|
Post by ainion on Mar 24, 2009 22:09:57 GMT 1
han så stille på hinden og gengælte kyseed på han kæber han var madt våd men det tog han sig ikke af han gride lædt over det hun gjor med vandt.
|
|
|
Post by spurv on Mar 24, 2009 22:14:38 GMT 1
hun smilte og hoppede på hovedet fra der hvor hun stod ned i vandet, og skød i gennem det som var hun lige så meget et vand væsen som et flyvende et spurven fløj pippende op fra vandet. hun dukkede op længer hende og så på manden eller drengen, som hun af en eller anden grund var blevet knyttet til, " kommer du ikke i til mig" spurgte hun varmt.. hendes hvide kjole var blevet gennemsigtigt da den ikke var særlig tyk og jo helt i hvid.
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 9:05:07 GMT 1
han smilde sødt til hinden han så lidt på hinden men sprang så i og svømme hen til hinden han tøj bliv også lidt gem siktit men ikke lige så maft om spurvs " det skønt af mærke vandt vandte" sag han stile og lod sin krop flyde op.
|
|
|
Post by spurv on Mar 25, 2009 14:00:51 GMT 1
hun nikkede og smilede. " vandet er en stor del af mig, jeg kan slet ikke undvære det " sagde hun sødt og svømmede hen til ham med et par lette tag. hun opførede sig som en fisk i vandet
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 16:47:16 GMT 1
han stoped lædt og rørte sine bunde med sine føder " hmmm det kan jeg forstø
|
|
|
Post by spurv on Mar 25, 2009 16:53:29 GMT 1
hun smilte og kyssede ham let på kinden. " led os komme op her kan vi snakke uforstyret" sagde hun sødt da hun jo var aget her d med ham for at de kunne lære hinanden at kende
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 17:02:15 GMT 1
ja lad os det " svadt han hinden og gav hinden et kys det var dejlidt mærke hendens læber på hans kind
|
|
|
Post by spurv on Mar 25, 2009 17:17:47 GMT 1
hun smilte og svømmede op mod breden. da hun rejste sig fra søen var det som om vandet løb af små floder ned af hendes krop, og efterlod hende selv og hendes tø helt tørrt, dog så det ud som om vandet nødigt gav slip på hende og hun satte sig på breden med fødderne i søen. straks da hun kom op kom spurven og lanede på hendes skulder, og borede sig ind i hendes hår. hun vendtede med et varm smil og hjertet galoperende afsted
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 17:29:13 GMT 1
ainion kom still hen til hinden og satte sig hved sinde af tøje var vodt som et hånd klæde ville vær efter et vamt bad det dryped ned af ham hans lage svær satte han hved siden af sig mens han vented med af vingen bliv tører
|
|
|
Post by spurv on Mar 25, 2009 17:36:09 GMT 1
hun smilte og strøg ham over kinden med et varmt blik da hun fernede den igen var alt vandet fra ham hendes hånd som en lille kugle, og han var knas tør. hun lod kuglen glide ud i søen. " du skulle nødig blive syg på grund f mig" sagde hunvrmt og nød at de sad så tæt. hun sank en klump da hendes hjerte begyndte at slå hurtigt igen. " nå hvor skal vi starte"
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 17:42:28 GMT 1
han kikked lidt på den kulde der glæd ned i vandte mens hans øjne så op af spurvs krop og kom i øjne kontat med hindens øjne inde han svadt hinden " hvad ville du godt vide om mig" han lage armen om hinden og støde sit hoved mod hindens mens han så od på vandet
|
|
|
Post by spurv on Mar 25, 2009 18:16:16 GMT 1
hun lod armen glide om ham også så de sad arm i arm. det var dejligt at have ham så tæt på. hun så ud over vandet og mærkede spurven nusse sit hoved mod hendes på den modsatte skulder af ainion "alt" sage hun sødt
|
|
|
Post by ainion on Mar 25, 2009 19:08:23 GMT 1
jeg kan nok ikke huske aldt men min mor døde da jeg bliv født og jeg er født som engel efter nolge år for lod han sit hjem by sammed med mig og fandt et sted af bo han lærte mig sener af bruge svær og for talte om et svær som var ude i skoven safølige bliv jeg nyskærie og gik der ud og fandt den her på det sted vor han hadt sagt den ville likke jeg valdt sener så af tage ud og finde mig et sted vor jeg hørte hjemme og nu er jeg alså her" snakked han stille til hinden mens han nussed hinde på sinde af maven.
|
|
|
Post by spurv on Mar 28, 2009 10:08:35 GMT 1
hun smilte sødt og så forundret på ham med ysgerige og interseret øjne. " har du ldrig været ihimmelen" spurgte hun for undret, og btragtede ham roligt
|
|
|
Post by ainion on Mar 29, 2009 0:45:14 GMT 1
nej ikke i nu men det kommer jeg jo nok til" sag han stille og kysssed på munden og lage sine finger om hinden han holdte af hinden madt.
|
|