og kiggede så på ham og smilte stille og nikkede roligt og rejste sig stille og kiggede på ham "Sofaen i stuen?" spurgte hun med et varmt smil og gik roligt ned mod stuen og strøg kort sin hånd gennem sit hår med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:35:23 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 21:35:23 GMT 1
han så på hende og fniste lidt *hun dater sikkert* tænkte han og smilte stort, han nikkede til hende "i stuen" sagde han og rejste sig også og tog dynen med sig, han tænkte hurtigt og skyndte sig ind foran hende og ind i stuen mens han smed sig lettere i sofaen, "hehe så kan du ligge over på mig" sagde han og smilte stort til hende og havde foldet dynen ud så hun kunne ligge sig oven på ham, han overvejede lidt at smide strømperne også men tænkte at det sikkert tog for meget tid nu hvor de skulle ligge og nusse sammen.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:40:14 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 21:40:14 GMT 1
Hun smilte varmt og kiggede lidt på ham med et stille smil og lagde sig så roligt indtil ham og kyssede ham blidt og nussede varmt hans hånd og smilte kærligt "Jeg elsker dig." sagde hun med et roligt smil og lagde lidt sit hoved tilbage og lukkede lidt sine øjne, hun slappede af, det var rigtig hyggeligt at ligge der med ham. Hun bed sig lidt i læben og holdte sine øjne lukket, hun havde et roligt smil på sine læber, og hun var glad.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:48:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 21:48:53 GMT 1
han så på hende og smilte stort til hende og nussede varmt om hende, han tænkte lidt men åbnede så hendes bh drillende og trak den af hende" så har du den ikke på mere " sagde han sødt og drillende til hende og nussede blidt om hende varmt, "nu er vi begge halv nøgne" sagde han og smilte stort til hende, og du har den bedste krop nogen sinde" sagde han og smilte stort til hende og kyssede hende varmt på læberne dybt og forelsket.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 21:53:33 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 21:53:33 GMT 1
Hun dækkede godt sine bryster med dynen og lo kort "skaaat altså" sagde hun og smilte mildt og kiggede på ham og kyssede ham blidt "og nej, det har jeg ikke skat." sagde hun med et roligt smil og strøg lidt sin hånd gennem sit hår og smilte stille til ham og kyssede kort hans hals og smilte stort "du er dejlig skat." sagde hun med et varmt smil og nussede blidt hans hånd med et kærligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:06:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 22:06:20 GMT 1
han lo let og smilte stort til hende,"jo det har du bestemt skat" sagde han og smilte stort til hende og lagde sine arme varmt om hende kærligt, "det her er rigtig dejligt" sagde han og smilte stort til hende, han tænkte kort og så på hende, "må jeg sove her hos dig?" spurgte han hende med et smil, "jeg vil gerne opleve din familie" sagde han og smilte stort til hende og nussede om hendes sider, "du har en dejlig hud" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:15:52 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 22:15:52 GMT 1
Hun smilte varmt "Nej det har jeg ikke skat." sagde hun og smilte stille "self må du det." sagde hun med et varmt smil og kiggede på ham og smilte "det er kun min mor som vil være her" sagde hun så og smilte stille og kyssede blidt hans kind og smilte varmt og nussede blidt hans hånd og smilte roligt "så dejlig er min hud ikke." sagde hun og smilte roligt og kiggede stille på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:25:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 22:25:00 GMT 1
han så på hende og kløede sig i nakken, "hvor mange er der i det hele taget i din familie?" spurgte han hende undrende men smilte så "hvis jeg må vide det" sagde han og så hende varmt i øjnene, han krammede hende varmt og nussede hende blidt om maven, "du har en utrolig dejlig og glat hud" sagde han og smilte stort til hende og nussede om hende kærligt og sødt, "hvad kan du bedst lide om mig?" spurgte han hende undrende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:34:21 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 22:34:21 GMT 1
Hun smilte roligt "jeg har min mor.. min bedstemor og min bedstefar." sagde hun med et smil "jeg har sikkert en onkler og det , kender dem nok bare ikke." sagde hun og kiggede på ham og smilte "Min far døde før jeg blev født." sagde hun så og smilte stille og kiggede på ham og smilte varmt "jeg elsker din personlighed" sagde hun med et mildt smil og kyssede ham varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 22:38:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 22:38:53 GMT 1
han så på hende med et varmt blik og smilte stort, han nussede varmt om hende og rødmede lidt, "elskede skat" sagde han og lukkede stille øjnene mens han krammede hende varmt ind til sig, "du er min eneste ene skat" sagde han og smilte varmt og forelsket til hende, han tænkte kort og så på hende "Jeg har vist kun midstet min far og mor" sagde han og kløede sig i nakken, "undskyld skat" sagde han og smilte varmt til hende.
|
|