|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:13:00 GMT 1
"dig dræbe mig det er måske muligt men jeg frygter dig faktisk ikke faktisk er du bare en jeg ville se om jeg kunne få med i seng men nu må vi jo se" sagde han og grinte han gik nogle få skridt hen imod hende stadigvæk med sværdet i hånden han var ret ligeglad med om hun dræbte ham han havde intet at leve for
//det betyder ikke du må dræbe ham
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:15:32 GMT 1
Hun tog sig kort til brystet hvor blødningen efterhånden var stoppet, havde skabt en pænt stor mørkerød plet på hendes kjole og så nu over på ham, lagde hovedet en smule på skrå og smilte så hun blottede de syle spidse tænder "I seng? Med dig? Den første gang vil jeg ikke overveje at spilde på dig." sagde hun koldt og strakte kort afslappet armene, syntes egenligt det var morsomt sådan som han opførte sig overfor hende. Som om han virkeligt havde en chance.
//Må jeg så ik bare gøre ham til vampyr? x)
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:18:45 GMT 1
han begyndte at grine "det bliver nok ikke helt med din egen vilje men det er ligemeget" sagde han og fortsatte med at grine det var meget sjovt at stå og lade som om han prøvede at fedte sig ind han vidste sådan set godt at det ikke ville lykkedes han håbede bare hun kunne gøre et eller andet ved ham så han glemte alt andet
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:21:22 GMT 1
Hun så på ham og lagde hovedet en smule på skrå "Hvor er du ynkelig." hvislede hun kort, med alle tegn på afsky og vendte sig bort blot for at gå. "Gå hen og betal en luder hvis vil have stillet dine lyster.. Mig kan du godt glemme alt om" sagde hun kort lettere ligegyldigt denne gang.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:23:41 GMT 1
"det er nogenlunde det jeg gør" sagde han med et smil og uden at hans puls steg ret meget kastede han sit sværd mod hendes ben vendte sig selv om for at gå men begyndte bare at lade sin 'pistol' igen dog kunne han ikke lade være med at smile måske ville han komme væk fra dette møde uden en skramme
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:26:36 GMT 1
Hun stoppede op og så koldt over på ham "Eller måske skulle jeg bare få mig en tjener til dommedag" sagde hun overvejende, med et koldt skjult smil. Lod kort et par fingre rette på håret hvor en smule blod kom på hendes kind da hendes fingre strejfede den.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:30:06 GMT 1
"Det tror jeg ikke du skal for jeg ved ikke lige hvor glade folk bliver for det" sagde han og grinte igen hun var faktisk enormt sjov at drille men faktisk ville han bare have hun fik ham til at glemme alting omkring sig så han bare kunne leve et liv uden alt det pirat halløj men det kunne ikke ske ikke nu
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:31:32 GMT 1
Hun gik et skridt hen imod ham med et hævet øjenbryn "Det tror jeg egenligt jeg er pænt ligeglad med?" sagde hun kort, gik de sidste par skridt hen til ham, frygtede hverken ham eller hans våben og lod en hånd glide op og rører hans hals hvor hans årer løb. Ganske forsigtigt, næsten kærtegnene mens hun stadig havde det kolde blik hvilende imod ham.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:35:29 GMT 1
han himlede kort med øjnene da hun rørte ved ham vendte han sig om og skød hende i maven med sin 'pistol' og trådte nogle hurtige skridt bagud og smilte stort det var ikke fordi han kunen dræbe hende sådan men hun måttte da blive bare en lille smule sur over det at blive skudt to gange var nok ikke så fedt
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:37:54 GMT 1
Hun sank kort sammen med en hånd for maven. Sagde intet men rejste sig bare op igen, hvæsede kort som en vred hankat inden hun havde et hurtigt greb om hans hånd, låste hans arme i et jerngreb bag hans ryg hvor hun hurtigt havde stilt sig og med den anden hånd trak hun ham en smule bagover så hun kunne nå hans hals, lod let tænderne bide i det og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:40:41 GMT 1
i et kort øjeblik troede han faktisk han havde dræbt hende før hun ellers fik fat i ham og tvang ham bagover ikke et skrig undslap hans læber smerten den intime smerte var lige nok til at han kunne holde et skrig inde dog undslap et forskrækket gisp hans læber før han selv lukkede øjnene og alting blev sort
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 20:49:30 GMT 1
Hun tøvede, men slap ham. Bed kort hul på sit eget håndled og pressede det imod hans læber, skulle ikke tro han slap så nemt.. Arbejdede han om dagen kunne dette ødelægge dét for ham, og ellers ville han stadig lide, og hun kunne bruge en tjener.. Desuden ville hun prøve hvordan det var at gøre et menneske som hende selv til en vampyr.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 20:52:40 GMT 1
uden at han rigtigt opfattede hvad der skete begyndte han at drikke ad hendes håndled da han først var gået igang kunne slet ikke stoppe selvom han ikke ville men da han var gået igang føltes det rigtigt det føltes virkelig rigtigt som om det var noget han ahvde gjort hele sit liv men det havde han jo ikke
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:00:37 GMT 1
Hun skubbede ham tilbage efter et stykke tid og tog sig til håndledet, så på ham med et kort koldt blik inden hun rettede det imod himlen og bed sig i læben. Var dette mon en god idé? Hun så ned på ham med et koldt blik, fugtede kort læberne. Vidste ikke hvad hun skulle gøre nu.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 21:04:15 GMT 1
da hun skubbede til ham faldt han sammen på jorden og lå helt stille med åbne øjne der faldt en lille blod dråbe ud af hans mund som var åben hun havde i den grad fået ham til at tænke på noget andet noget meget andet han havde bare regnet med at hun ahvde skadet ham men hun havde omdannet ham
|
|