|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 16:31:39 GMT 1
Hun slækkede lidt på grebet da hun sank lidt ned i knæ, bed sig kort i læben inden hun slap ham helt og sparkede ham med det andet ben ind i et træ. Tog sig til knæet der blødte svagt, det var ikke brækket men det gjorde faktisk temeligt ondt.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 16:36:05 GMT 1
han røg ind i træet med skulderen først han tog sig til skulderen det gjorde en del ondt han gik hen til hende efter smerten var gået væk igen og sparkede hende hårdt i maven og kiggede vredt på hende "jeg håber ikke for dig du lige truede mig" sagde han hårdt og kiggede rundt for at se om der var nogen der kiggede på dem
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 16:45:11 GMT 1
Hun rettede sig op igen efter hans spark imaven og stak ham en lussing der umiddelbart ville have efterladt et mærke på en dødelig. Hun spyttede ham endnu engang kort i ansiget "Jo det gjorde jeg." sagde hun koldt, skubbede ham kort et par skridt tilbage og fnøs "Har du ikke noget andet at bruge din tid på end at irirretere mig?"
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 16:46:59 GMT 1
han lod næsten ikke til at bemærke hun stak ham en lussing og spyttet tørrede han bare af sig igen med sit ærme "nej faktisk ikke desuden er det faktisk meget sjovt" asgde han med et smil det var jo ikke fordi hans pirater kunne vente til imorgen med at tage afsted men kom han ikke tilbage efter en uge ville de sejle hvilket ikke forudroligede ham særlig meget
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:17:29 GMT 1
Hun vendte sig bare for at gå "Bare skrid forhelvede og lad mig være" mumlede hun koldt. Gad ham virkeligt ikke ligenu, betragtede ham som ynkelig.. Skulle aldrig have givet ham et evigt liv. Hun blottede ganske kort tænderne med et svagt kort hånligt blik på ham.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 17:19:29 GMT 1
han smilte "ikke så hurtig" hviskede han mere til sig selv end til hende han tog fat i hende igen og kastede hende med stor kraft ind i et andet træ så bøjede lidt ad den kraft der var i kastet "hmm....næsten jeg skal kaste dig lidt hårdede vis træet skal fældes på den måde" sagde han og grinte
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:22:34 GMT 1
Hun stønnede svagt af smerte og rejste sig, så lettere træt over på ham og tog sig til skulderen "Så du vil til at fælde... træer med mig?" spurgte hun, kunne ikke lade vær med at smile. Næsten grine af det, der var så idiotisk som noget kunne være.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 17:25:28 GMT 1
han grinte højt "ja og så kan jeg se på dig du er ved at blive træt det er bare godt" sagde han med et stort smil han gik hen meget hrutigt trak igen fat i hende og kastede hende ind i et andet træ som også så ud til at være ved at falde sammen af den kraft der blev kastet på det nu men det holdte dog
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:30:18 GMT 1
Hun bed tænderne sammen og rejste sig igen. Tog sig igen til skulderen og så koldt over på ham, trak vejret tungt. Efterhånden gjorde det faktisk temeligt ondt "Du kan knække et træ, hvis du kaster hårdt nok.. Men behøver du bruge mig?" mumlede hun irireteret.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 17:32:49 GMT 1
han gik hurtigt hen til hende og kastede hende ind i et nyt træ som så måtte flade ned på jorden af den kraft han havde lagt i "ja det gør jeg en skovhugger bruger en økse jeg bruger dig" asgde han med et smil og grinte lidt over hans joke selvom han faktisk ikke helt kunne se det sjove i det
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:37:25 GMT 1
"Godt det lykkes" mumlede hun og tog sig til ryggen, skar en svag grimasse. Hun fik rejst sig op igen og vaklede en smule i det. Hun bed sig i læben og betragtede ham blot koldt "Færdig med mig nu?" mumlede hun irirreteret.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 17:39:35 GMT 1
"nej overhovedet ikke jeg skal fælde alle træerne i ednne skov så er jeg måske færdig med dig" sagde han og grinte han var hurtigt henne ved hende igen og kastede hende hårdt ind i et andet træ som også måtte knække sammen af kraften Desmon morede sig faktisk lige nu og hun så ikke ud til at have det så godt og det var jo bare godt
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:40:47 GMT 1
Hun stønnede kort da hun rejste sig op, så koldt over på ham inden hun endnu engang gav sig til at løbe. Ville denne gang ikke stoppe igen før hun var i byen, det var aligevel snart daggry.. Når hun havde det godt igen skulle Desmon få betalt..
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 17:45:25 GMT 1
han kiggede på himlen solen var ved at stå op han satte i løb den modsatte vej ad hende med kurs mod skibet han kunne ikke nå noget mere i nat han skulle nok finde den vampyr igen og vis ikke var det skam også okay han havde fået sin hævn men vis han mødte hende igen skulle han vist fælde flere træer
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 17:48:54 GMT 1
Solens første stråler nåede at give hende et par små brændemærker på armene men hun nåede dog at komme i ly inden der skete mere.
//Out
|
|