|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 19:23:42 GMT 1
Estelle sad roligt bøjet på skovens mørke jord, havde en pige på sin egen alder i skødet og sad blot lænet forover, over hende med de syleskarpe tænder begravet i hendes hals, imens få små dråber af blod dryppede ned på skovbunden, og hendes hvide kjole i fuldmånens skær. Det lange sorte hår hang let ned og dækkede for pigens ansigt, og pigen lå blot og gibbede svagt nu og da. Efterhånden stoppede hun med at bevæge sig helt, og den svage trommende lyd i hendes øre, kvindens hjerteslag stoppede lige så stille. Estelle slap hende og lod hende dumpe blidt ned på den fugtige jord, det havde regnet det meste af dagen i den del af skoven. Hun sad roligt i et par minutter og slikkede sig let om munden, tørrede sig kort på kinderne imens hun forsøgte at gnide blod pletterne på kjolen af. Opgav dog hurtigt og rejste sig, lagde blidt pigen over skulderen som om hun intet vejede og så kort op imod himlen. Den var lidt over 1, altså kun et par timer til det var solopgang.. Et par timer til at sove igen.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 19:28:04 GMT 1
Desmon gik roligt igennem skoven han var på vej til at se om Tazus og Rufus's hære var samlet han havde selv valgt at tage på missionen for så kunne han komme ldit i land her også ved havnen stod hans skib allerede klar til at tage afsted igen men det skulle han først bruge om et par timer
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 19:30:54 GMT 1
Hun gik roligt, de små spidse sko efterlod ingen lyd men et svagt aftryk i jorden, hun nynnede stille blidt og smilte blot roligt for sig selv. Nød nattens kølighed, elegancen der lå i den.. Dette var meget smukkere end enhver dag der nogensinde ville komme. Hun elskede livet om natten, og intet skulle tage det fra hende.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 19:35:31 GMT 1
han fortsatte gennem skoven dog meget forsigtigt og langsomt dog var hans hjerteslag helt normalt som om han slet ikke var ude på noget overhovedet men det var han sådan set han var jo ude på at spionere lidt eller nu gøre det der lige faldt ham ind eller måske få ldit sjov ud af det hele
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 19:40:52 GMT 1
Hun standsede ved en lille skovsø. Lod let liget falde ned i med et let plask, og trådte et skridt tilbage, betragtede den døde krop langsomt synke ned, nød synet. Gav sig til at nynne stille inden hun vendte sig for igen at forsvinde.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 19:45:25 GMT 1
Han hørte noget ramme vand eller sådan lød det i hvert fald så han ændrede sin kurs han kiggede ind mellem nogle buske og så en pige ikke ret gammelm aller højest 17 år gammel men han kunne ikke være sikker han trak sit sværd og gik hen imod søen prøvede at gå så lydløst som muligt prøvede at være rolig og få sit hjerteslag ned så det lød normalt
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 19:47:25 GMT 1
Hun spidsede ører og havde hurtigt vendt ansigtet imod ham, så hånligt på hans sværd "Prøv ikke engang på det." sagde hun med en stemme der ville ramme ham som is. Betragtede ham koldt med et blik der var lige så klart og koldt som en vinternat.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 19:50:48 GMT 1
"nej da en lille pige ude så sent om natten jeg ved ikke lige hvor klogt det er at en lille pige som dig er ude at gå om natten man ved jo aldrig hvornår der komemr nogle slemme typer der måske kan lide hvad de ser" sagde han med et smil og fortsatte hen imod vandet og kiggede ned det var for mørkt så han kunne intet se
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 19:54:37 GMT 1
Hun blev blot stående, fugtede kort læberne "Kald mig lille en gang til og du havner i vandet" mumlede hun koldt, trådte et par skridt væk fra ham derefter, sendte ham et blik med de halvt om halvt lysene øjne der svagt kunne anes i natten.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 19:59:35 GMT 1
han smilte "men måske er jeg en af de typer der måske kan lide hvad jeg ser så har du et lille problem skat" sagde han og grinte kort og gik med nogle langsomme skridt hen imod hende vis det var havde han jo sin 'pistol' som sad nede i hans sko som der ikke var ret mange der vidste hvor var
//de 'pistoler' piraterne har er dem man ser i Pirates of the Carribean bare så du ved det
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:02:05 GMT 1
Hun trådte hurtigt et par skridt helt hen til ham, havde et fast greb om hans krave og havde løftet ham et par centimeter over jorden som om han intet vejede, og betragtede ham med sammenknebne øjne "Jeg er ikke nogen lille skat.. Og kan du lide hvad du ser er det bare ærgeligt. Prøv på noget og så slipper du ikke her fra i live" sagde hun kort koldt, inden hun let tog et skridt baglæns og fik ham kastet i vandet, eller.. Kastet og kastet. Puffede ham mere ned i med en glidene bevægelse.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:05:00 GMT 1
han var parat på at skulle tage sin 'pistol' frem men nåede det ikke rigtigt før han lå nede i vandet men derfra var det også nemmere han trak 'pistolen' op fra støvlen og skød så efter hendes ryg og derefter svømmede han så hen til bredden og hoppede op på jorden igen nu vidste han godt hvad der var dernede han var nemlig støt på det
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:06:40 GMT 1
Hun stoppede kort op og tog sig til brystet hvor en rød plet begyndte at dukke frem, trak kort vejret lidt hurtigere og klemte øjnene i. Da kuglen havde ramt og gået igennem hende havde hun kort givet et skrig fra sig, mere af forskrækkelse end smerte. Hun stod nu blot stille, slikkede kort sine fingre rene og så sig over skulderen på ham med et koldt smil "Er det virkeligt det bedste du har?" spurgte hun, lettere hånligt.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:09:42 GMT 1
"nej jeg er faktisk ikke gået igang endnu men nu må vi se det kan jo være at du ender med at ligge sammen med mig" sagde han og grinte han var ikke blevet overrakset over at hun var vampyr eftersom han havde stødt på hendes sidste offer sådan for et lille stykke tid siden han rystede kort hovedet for at få vandet ud af håret
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:11:01 GMT 1
Hun fnøs kort "Lad vær med at have for store forhåbninger." sagde hun koldt "Måske skulle man bare dræbe dig her og nu.. Jeg kan sagtens drikke mere end ét offer om natten" sagde hun koldt og så på ham med et vurderende blik.
|
|