|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:05:46 GMT 1
Hun blottede kort tænderne og hvæsede kort at han skulle rejse sig. Gik et par skridt væk fra ham og så kort over søen med et koldt svagt smil. Slikkede kort på sit håndled og smagte sit eget blod, der egenligt var pigen hun havde drabt førs, blandet med Desmons. En tanke slog hende, at hun ikke engang kendte hans navn?
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 21:09:45 GMT 1
han rejste sig langsomt op hans mund smurt i blod sammen med hans trøje han stod og kiggede på hende med et tomt blik og stirrede på hende gik et kort skridt frem mod hened men så heller ikke længere ligesom om hun havde en form for kontrol over ham hvilket hun sådan set også havde
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:11:09 GMT 1
Hun betragtede ham og lagde hovedet en smule på skrå med et koldt blik rettet imod ham "Hvad hedder du egenligt?" spurgte hun, stadig køligt. Frygtede ham ikke, men var nærmere nyskerig.. Havde glemt hvordan det var at være en ny dannet vampyr. Det var jo så længe siden og alt var sløret.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 21:16:26 GMT 1
"Desmon" sagde han uden at trække en mine han gik igen hen imod hende dog stoppede han ikke før han var tæt på hende "og hvad hedder du selv" spurgte han så roligt og kiggede på hende med tomme kolde øjne og tog fat i hende i hendes hånd ville bare lige prøve at se om han overhovedet kunne mærke noget overhovedet
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:19:40 GMT 1
"Estellé" sagde hun ganske kort og trådte igen væk fra ham, trak sin hånd til sig.. Havde den menneskelige varme da hun lige havde drukket af kvinden der nu lå i søen. Lignede en kvinde udover hendes tænder, betragtede hans tomme øjne med et svagt koldt frydefuldt smil.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 21:22:06 GMT 1
han gik hen og tog lidt hårdede fat i hendes hænder og denen gang holdte han også fat i dem dog sagde han ikke noget han havde ikke glemt det der var sket men allerede nu begyndte det at blive tåget kun ting som han altid havde husket kunne han huske nu men det var ikke ret meget
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:26:09 GMT 1
Hun trak sine hænder til sig igen, denne gang mere bestemt og så på ham med et hævet øjenbryn, vendte sig roligt for at forsvinde igen "Du må selv finde et offer. Bare drik af halsen.. Sørg for at de ikke skriger for meget" sagde hun kort, ganske koldt somom intet var hændt.
|
|
|
Post by desmon on Mar 9, 2009 21:28:53 GMT 1
han gik hen og trak hårdt fat i hende så hun blev tvunget til at stoppe "ikke så hurtigt frøken du fik mig omdanent du er det min tur til at slå igen" sagde han hæst og trak hende ind til sig han smilte stort nu var han jo ligeså stærk som hun var så nu kunne de slås rigtigt og så måtte de se hvem der vandt
|
|
|
Post by Estellé on Mar 9, 2009 21:32:31 GMT 1
Hun så op på ham med et vredt blik "Du rør mig ikke." hvislede hun koldt "Jeg har stadig mere styr på mine begrænsninger, krafter og hurtighed end du får før om mange år.. Så slip mig." sagde hun koldt. Han ville faktisk være stærkere end hende.. Men hun havde mere styr på hvad hun kunne.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 8:21:02 GMT 1
"jeg kender et par vampyrer så jeg tror godt jeg ved hvad jeg kan" sagde han koldt trak igen hårdt fast på hende hun skulle ikke slippe fri uden lidt kamp slet ikke efter det hun havde gjort mod ham han stirrede kodlt på hende og havde slet ikke tænkt sig at slippe hende for nu var de jo lige stærke
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 8:44:14 GMT 1
Hun så på ham med et koldt blik "Men du har aldrig prøvet det i praksis" mumlede hun, stod denne gang blot stille. Var ikke bange for at kæmpe hvis det var det han ønskede, men han skulle ikke gøre hende noget. Det vile han aligevel ikke slippe ret godt fra.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 14:58:50 GMT 1
"Det ved je godt men en gang skal jo være den første" sagde han med et smil det var ikke lige det her han havde regnet med der ville ske da han tog afsted fra skibet og folk ville sikker også spørge ind til det når han kom tilbage men i det mindste kunne han leve evigt nu eller i hvertfald i langt tid
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 15:00:22 GMT 1
Hun gav ham kort et knæ i skridtet, og fik vristet sine ene hånd frem. Gav ham en kort lussing inden hun vendte sig om og begyndte at gå - Ligeglad med at han stadig havde fat i hendes anden arm.
|
|
|
Post by desmon on Mar 10, 2009 15:02:40 GMT 1
egentlig gjorde det ikke ondt det hun gjorde ved ham men det kunne mærkes han trak hårdt fat i hende og trak hende tilbage løftede hende kort op fra jorden og kastede hende væk igen dog ikke med særlig stor kraft han skulle jo lige lære sine nye kræfter at kende hans plan var at gøre hende trær og derefter tage hende med tilbage til øen
|
|
|
Post by Estellé on Mar 10, 2009 15:08:30 GMT 1
Hun havde hurtigt rejst sig da han havde kastet hende væk, så kort på ham inden hun begyndte at løbe. Hun gad ikke kæmpe i øjeblikket, havde langt bedre ting at bruge natten på. Det var ikke svært for hende at løbe, som vampyr var hun hurtigere end normale mennesker, og da hun ikke havde behov for at trække vejret blev hun ikke forpustet. Træt ja, men ikke andet.
|
|