|
Fun?
Oct 6, 2009 23:57:32 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 23:57:32 GMT 1
han så på hende og rødmede varmt og lo let "så klog er jeg nu ikke" sagde han og smilte stort til hende, han hørte hendes mor og gik med Rosalie ned og satte sig varmt, han så lidt på den men tog så lidt, han så på moren og smilte let og nikkede "ja, det var ret hyggeligt syntes jeg " sagde han og smilte stort "det håber jeg nu også hun syntes" sagde han leende og smilte varmt til Rosalie og spiste glad maden, "uuhm det her smager bedre end min søsters mad" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:12:02 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 0:12:02 GMT 1
Hun lo kort "Det var meget hyggeligt." sagde hun bekræftende og smilte roligt og kiggede på sin mor; 'Såh, du har føgelser overfor min lille baby?' "Mor! jeg er altså 14 år gammel nu, jeg er ikke så lille." sagde hun rødmende og hendes mor lænte sig ind over bordet og ned hende i kinden; 'du vil altid være min lille baby' sagde hun med et stemme som man bruger til at snakke med en baby og Rosalie rødmede dybt "Moaarr" sagde hun rødmende og spiste dybt rødmende videre og hendes mor kiggede på ham; 'lover du at passe godt på min datter?' spurgte hendes mor så.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:19:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 0:19:31 GMT 1
han så på hende med et smil og lo let "tja jeg er også 14" sagde han og lo varmt til hende og tog lidt i munden, han så på dem og lo let og syntes at det var sødt, han så på moren og smilte stort mens han kløede sig i nakken, "det har jeg vist allere gjordt en gang" sagde han og lo let til hende, han så på Rosalie, "har du stadigvæk billedet?" spurgte han hende fnisende, han så på moren "men jeg lover at jeg vil gøre alt for at passe på Rosalie" sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:29:48 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 0:29:48 GMT 1
Hun smilte og spiste lidt og kiggede på ham og nikkede hurtigt "jaaa, det har jeg" sagde hun med et kort grin og tog mobilen op og viste hende billedet og hendes mor begyndte også at grine og Rosalie smilte roligt "de har bare godt af det." sagde hun med et roligt smil og kiggede på ham med et varmt smil og da han sagde det lænte hendes mor sig hen til ham og rakte sin lillefinger hen mod ham;'Pinky swear?' sagde hun dybt seriøst og Rosalie rødmede dybt "Eeejj mor." mumlede hun og bankede hovedet rødmende ned i bordet.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:36:42 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 0:36:42 GMT 1
han så på hende og smilte og lo varmt og godt, "der er jo nogen som skal lærer dem noget" sagde han og lo varmt med et smil til hende, han så på moren og så lidt undrende på hende men lod så sin lille finger glide om hendes "pinky swear" sagde han og så på hende og nikkede, "det er et godt ritual" sagde han og lo let, han smilte let til hende og spiste roligt videre, han tænkte lidt om hun ville spørge om hvad de lavede den aften eller om hun var ligeglad.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:45:31 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 0:45:31 GMT 1
Rosalie lo kort "De har godt nok godt af det... tror du at de er kommet ned endu, skat?" spurgte Rosalie med et kort grin og kiggede på sin mor og rødmede dybt "sikke en pinlig mor jeg har." sagde hun; 'det er mit job søde, deal with it.' lo hendes mor og Rosalie smilte stille og nikkede kort og spiste lidt og hendes mor smilte så; 'sååååååååhhh Razmuz... Sov i i samme seng?' spurgte hun med et lidt løftet øjenbryn og et intressant smil på sine læber og Rosalie kiggede på ham og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:49:05 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 0:49:05 GMT 1
han så på hende og trak på skuldrende" det ved jeg faktisk ikke" sagde han og så på hende, "men det er nu også pay back for alle de år hvor de har set ned på mig" sagde han og smilte let til hende og let til hende, han så på moren og bedsig let i læben og smilte så, "tja der var kun en seng så vi blev nød til det" sagde han og smilte let til hende og kløede sig i nakken og lo lidt, "og jeg sov fantastisk den nat" sagde han og smilte stort til hende og tog stille Rosalie's hånd og nussede den blidt.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 0:57:52 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 0:57:52 GMT 1
Hun smilte varmt "Ja det var det skat." sagde hun og kyssede blidt hans kind og smilte roligt og hendes mor kiggede på ham med et roligt smil; ' så i sov kun?' spurgte hun lidt drillende og Rosalie smilte stille og nussede blidt hand hånd og smilte varmt , hun var mæt og hun kunne helt sikkert ikke proppe mere ind. Hun smilte roligt og kyssede blidt hans hånd og kiggede på sin mor som havde et kæmpe smil på sine læber over at se hvor meget de elskede hinanden.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:03:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 1:03:01 GMT 1
