|
Post by ainion on May 2, 2009 16:01:25 GMT 1
han lage sig stille over henden og så på hun sukked han gav henden stille et kys " hvad mener du skat" sag han med hovedt lidt på skrå han nussed henden stille på maven mens han lå over henden.
|
|
|
Post by spurv on May 2, 2009 22:43:43 GMT 1
hun sukkede let " himlens råd har en opgave til mig, så jeg skal der op... nu" hendes stemme var alvorlig, den eneste over det himmelske råd, som bestod af ærkeenglende var gud selv.hun silede svagt og kyssede ham let. det var en høj post hun havde fået, og et stort ansvar
|
|
|
Post by ainion on May 3, 2009 12:15:24 GMT 1
han tog sig lidt på skullerne " så tager jeg med dig " sag han stille og gengældte kyssed " vis det kan hjælpe dig" svadt han der der efter og nussed hendens kind
|
|
|
Post by spurv on May 3, 2009 14:58:18 GMT 1
hun smilede og kyssede ham glad " der er nok ikke meget du kan gør, men jeg ville være glad for hvis dutog med, så skal jeg vise dig paradis" sagde hun glad og mødte hans blik
|
|
|
Post by ainion on May 3, 2009 21:30:21 GMT 1
jeg har aller rade set pardesis have " sag han og hen tydet til spuro han kyssed hinden blidt lags halsen og ned til vor kjolen statted og hen mod hindens mund igen " ville jeg godt så længe det er med dig" sag han stille.
|
|
|
Post by spurv on May 4, 2009 15:11:01 GMT 1
hun grinte kildent, og rødmede da han kyssede hende ned af halsen, blidt gengældte hun hans kys og smilede varmt, til ham med glæde i øjene.
|
|
|
Post by ainion on May 4, 2009 22:18:42 GMT 1
han strøg stille en finger lags hindens krop over hindens bryst og snorte sin lidt om kring og ned mod hendens lår han holdte blidt kyssed og stag stille sin tynge ind han lage stille sine vinger hinden han nussed hinden blidt vider.
|
|
|
Post by spurv on May 5, 2009 16:15:33 GMT 1
hun rødmede krafitigt og smilede, mens hun æmt gengældte hans kys, det kilede i hendes mave
|
|
|
Post by ainion on May 5, 2009 16:29:17 GMT 1
ainion smiled stille han køørte sin kys ned over hendens bryst eller der vor hun var bar han nød af mæke henden tæt ind til sig han
|
|
|
Post by spurv on May 5, 2009 20:11:21 GMT 1
hun kunne ikke lade være med at sukke, noget hun ikke havde prøvet før, og hun rødmede kraftigt af deyt
|
|
|
Post by ainion on May 6, 2009 9:21:08 GMT 1
han smiled blidt til henden og kørte stille sin hånd under hendens kjole og nussed det blidt over hendens lår og og længer op mod hendens bryst han stag stille sin tunge ind og lege med henden tunge blidt han.
|
|
|
Post by spurv on May 19, 2009 16:16:34 GMT 1
i starten lod hun sig rive med og nød at mærke hans hænder denne nye fornemmelse der kilede i maven, men å skubbede hun ham blidt til siden. og smilede " vi biver nød til at tage af ssted de venter" sagde hun bildt og strøg ham over kinden
|
|
|
Post by ainion on May 20, 2009 20:03:59 GMT 1
ja så lad os det " han raste sig stille sammen med henden og basked med vingern lidt han nød det virklige af var sammen med henden " når føer du and skat " sag han blidt
|
|
|
Post by spurv on May 29, 2009 16:37:13 GMT 1
hun smilte det var lidt mærkeligt at blive tiltalt så lige til min hun holdt af ham af en eller anden grund, hun lettede let fra jorden og fløj mod himlrrn op mod de hvid skyer
|
|
|
Post by ainion on Jul 5, 2009 18:28:42 GMT 1
han fuldte blodt med henden så godt som han kunne han viste ikek lige vor de skulle hen eller hvad ´han skulle han viste ´kun en ting af han skulle med henden og det var ikke mere af snakke om efter det her skulle de bar slappe af og hygge sig lidt vilked endlige gjor ham radt gald på en måde.
|
|