|
Fun?
Oct 6, 2009 18:32:00 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:32:00 GMT 1
Hun smilte og nikkede og tog papiret "Okay skat." sagde hun og rødmede dybt da han sagde det og hun lo kort "Skat, jeg minder dig om at vi stadig er i en butik" lo hun og smilte og gik så hen og købte ham brillerene og rakte ham dem "værsegod." sagde hun med et blidt smil og lagde lidt sit hoved på skrå med et smil "Såh, skole eller parken?" sagde hun og smilte roligt og kyssede ham blidt og strøg lidt sin hånd gennem sit hår med et smil og tog blidt hans hånd og kyssede hans kind og smilte.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 18:35:11 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 18:35:11 GMT 1
han så på hende og lo let, han prøvede brillerne og smilte så stort "jeg kan se ordenligt igen" sagde han henrykt og krammede hende varmt ind til sig, han tænkte sig let om og så på hende "jeg har altid kunne tænke mig at komme til parken med en pige så hvad med at vi to tager der over?" spurgte han hende med et stort smil "nu kan jeg jo se alt hvad der er" sagde han og lo varmt mens han havde sin arm varmt om hende og nød at kunne se hende ordenligt igen da han var lidt træt af at han ikke havde et godt nok syn.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 18:47:23 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:47:23 GMT 1
Hun smilte varmt "Dejligt." sagde hun med et smil og lo kort "Så går vi." sagde hun med et mildt smil og tog blidt hans hånd og gik så roligt ud med ham og gik stille hen mod parken og kiggede stille på ham "Tror du at drengene vil prøve at hævne?" spurgte hun og bed sig i læben og kiggede på ham og gik roligt med ham emd et smil , hen mod parken. Rosalie kiggede stille rundt da de kom til parken, der var ingen i parken siden de fleste arbejdede og børnene gik i skolen. Rosalie smilte roligt og kiggede stille på ham med et varmt smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 18:51:26 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 18:51:26 GMT 1
han trak på skuldrende og så på hende "no idear" sagde han og så på hende med et roligt smil, han så med et stort smil rundt da de kom til parken, "vi skal nok få vores hævn" kom der en stemme bag dem og flokken af drenge stod bag dem med den mest populærer dreng i spidsen, "godt vi fik hurtigt frikvater" sagde han og smilte onskabsfuldt på dem begge, de lynede ned i deres bukser så deres lemme kom ud, "nu skal vi nok give jer begge" sagde de og gik mod dem og greb alle sammen ud efter dem som en bølge af drenge.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 18:58:42 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 18:58:42 GMT 1
Hun vendte sig hurtigt om og kiggede på dem og kiggede hurtigt væk af hvad de gjorde "Ad hvor er i klamme!" sagde hun og kiggede på dem og hvæste nærmest af dem som en kat "Bliv væk." mumlede hun og kiggede på Razmuz "Skat" sagde hun og bed sig i læben og gjorde sit bedste for at skubbe dem alle sammen væk og hun bed sig i læben og slog ud efter dem og hvæste advarende, hun ville ikek lade dem skade dem. Hun bed sig i læben og kiggede nærvøst hen mod Razmuz.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:04:07 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 19:04:07 GMT 1
han så på dem med store øjne og blev lettere bange, han så sig tilbage og så mod dem og så hvordan Rosalie prøvede at holde dem væk, *tænkte Razmuz hvad gør man hvad gør man* tænkte han og hurtigt fik et stort smil på, han tog Rosalie's hånd "skynd dig kom med mig" sagde han hviskende og satte så i løb med hende i hånden, han havde fået en god plan og smuttede ind blandt nogle træer, der fik han på ingen tid sat fælder op til dem med nogle enkle dele, så da de første to kom ind fik de en stor men bøjelig gren i hovedet som han havde spændt op, de næste falde ned af en skrant og lå og ømmede sig, da var der kun lederen tilbage, han kom til en lille lysning hvor Razmuz stod for enden, "du har mig nu" sagde han og smilte varmt til ham.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:08:54 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:08:54 GMT 1
Hun følte sig meget forvirret men løbte hurtigt med ham og bed sig i læben og kiggede på dem og kunne ikke lade være med at fnise og hun kiggede på ham og smilte stille og kiggede lidt fra den ene til den anden og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre så hun trippede bare lidt nærvøst på stedet og kiggede på Razmuz "Hvad sker der?" hviskede hun nærvøst og undrende og kiggede på ham og kiggede lidt på lederen og var forvirret, hun forstod ikke helt hvad der skete og hun følte sig ret forvirret.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:28:15 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 19:28:15 GMT 1