han så på moren og sank en klump *skal jeg mund sige det* tænkte han men smilte let til hende "vi sov kun i sengen" sagde han og smilte stort til hende, "men hvem ved hvornår man bliver forført" sagde han og blinkede til Rosalie med et varmt blik, han nussede hendes hånd blidt og varmt og syntes at hun så sød ud som hun sad der, han var en smule nervøs for hvad hendes mor ville sige men håbede på at hun ikke var den som en som ville råbe af ham.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:11:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 1:11:45 GMT 1
Rosalie smilte og hendes mor kiggede lidt stille på ham men grinte så og kiggede hen mod Rosalie; ' gå til den min pige! ' lo hendes mor og Rosalie kiggede måbende på hende "Mener du det virkelig mor?" spurgte hunmeget måbende og hendes mor smilte; 'Jada Rose, det er ikke hver dag man finder sådan en dreng, vel?' Rosalie smilte "det har du ret i mor." sagde hun med et smil og kiggede på ham med et varmt smil , hun var meget overrasket over hvordan hendes mor sagde det og hun smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:16:32 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 1:16:32 GMT 1
han var lige ved at tabe underkæben da hendes mor begyndte at grine, han så på Rosalie måbende men stor smilende og rødmende, "tja så er det jo bare op til Rosalie om hvornår hun vil have mig" sagde han og blinkede til hende med et varmt smil, "men skal man så ikke også være forberedt sådan materialt?" spurgte han hendes mor med et let smil og hentyde til beskyttelse men han vidste ikke om hvor meget hendes mor havde prøvet og om hun avde mere end bare beskyttelse, han så på hende med et let smil.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:30:04 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 1:30:04 GMT 1
Rosalie kiggede måbende på sin mor og hendes mor smilte stille; 'jeg vidste at den her dag engang ville komme, så jeg gjorde noget i Rosalies værelse, i kan se på det når i vil være sammen, hvis i flytter skabet er der en slags lille dør på gulvet, åben det og det er masser af ting, til det.' sagde hun med et stort smil og krammede Rosalie stort;' min lille pige bliver en daaameee' jublede hun og smilte stort og Rosalie kiggede på hende med store øjne ".....moar..." mumlede hun meget måbende og kiggede på hende med stort øjne og kiggede på Razmuz "Jeg kender åbenbart slet ikke min mor." sagde hun måbende.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:36:47 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 1:36:47 GMT 1
han så på hende og lo let og krammede hende "så er vi to min skat" sagde han og smilte let til hende og blinkede til hende, han nussede hende i håret varmt, *gosh hun er noget for sig selv er hun, lige frem forberede til dagen* tænkte han og sank en lille klump men var ret så cool med det og tænkte at de sikkert også fik brug for det på et eller andet tidspunkt, han krammede hende varmt og smilte stort, han så på moren og smilte let "men tak for maden den smagte virkelig godt syntes jeg" sagde han og smilte stort til hende og nikkede varmt for hende, han så på Rosalie med et blik om 'på værelset?'.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:40:42 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 7, 2009 1:40:42 GMT 1
Hun smilte og måbede stadig meget over sin mor og smilte "Ja, det var dejligt mor, tak." sagde hun med et smil og kiggede på ham og smilte og nikkede og tog blidt hans hånd og gik roligt ind på sit værelse og lukkede døren efter dem og lænte sig op af dem og rynkede lidt på sine øjenbryn "wow..." mumlede hun vildt overrasket og meget måbende og kiggede på ham "Det der er helt sikkert ikke min mor." mumlede hun måbende og lo kort og smilte varmt "Min mor er godt nok underlig." lo hun og smilte mildt og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 7, 2009 1:51:19 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 7, 2009 1:51:19 GMT 1
han smilte stort og gik ind først, han så tilbage på hende da hun så på ham, han sad ved skabet som han allerde havde trukket til side og havde allerede åbnet døren der til og så måbende på tingene, "det må du nok sige" sagde han og så tilbage på Rosalie, "hun tror vi nogle som er nået rigtig langt tror jeg "sagde han og så på tingene måbende, han fik pludselig helt røde kinder og lukkede døren hurtigt, "måske skulle vi bare nøjes med beskyttelsen" sagde han rødmende og så på hende med et rødmende smil og rejste sig og gik hen og krammede Rosalie ind til sig.
|
|