|
Fun?
Oct 6, 2009 20:31:31 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 20:31:31 GMT 1
han smilte stort til læren "det tog lidt tid men nu kan jeg se igen" sagde han og lo let, læren så rundt i klassen, "hvor er martin og kim og tor og wasly og boncha og karl og tyr hende?" spurgte hun undrende og så ned på sin navne liste "ingen af dem havde fået fri" sagde hun og rynkede på næsen "det er 2 månederes eftersidning" sagde hun og så strengt ned på navnelisten men vendte så et smil mod de andre, alle syntes at hun var creapy med at hun kunne virke så sød men så samtidig være så ond og folk kaldte hende meget 'den mystiske heks'.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:40:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:40:36 GMT 1
Hun smilte roligt og kiggede på læren og gøs lidt *hun er altså creepy..* tænkte hun lidt for sig selv og trak stille en bog op og slog op i den og begyndte lidt at læse, dog satte hun hurtigt bogen fra sig da læren vendte sig om mod hende og hun smilte stort og rakte så sin hånd op "Jeg skal på toilettet." sagde hun og læren nikkede kort til hende at hun kunne gå ud og Rosalie rejste sig hurtigt op og gik roligt ud af klassen og gik stille ind på toilettet og stilte sig stille foreand speglet, hun havde lidt kvalme så hun ville lige få lidt koldt vand på sit ansigt, og timen var kun begyndt og den var alerrede kedelig syntes Rosalie.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:44:23 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 20:44:23 GMT 1
han så lidt undrnede ud efter Rosalie men tænkte ikke videre over det da han fik et strængt blik fra deres lærer og skyndte sig at læse videre, han sukkede stille da det kede ham meget, han glæde sig meget til næste time hvor de skulle have billedkunst, han smilte lidt over tanken og glæde sig meget, han så stille rundt for at se om Rosalie *mund hun skulle tisse eller noget* tænkte han og smilte lidt ved den sjove tanke han fik.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:51:25 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:51:25 GMT 1
Rosalie kom tilbage efter lidt tid, hun smilte lidt da hun kom ind og hun kiggede lidt på Razmuz med et smil og satte sig stille ned og kiggede på læren, hun havde stadig kvalme, men hun holdte det dog inde. Rosalie smilte lidt mens hun stille lyttede til læren og skrev ned hvad hun skrev på tavlen , Rosalie vippede stille sine fødder frem og tilbage mens hun stille skrev ned og nynnede inde i sig selv med et smil på hendes læber.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:54:48 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 20:54:48 GMT 1
han smilte let til hende og rev stille et hjørne af sit papir og skrev på det 'nåå hvorfor smiler du så meget skat?' og let lod han den glide over til hende med et varmt smil, han så på læren som skulle lige til at åbne sin mund før at det ringede ud, han sukkede lettet og satte sig tilbage i stolen "endelig" sagde han med et smil, "så kan vi endelig slappe af" sagde han med et stort smil, han så på Rosalie med et varmt smil "næste time billedkunst" sagde han varmt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:02:16 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:02:16 GMT 1
Hun smilte da hun læste det og hun skrev 'Det er ingenting, virkelig.' skrev hun og gav ham det og smilte da klokken ringte og hun smilte til ham og nikkede stille "Jah..." sagde hun og kiggede på ham og hun mærkede lidt at hun havde kvalme igen og hun smilte stille til ham "Undskyld mig." sagde hun og gik igen hen til toilettet og dyppede sit hoved i det kolde vand *hmm..* tænkte hun stille og gik tilbage til klassen og smilte til ham "såeh, billedkunst?" spurgte hun med et smil og kiggede roligt på ham.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:07:02 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 21:07:02 GMT 1
han så lidt undrende efter hende og smilte stort til hun kom tilbage "jeps mit stærkeste f*g" sagde han let og holde sin pin frem, "der skal tegnes " sagde han leende, han så lidt på hende og gik så hen og mærkede på hendes pande, han fik lidt store øjne "jamen søde skat du har feber" sagde han og mærkede roligt efter og nikkede, "jeg tror du må vile dig ellers så bliver du sikkert mere syg" sagde han og så på hende med et blidt smil" så kunne jeg måske tegne dig mens du ligger ned" sagde han og smilte stort til hende med et varmt blik igennem brilleglassende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:16:13 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:16:13 GMT 1
