|
Fun?
Oct 7, 2009 23:26:55 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 23:26:55 GMT 1
Hun bed sig i læben og betragtede ham fra hvor hun stod og hun smilte stille og bed sig lidt i læben "min mor er bare lidt.... underlig." sagde hun og lo kort og kiggede overrasket på ham da han rødmede sådan og krammede hende indtil sig og hun kiggede undrende på ham "Skat? hvad er det?" spurgte hun med et varmt smil og lagde lidt sit hoved på skrå og kiggede på ham med et kærligt smil og strøg stille sin hånd gennem sit hår med et varmt smil og kyssede ham varmt og smilte stille.
|
|
|
Fun?
Oct 8, 2009 19:22:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 8, 2009 19:22:31 GMT 1
han så op på hende rødmende, "åh bare lidt tøj" sagde han og krammede hende ind til sig rødmende, "ehm... læder tøj" sagde han rødmende "læder undertøj" sagde han og bed sig i læben, han fik en hurtig tanke og så op på hende med et smil dog stadigvæk med hans rødmende kinder, "hvad med at prøve det?" spurgte han med et stort smil "jeg kan godt se væk hvis du vil skifte" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 15:46:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 15:46:25 GMT 1
Hun smilte og lo kort "sikke en mor jeg har." sagde hun med et smil og kiggede overrasket på ham da han sagde det "mener du virkelig det skat?" spurgte hun overrasket og gik lidt derhen og åbnede for døren og kiggede stille på tøjet og tog det lidt ud og kiggede på det "Er du sikker på at det ikke vil være for lille på mig? eller, for stor?" spurgte hun og kiggede smilende hen på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå med et stille smil og strøg lidt sin hånd gennem sit hår.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 15:54:47 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 15:54:47 GMT 1
han så på hende og smilte stort "det ved du jo aldrig før du har prøvet ikk sandt" sagde han og blinkede til hende, han tænkte hurtigt og tog så sin notebog frem fra sin taske og en pen og noget blæk og begyndte at tegne på et blankt papir mens hans øjne gled på hende og ned på papiret mange gange, han smilte stort og skifte hurtigt papir og tegnede videre, *jeg vil gerne have gode tegninger af min eneste ene* tænkte han og smilte stort mens hans kinder blussede op i en god rødmen.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 18:54:53 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 18:54:53 GMT 1
Hun lo kort og smilte stille "hmmm..." sagde hun med et kort nik og smilte stille og kiggede på ham og bed sig lidt i læben "Hvad tegner du?" spurgte hun med et blidt smil og strøg lidt sit hår om bag øret og kiggede lidt på læder undertøjet og smilte stille og rejste sig så stille og kiggede på ham "Syntes du at jeg skal prøve det?" spurgte hun med et smil og lagde en anelse sit hoved på skrå. Rosalie kiggede på ham og smilte, hun kunne godt lide at se ham tegne, han så altid så sød ud da han koncentrerede sig om sin tegning.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 18:59:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 18:59:57 GMT 1
han så på hende med et roligt blik og smilte let "tja den jeg tegner er den som kommer til at være på dette papir for evigt, " sagde han med et roligt smil og så på hende, han tegnede roligt videre, "den jeg tegner her på papiret er dig" sagde han og så på hende med et varmt blik og smilte stort til hende, han tænkte kort og så på hende med et tænkende blik "tja hvorfor ikke" sagde han og lo let "så ved du jo om du kan passe det eller ikke" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 19:18:14 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 19:18:14 GMT 1
Hun smilte mildt og gik roligt hen til ham og kyssede ham blidt på panden og smilte så "så 2 sek skat." sagde hun med et smil og tog roligt læder undertøjet og gik ind i badeværelset og skiftede til det. Stille kom hun ud af badeværelset igen og gnubbede sig kort i nakken og smilte "Hvad siger du skat?" spurgte hun med et smil og stilte sig roligt op foreand ham med et mildt smil og lagde spørgende sit hoved lidt på skrå med et sødt smil som fik hende til at se helt uskyldig ud.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 19:26:08 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 19:26:08 GMT 1
