|
Post by spurv on Mar 31, 2009 22:23:55 GMT 1
hun smilede varmt, og så varmt på ham. " jeg har lige været hjemme, så der går nok længe før jeg holder endnu et ophold ud" sagde hun letter ironisk
|
|
|
Post by ainion on Apr 1, 2009 15:44:08 GMT 1
han smiled vamt til hinden han lage sin hånd på hindens kind og nussed den stille mens et stille silm og et blik kom fram han statte stille sin pande mod hindens det var radt og holle om hinden han viste ikke ragtit hvad han skulle sige men han nikked med hoved som et "oki"
|
|
|
Post by spurv on Apr 1, 2009 16:42:43 GMT 1
hun smilte varmt og så letter ængste ligt op på himlen, den var ved at være mange, og uanset hvad liv ønskede kunne hun ikke lade sine pligter i stikken . det var imod hendes mode at leve på
|
|
|
Post by ainion on Apr 2, 2009 11:30:39 GMT 1
ainion kunne mærke af der var nådet som som trukked hende han kyssed hinden stille og ind i hendens øjne " hvad tænker du på " spurte han henden stille om mens han lagr hånd på hendes kind og nussed den stille.
|
|
|
Post by spurv on Apr 2, 2009 14:25:31 GMT 1
hun smile bleget og nussede let hans hånd. " jeg tænker på hvornår de mon henter mig" sagde hun roligt
|
|
|
Post by ainion on Apr 2, 2009 15:19:26 GMT 1
han så lidt op mens han blik faldt på henden igen og mærked spurvs vamme hån mod hans "vis de henter dig tager jeg med " sag han roglige og kørte stille sin hånd ned på hindens skuller og maseret den stille
|
|
|
Post by spurv on Apr 2, 2009 19:43:15 GMT 1
hun smilte og nikkede " det kan vel ikke skade at have hjælp i sit job" sagde hun varmt og kyssede hans kind
|
|
|
Post by ainion on Apr 14, 2009 20:26:19 GMT 1
ainion smiled vendlit til henden han lage sig lidt ned på grassed og nåd den stille vend der kom over ham han nussed dov spurv på rykken og om livet på henden .
|
|
|
Post by spurv on Apr 25, 2009 10:38:43 GMT 1
hun smilte varmt og lagde sig halvt ned hvilende på albuen, og let ind over ham, hu lod hånden hvile på hans bryst kasse og så in i hans øjne, hun kunne se han var ung, men alt var lidt mærkeligt for hendes lige nu. hun kærtegnede blidt hansbryst kasse, mens hendes lange lyse hår hang ned mod jorden som i et vandfald.
|
|
|
Post by ainion on Apr 30, 2009 16:42:53 GMT 1
ainion smiled bodt til hinden og lage arme om henden han nussed hendens side lidt mens han lage sin vinger over henden "jeg elsker dig" visked han stille og kyssed henden med et smil for det gjor han og der var ikke noget som kunne for ander det.
|
|
|
Post by spurv on May 1, 2009 16:27:01 GMT 1
hun smilede varmt og kyssede ham igen. hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige hun havde ikke følt sådan og hun vidste ikke helt hvordan hun skulle hådtere det. oversøen hørtes nogle sore vinge slag og ea vandte sig om, og rullde let ned fra ham og så mod himlen hvor en engel nærmede sig dem
|
|
|
Post by ainion on May 1, 2009 19:54:30 GMT 1
ainion nussed henden stillle på maven han var lyklige over spuro hans blik ratted sig mod hemlen vor en engel kom næmmer dem han tog lidt om hans svær da han ikke viste om den ville dem ondt han blik faldt på henden hans øjne skinned stille men han kunne ikke lade vær med af tænke på den engle som kom fra hemlen.
|
|
|
Post by spurv on May 1, 2009 23:31:49 GMT 1
ea smilede varmt men rejste sig hutigt op hun havde en meget god ide om hvad englen der kom mod dem kom for, og ganske rigtigt så lanede han blot 2 meter fra ea slog vingerne sammen ogfaldt på knæ som ainion havde gjordt i kirken, med let bøjet hoved. " min frøken, himlens råd sender bud efter dem" sagde han formelt uden at rejse sig fra sin knælende stilling
|
|
|
Post by ainion on May 2, 2009 9:28:07 GMT 1
ainion var lidt for virter over hvad der skete han sog hurtit sin koppe på hurtit da han ikke ville ken kendens af ander en spuro han tog soít svær og tod vd side af henden og så ned på engel der bået sig for henden det var lidt nyt for ham men sage ikke noget det var moske dum ide af blanne sig.
|
|
|
Post by spurv on May 2, 2009 13:47:47 GMT 1
ea smilede roligt og nikkede " mange tak, jeg kommer, du kan gånu" sage hun roligt, hvorefter englen med det samme fløj væk. ea dumpede ned på jorden. " det ser ud til du får det himmelen før hun regnede med det" sagde hunmed et smil men sukkede let
|
|