|
Fun?
Oct 6, 2009 22:03:01 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 22:03:01 GMT 1
Hun hævede sit øjenbryn "en virus som kommer om natten og angriber folk?" sagde hun og kiggede på ham med et undrende blik og smilte så "hun har ivertfald lært det godt." sagde hun med et smil og kiggede på ham og nikkede hurtigt da han spurgte om det "Jeg drømte om en baby som lå i sin baby seng" sagde hun med et stort smil "den lavede søde pludre lyde" sagde hun med et smil og nikkede bekræftende og spiste det sidste og smilte roligt "mmm nu er jeg mæt." sagde hun med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:06:06 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 22:06:06 GMT 1
han sank en klump *baby.... det er det der kommer ud af den virus jeg tænker på* tænkte han og så på hende varmt *men kun efter en nat... neeej* tænkte han og var en smule nervøs over det men lod det ligge, "skat hvornår er det du har din perioder?" spurgte han hende undrende, de andre var gået så han tænkte at det ikke gjorde så meget hvis han spurgte hende nu, han smilte stort, "det var godt skat det er godt at få spist til man er stop mæt" sagde han og lo varmt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:09:45 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 22:09:45 GMT 1
Hendes smil famlede lidt da han spurgte til det og hun smilte lidt "Det er ret ustabilt på det sidste, så jeg ved ikke helt, hvorfor spørger du skat?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og lagde lidt sit hoved på skrå og kyssede ham blidt med et smil og lo kort "Det syntes jeg også det er." sagde hun og lo kort og smilte roligt "Men den der virus... hvad er det for noget?" spurgte hun med et smil "er det noget meget slemt?" spurgte hun og kiggede undrende på ham og bed sig lidt i læben.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:13:29 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 22:13:29 GMT 1
han så på hende og rødmede lidt, "tja det har at gøre lidt med din perioder... ehm.. jeg går lige til sagen... virusen hedder.... graviditet" sagde han og rødmede stort mens han sad der og havde tydelige meget røde kinder, "men det kan da ikke være sket... efter en enkel nat" sagde han og så rødmende på hende, "eller kan det?" spurgte han hende rødmende og så sødt op på hende, "altsår der er jo kun gået en halv dag" sagde han og så rødmende på hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:21:53 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 22:21:53 GMT 1
Hun kiggede på ham med et lidt hævet øjenbryn "Ahaaa, så det nat angribende virus er graviditet?" hun smilte og grinte så og smilte "Det ved jeg ikke skat, men når jeg kan skal jeg nok tage en test skat, bare rolig." sagde hun med et smil og kiggede på ham "mmmmmm hvor skal vi hend nu?" spurgte hun og kiggede rundt og smilte lidt og kiggede på ham "hvornår er skolen slut?" spurgte hun og kyssede blidt hans kind og smilte roligt og strøg lidt sit hår om bag sit øre med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:26:52 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 22:26:52 GMT 1
han rødmede stort og så på hende "vi to har fået fri resten af dagen men de andre har stadigvæk time" sagde han og smilte stort til hende, "de ville lade dig vile og du skulle havve en at være sammen med når du vågnede" sagde han og så på hende med et blidt smil, han satte sig op ved siden af hende og kyssede hende let på læberne, "så vil du med hjem og læse tegneserier før at vi skal gøre os klar til i morgen til festen eller vil du lave noget andet?" spurgte han hende leende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:36:19 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 22:36:19 GMT 1
Hun smilte "dejligt." sagde hun og kyssede ham blidt og smilte roligt "det lyder hyggeligt, det vil jeg gerne." sagde hun med et smil og rejste sig roligt og tog blidt hans hånd og smilte roligt "er vi gået?" spurgte hun med et varmt smil og kiggede på ham med et roligt smil og kiggede på ham "hvad siger du til engang at komme til aftensmad hjemme ved mig?" spurgte hun med et smil "jeg er sikker på at min mor har mange spørgsmål." lo hun og smilte til ham "min mor er lidt beskyttende." sagde hun med et roligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:49:01 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 22:49:01 GMT 1
han så på hende og lo varmt " det vil jeg virkelig gerne" sagde han og smilte stort til hende, han tænkte lidt og så på hende, "hvad med at vi bare går nu?" spurgte han hende med et varmt smil, "jeg vil gerne møde din familie nu" sagde han og lo varmt til hende, han tog hendes hånd kærligt og så på hende "men jeg ved jo faktisk ikke hvor du bor så du viser bare vej" sagde han med et smil til hende "bare før an" sagde han leende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 22:57:20 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 22:57:20 GMT 1