Hun kiggede på ham og rystede på sit hoved "mh, jeg er okay." sagde hun med et smil og kiggede på ham og gik roligt hen til klassen hvor læren var kommet ind og Rosalie smilte stille og tegnede lidt, hun var ikke den bedste til at tegne, men hun prøvede da. Rosalie bed sig lidt i læben mens hun tegnede og hun begyndte at blive lidt svimmel "hm..." mumlede hun lidt og rejste sig så og gik hen mod Razmuz igen "skat..." sagde hun da hun var på vej imod ham og følte så at hun midstede kræfter og besvimede så og faldt med et ned mod gulvet.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:19:22 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 21:19:22 GMT 1
han så på hende og smilte varmt, han tegnede selv og tengede som altid vildt smukt og godt og gjorde sit bedste for at gøre det ekstra, han så på hende med et smil og så da hun kom over mod ham, han så lidt undrende på hende da hun gik lidt underligt men fik store øjne da hun falde om og nåede lige at gribe hende før hun ramte gulvet, "ROSALIE" råbte han og læren kom hurtigt ned til dem, "hurtigt på en sofa så ringer jeg efter doctoren" sagde læren og skyndte sig afsted, han tog hurtigt hende op i sine arme og skyndte sig til opholds stuen og lagde hende ned på sofaen, doctoeren var der på 5 minutter og så på Rosalie, han sukkede let og vendte sig mod dem med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:26:38 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:26:38 GMT 1
Doctoren sagde at det var en af de nye viruser som gik rundt på det sidste, og at hun nok skulle være okay efter lidt tid, men doctoren ville stadig vente til hun vågnede op for at se om hun var okay. Efter lidt tid vågnede hun og og Doctoren begyndte at spørge hende spørgsmål , som om hun vidste hvor de var og hvad månede det var nu, efter blot 3 spørgsmål lagde Rosalie sine arme over kors og kiggede stædigt på doctoren "Jeg har det fint!" råbte hun nærmest og doctoren nikkede og gik hen for at snakke med en af lærene og Rosalie sukkede dybt.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:30:41 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 21:30:41 GMT 1
Razmuz sad på sine knæ ved hendes side hele tiden og sad og aede hende over håret til hun vågnede, han fniste let da hun blev stædig og krammede hende da lægen var gået, "det dejligt at du kom tilbage til mig" sagde han og smilte stort, "deet var noget af et chok" sagde han og lo let mens han kløede sig i nakken, *hvis det ikke var virus.... hvad kan det så havde været* tænkte han roligt og så på hende med et varmt smil *mund det er... nej... eller... så hurtigt går det da ikke.. eller gør det* tænkte han og fik pludselig et let overrasket blik men fik hurtigt et smil på læberne.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:35:32 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:35:32 GMT 1
Hun smilte og kyssede ham blidt "Jeg hader læger..." mumlede hun og smilte stille og kiggede på ham "jeg ved ikke hvad der skete, pludselig havde jeg det bare så dårligt... virus, yeah right.." mumlede hun og smilte "jeg spiste nok bare noget dårligt." sagde hun med et smil og kiggede på ham "nu hvor jeg snakker om mad, jeg er vildt sulten" lo hun og smilte stille og kiggede på ham og kyssede varmt hans kind "mmm er der noget galt skat?" spurgte hun med et varmt smil og lagde lidt sit hoved på skrå.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:39:19 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 21:39:19 GMT 1
han lo varmt "det gør jeg også " sagde han med et smil "når de undersøger folk på den måde" sagde han og nussede hendes kind, han så på hende og rakte let hendes madpakke som Nadja jo havde lavet, "så var det vist godt at jeg tog din madkasse med for blev selv sulten" sagde han og smilte varmt, hans egen lå halvt spist igennem med spise pindende ved siden af, "åh kom bare til at tænke på en virus der er ret så slem i vores aldre" sagde han og smilte varmt til hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:49:40 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 21:49:40 GMT 1
Hun smilte da han rakte hende madkassen og hun smilte "mmmm mad" mumlede hun og lo kort og kiggede på ham "hvad for en virus?" spurgte hun undrende mens hun var godt igang med at spise , hun smilte stille mens hun spiste videre, sulten var hun ivertfald. Hun smilte stille og kiggede lidt undrende på ham, hvad var det for en virus han tænkte på? Hun smilte stort mens hun spiste videre "mmmmm din søster laver vildt godt mad skat." sagde hun og kiggede på ham og nikkede bekræftende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 21:53:43 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 21:53:43 GMT 1
han så på hende og bed sig let i læben *hvad skal jeg mund sige til hende* tænkte han og så på hende, "det er en virus som kommer om aften og kan angribe folk," sagde han og kløede sig i nakken med et roligt smil, "ja ikke" sagde han varmt til hende "hun har også brugt tid på at lærer det" sagde han med et varmt smil til hende, *hun spiser også ret meget... måske er det den'virus' tænkte han stille med et varmt og stort smil, "har du så drømt noget mens du var væk?" spurgte han hende med et kælrigt blik.
|
|