han så på hende med et varmt nik og tegnede så roligt videre på sin tegning og så ret koncentræret ud men da hun kom ind til ham igen fik han meget store øjne da hun stod foran ham i læderundertøjet og et stort smil bredte sig på hans ansigt mens der let løb blod ud af hans næsebore, han var meget overrasket over hendes udseende, han tegnede hurtigt med sin pen mens han så op på hende med store øjne og var ret så optaget af at se på hende mens hans hånd bare bevægede sig på papiret, han så let ned på papiret og fik store øjne men smilte stort op til hende,"du ser over fantastisk ud skat" sagde han og smilte meget stort, "en rigtig hotty" sagde han med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 19:51:56 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 19:51:56 GMT 1
Hun smilte og lo kort "tak skat." sagde hun med et smil og satte sig på sengen med et smil og lagde lidt sit hoved på skrå med et varmt smil og lagde stille sit ben over det andet og smilte stille "hvad har du tegnet skat?" spurgte hun med et varmt smil og strøg lidt sin hånd gennem sit hår med et roligt smil og kiggede så roligt op i loftet med et stille smil "hmm... " mumlede hun lidt for sig selv med et smil "hvad mund der skete med mig idag da jeg besvimede..." mumlede hun lidt for sig selv.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 19:57:00 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 19:57:00 GMT 1
han så på hende og smilte roligt mens han lagde sin arm om hendes skuldre og viste hende tegningen af hende i tøjet og smilte roligt, "det kan jeg godt fortælle dig" sagde han og smilte roligt til og kløede sig i nakken, "tja du væltede jo mod mig så det var mig som greb dig, også lagde jeg dig på sofaen og blev hos dig indtil du vågnede igen da lægen havde været der" sagde han og kløede sig rødmende i nakken, "jeg måtte tigge og be om at blive hos dig da timen startede igen" sagde han og lo let til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 20:13:50 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 20:13:50 GMT 1
hun smilte varmt "Det er smukt" sagde hun med et blidt smil og kyssede blidt hans kind og smilte varmt og lo kort "Jeg mente, hvad fik mig mund til at besvime.." sagde hun og kiggede på ham "før jeg besvimede havde jeg kvalme." sagde hun og kiggede på ham og smilte lidt "kan det betyde noget?" spurgte hun med et smil og strøg lidt sin hånd gennem sit hår og smilte stille til ham og bed sig en anelse i læben og lagde lidt sit hoved på skrå med et stille smil.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 20:16:59 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 20:16:59 GMT 1
han så på hende og smilte roligt til hende og tænkte, "ehm.... prøv at spørg din mor om en af de der prøver" sagde han og så på hende roligt, "hvis det er den ting så vil det forklare meget" sagde han og kløede sig i nakken, "men efter kun en gang... tror du så at muligheden er der?" spurgte han hende roligt og undrende med et blidt smil, han lod sin hånd ligge sig på hendes lår og nussede hende lidt på en speciel pirende måde og smilte stort til hende og kyssede hende så på kinden og let over på læberne.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 20:27:59 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 20:27:59 GMT 1
Hun smilte "det kan da godt være.." sagde hun og smilte roligt og kiggede på ham og bed sig lidt i læben og smilte varmt og kyssede ham blidt på læberene og nussede ham blidt i nakken og smilte kærligt mod hans læber og slap så stille kysset og kiggede på ham og kiggede så ned af sig selv "Syntes du virkelig at det ser okay ud på mig? er det ikke for lille?" spurgte hun og kiggede lidt på sig selv og kiggede så på ham og smilte varmt .
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 20:32:53 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 9, 2009 20:32:53 GMT 1
han så på hende og smilte stort, han lagde sine hænder på hendes bryster og klemte dem let sammen "jeg syntes at den ser perfekt ud på dig skat" sagde han og blinkede til hende "det er virkelig noget som sidder godt på din krop" sagde han og så på hende med et smil, "jeg kan i hverti fald godt lide din krop" sagde han og smilte stort "lige så meget som jeg elsker din personlighed" sagde han og krammede hende varmt ind til sig og nussede sin kind op af hendes kærligt, "jeg troede slet ikke jeg havde nogen chance hos dig over hovedet" sagde han og så på hende varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 9, 2009 20:50:54 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 9, 2009 20:50:54 GMT 1
Hun lo kort "nåååååhda skat" sagde hun med et varmt smil og kyssede ham blidt og lagde blidt sine arme om ham og smilte blidt "du har mig da skat..." sagde hun med et varmt smil og kyssede blidt hans kind og smilte varmt "Du er dejlig min skat." sagde hun med et roligt smil og trykkede sig blidt indtil ham og kyssede kort hans hals og smilte varmt og kiggede stille på ham "Jeg elsker dig skat." sagde hun med et varmt smil og lagde lidt sit hoved på skrå.
|
|