Hun smilte varmt "Det er en god ide skat." sagde hun med et smil og lo smilende og begyndte roligt at gå ud af skolen med ham med et varmt smil , efter lidt tid kom de til et hus og Rosalie åbnede døren "Mor?" sagde hun og smilte, huset duftede dejligt af mad, og ud af køknet kom hendes mor løbende og krammede hende; 'Du gjorde mig så bekymret igår da du ikke kom hjem!!' udbrød hendes mor som næsten kvalte hende i hendes kram , dog slap hun da hun fik øje på Razmuz og hun stilte sig foreand ham med et smil; 'Nåda, en dreng.' sagde hun og kiggede hen på Rosalie og blinkede; 'og en lækker en' Rosalie kiggede på hendes mor med et 'Omg-mor-hvor-er-du-pinlig' "moorr!!" sagde Rosalie og rødmede og tog Razmuz's hånd "Mor, det her er min kæreste, Razmuz." sagde hun og smilte.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:03:35 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 23:03:35 GMT 1
han smilte stort til hende og gik glad efter hende , han så let stort på hendes hus og gik glad ind med hende, han fik et let chok da hun blev krammet af hendes mor, han kløede sig varmt i nakken og lo let, han fik et let chok og stod som frosset til gulvet rødmende, det var ikke normalt at han blev kaldt lækker, "ehm Razmuz Gin Ioppower" sagde han og bukkede let for hende og lo let, "og den mega heldige dreng at være hendes" sagde han med et stort smil til Rosalie, "det er hyggeligt at møde dem " sagde han og smilte stort til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:14:00 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 23:14:00 GMT 1
Hun smilte og kiggede på ham "Undskyld, det er min meget pinlige mor." hviskede hun og hendes mor smilte stort; 'sikke nogle manere, måske kunne du lærer Rosalie nogle manere?' sagde hun med et smil og Rosalie gik hen til sin mor og lagde sin hånd om hende "Mor, han spiser hos os." sagde hun og smilte og kiggede på ham "kom skat." sagde hun med et smil og gik så med ham op på sit værelse og satte sin taske på sin seng og smilte til ham "Og det her er så det berømte værelse som de fleste drenge mener de har været i" lo hun og smilte roligt.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:21:47 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 23:21:47 GMT 1
han så på hende med et stort smil og nikkede "jeg glæder mig til at smage din mad" sagde han og smilte stort til hende og gik så med Rosalie med et smil, han så rundt med et stort smil og store øjne, "det er godt nok et smukt værelse" sagde han og så rundt med store øjne, " han smilte stort til hende "jeg er meget overrasket" sagde han og så på alle de ting hun havde, han fik store øjne på sengen "woaw den seng ser blød ud" sagde han og skyndte sig over til hendes seng og satte sig på sengen og mærkede på den, han tænkte lidt og så på hende med et stort smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:29:29 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 23:29:29 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på ham "Ja, det er en dejlig seng." sagde hun med et smil og gik roligt hen til ham og kyssede ham blidt og gik så roligt hen til sit skab og kiggede kort efter noget tøj til festen og kiggede så på ham og smilte "hvad syntes du at jeg skal tage på imorgen?" spurgte hun med et smil og kiggede på ham og satte sig roligt ved siden af ham "Altså, til festen." sagde hun med et roligt smil og lagde lidt sit hoved på skrå med et mildt smil og lagde stille sin fod hend over den anden med et roligt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:32:49 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 23:32:49 GMT 1
han så på hende og så på skabet og lagde hovedet lidt på skrå, "tja det kommer and på om du vil have kjole på eller en top og nederdel ?" sagde han og så på hende med et varmt blik og lagde sin arm varmt om hende nussende, "jeg så du på et tidspunkt havde sådan en tæt sidende lang top på som var hvid kan du huske den?" spurgte han hende med et smil, "den sammen med en sort nederdel vil se vildt godt ud på dig skat" sagde han og smilte stort til hende varmt og kærligt.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 23:49:35 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 23:49:35 GMT 1
Hun smilte varmt og lyttede og smilte stort "Du er et geni skat!" sagde hun og kyssede ham blidt "Tak elskede." sagde hun med et smil og hørte så sin mor råbe at der er mad og hun smilte roligt og tog hans hånd "kom skat." sagde hun med et smil og gik roligt nedenunder med ham og smilte og satte sig stille ned ved bordet og smilte til ham "bare sæt dig, og tag mad skat." sagde hun med et smil og tog lidt mad på sin talerken og kiggede på sin mor med et roligt smil; 'Såh, Razmuz, var det dig hun sov ved igår?' spurgte hendes mor og Rosalie smilte stille og rødmede lidt og spiste stille videre.
|
|