|
Post by sakara on Jan 25, 2009 15:14:22 GMT 1
"det behøver du ikke spilde din tid på jeg øver mig når jeg keder mig ude i ødemarken og det går nok langsomt men det går det tager nok et år før jeg kan bruge min evner fuldt ud men jeg skla skam nok klare mig" sagde han med et smil og følte sig næsten tilpas ihvertfald mere tilpas end han havde gjort længe nu
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 15:17:56 GMT 1
Hun nikkede "Fint nok. Men jeg vil altid hjælpe hvis det er" sagde hun med et sødt smil og kiggede ned på de to mænd for at se om de var gået kolde, og opdagede til sin overraskelse at de var gået. Hun kunne ikke lade være med at grine "Sikke du opholder mig, jeg opdagede slet ikke de gik" sagde hun drilsk
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 15:22:14 GMT 1
han grinte let "ja altså jeg plejer ikke at undeholde sådan her men på en helt andne måde men det skal vi ikke snakke om jeg plejer ikke at kunne få nogen til at være så langt væk at de ikke opdager at for eksempel der er nogen der går" sagde han og grinte igen han plejede ikke at kunne finde på nogen ord eller ikke lige dem han gerne ville sige
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 15:24:21 GMT 1
Hun grinede "Altså, sikker uopmærsom. Jeg havde også regnet med at jeg ville høre dem når de gik ud, men måske var de slet ikke så fulde igen når de kunne gå helt lydløst" sagde hun med et smil og gik ned til bordet og hentede de tomme ølkrus der stod på bordet og tog dem op i baren.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 15:28:34 GMT 1
han kunen ikke lade være med at smile "eller også var du abre helt væk i mig" sagde han drillede og det kunne man dog godt høre på hans stemme og han fulgte hende ned til bordet med øjnene og tilbage igen hun var meget sød faktisk og alt det med at dem der boede i byen var slemme var jo slet ike sandt
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 15:33:51 GMT 1
Hun smilede skævt "Du opdagede det da heller ikke, så du var da lige så meget væk i mig" sagde hun drilsk og begyndte at vaske krusene og tørre dem af bagefter. Hun stilte dem på plads og satte sig så ned på stolen igen. Der var ikke andre end dem på kroen nu, ikke at hun klagede.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 15:47:19 GMT 1
han grinte lidt og ventede så på hun var færdig først da hun satte sig snakkede han "det kna du måske have ret i så var vi jo sådan set bare væk i hinanden" sagde han drillede og grinte han kiggede på hende med et drillende blik og smitle så istedet for at grine han var lidt forbavset over sig selv over at han kunne være sød
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 15:52:47 GMT 1
Hun smilede skævt "Jamen jeg har da altid ret. Eller for det meste da" sagde hun drilsk og fortsatte med at betragte ham. Hun forstod ikke helt hvorfor soldaterne mente han var så ond, det synes hun bestemt ikke han var, men hun vidste jo heller ikke hvordan han var over for andre end hende selv.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 15:57:31 GMT 1
han grinte og kiggede så næsten beundrende på hende "nu har jeg jo ikke ekndt dig så længe men ellers lyder det da som om du altid har ret" sagde han drillende og kiggede så rundt for at se om der var komemt nogen ind da han ikke rigtigt vidste hvor langt tid de havde snakket og han skulle jo passe på soldaterne ikke kom tilbage igen
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 16:00:40 GMT 1
Hun smilede skævt "Det har jeg også, eller det synes jeg i hvert fald selv" sagde hun drilsk og fulgte hans blik "Du skal ikke være nervøs, selv om de ser dig, så får de ikke lov til at anholde dig herinde.. Det er har de prøvet med mange andre, og de har altid fået lov til det, om så jeg skal tvinge dem til at smutte.. Den her kro er neutral, så jeg gider ikke have nogen anholdelser herinde"
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 16:03:25 GMT 1
han sukkede og vendte igen blikket mod hende "tak jeg ville bare være sikker og så vil jeg hellere kigge på dig end på en tom kro" sagde han drillende med dog mere kærligt end drillende og vidste ikke hvad der skete med ham sådan plejede han ikke at være eller også var det fordi hun passede på ham
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 16:07:20 GMT 1
Hun smilede sødt til ham "Det er jeg da glad for du vil. Jeg håber da også jeg er mere interessandt end en kro må jeg sige" sagde hun med et lille grin og smilede så til ham. Soldaterne skulle bare lige prøve på noget, så ville de blive ramt af et lyn eller noget ligende. De skulle ikke komme her og tro de havde noget at sige.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 16:10:31 GMT 1
"du er meget mere interesant end en tom kro" sagde han drillende men kunne ikke lade være med at spejde ud over kroen vis der var nogen der havde set ham ville de finde krigere igen og komme ind og smadre det hele og han håbede ikke det ville ske da han ikke ville være til en så stor hjælp for hende
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 16:15:53 GMT 1
Hun smilede "Det er du i hvert fald også. Det er dejligt at have en at snakke med, specielt når er der så tomt som i aften" sagde hun mildt og kiggede rundt på kroen. Hvis der skulle komme nogen så var det begrænset hvor meget skade de kunne gøre før de alle sammen var blevet blæst udenfor.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 16:18:11 GMT 1
"med mig ehr bliver her nok overfyldt vis jeg kender soldaterne ret" sagde han med lidt sorg i stemmen "måske skulle jeg gå jeg vil ikke skabe problemer for dig" sagde han og rejste sig op det slog ham først nu hvor mange problemer han var ved at rodde hende ud i og han ville ikke være skyld i det
|
|