han trak på skuldrende mens han havde et ganske uskyldigt smil på læberne men blinkede til hende som hun skulle spille med, "ah jeg overgiver mig bare" sagde han og så på lederen og gik en smule mod ham men stoppede lige før at han var for tæt på ham, lederen gik så mod ham men med et skrig hang han oppe i luften i sin ene fod i en ganske normal fælde, Razmuz begyndte at grine mens at lederen bandede og sagde at han skulle blive sat ned med det samme ellers ville der ske noget forfærdeligt, men Razmuz gik bare over til Rosalie og kyssede hende dybt på læberne lige foran ansigtet af lederen, "jeg elsker dig min skat" sagde han og så hende dybt i øjnene.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:42:49 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:42:49 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilte så og kiggede mod lederen og lo kort af hvad der skete og hun kyssede ham dybt og kiggede ind i hans øjne "Jeg elsker også dig skat." sagde hun og kiggede hen på lederen og stilte sig stille foreand ham og smilte stille og kiggede hen mod Razmuz "må jeg tage et billede? som minde?" spurgte hun med et smil og tog roligt sin mobil op og kiggede på ham med et smil og vendte stile sin mobil hen mod lederen med et smil "Hvis du tænker på at få gøre sådan noget igen, så har vi altid det her billede som meget let kan blive sendt til alle på skolen." sagde hun med et smil.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:48:20 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 19:48:20 GMT 1
han lo let til hende "tag du så mange billeder du vil" sagde han og smilte stort til hende, "men jeg tænker nu på noget som vil se endnu sjovere ud," sagde han og hurtigt kastede sig mod ham og trak hans trøje af, let stalte han sig så bag ham som om det var en stor torsk han havde fanget " smiiil" sagde han leende og smilt stort, han gik så over til hende og smilte stort, "hvad vil du så gøre med ham nu skat ?" spurgte han hende varmt "nu hvor han hænger det og ikke kan gøre noget " sagde han og smilte stort tl hende.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:52:36 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 19:52:36 GMT 1
Hun smilte og lo kort og tog et billede da han stod sådan og hun lo kort og gemte billedet og kiggede på ham med et smil "hmmm.." sagde hun og kiggede på ham "Det ved jeg ikke, hvad syntes du skat?" spurgte hun smilende og kyssede ham blidt og lagde varmt sine hænder om hans nakke og smilte roligt og kiggede ind i hans øjne og lagde lidt sit hoved på skrå "Du er dejlig skat." sagde hun med et smil "min kloge dejlige skat" lo hun og smilte roligt og kyssede ham blidt og smilte varmt.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 19:56:13 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 19:56:13 GMT 1
han smilte stort til hende og rødmede let "tja hvis man ikke har andet end healer kræfter så må man jo bruge sit hoved for at klare bøller som ham" sagde han og lo let, han nussede blidt om hendes krop varmt, "du har sådan en dejlig varm krop skat" sagde han og blinkede til hende for at drille hende lidt mens at ham som ellers havde været efter hende så på dem, han smilte stort til hende og blinkede let med at hun skulle lege lidt med for at drille lederen rigtig meget.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:05:51 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:05:51 GMT 1
Hun smilte varmt og lo kort "Jada." sagde hun med et smil. Hun smilte stille og bed sig lidt i læben med et smil "mmm tak min skat, jeg kan sagtens sige det samme, det fandt jeg jo ud af, igår nat." sagde hun med et lille smil mens hun lidt strøg hans brystkasse , lederen havde fået store øjne og han hang blot og så måbende på dem og hun smilte stille og kiggede på Razmuz med et stille smil og bed sig lidt i læben og kiggede kort mod lederen og kiggede så roligt på Razmuz igen og smilte stille.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:09:57 GMT 1
Post by Razmuz on Oct 6, 2009 20:09:57 GMT 1
han så hende dybt i øjnene "det var godt nok en hed nat vi fik der va min skat " sagde han og smilte stort til hende og lod sine hænder glide ned om hendes baller drillende og trykkede hende ind til sig, "skal vi så komme afsted? vi skulle jo nødigt komme forsent til time og få kæmpe eftersidning" sagde han og lo varmt og drillende da lederen jo ikke kunne komme ned også til time så han ville få stor eftersidning.
|
|
|
Fun?
Oct 6, 2009 20:27:11 GMT 1
Post by Rosalie on Oct 6, 2009 20:27:11 GMT 1
Hun smilte og lo kort "det var det ivertfald." sagde hun og smilte roligt "Ja, lad os gå." sagde hun med et smil og tog blidt hans hånd og gik stille med ham hen mod skolen og gik roligt ind i klassen med ham og kyssede ham blidt og satte sig så ned på sin plads og alle drengene kom hen til hende og hun sukkede lidt og rejste sig så og kyssede dem på kinden og smilte "som aftalt." sagde hun og kiggede på dem og satte sig så igen og kiggede på læren som gik ind i klassen og smilte stille og kiggede roligt hen på Razmuz med et smil.
|
|