|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 16:20:44 GMT 1
Hun så overrasket på ham og tog blidt fat i hans arm "Nej du må da ikke gå. Jeg kan skam godt klare det, jeg har før håndteret et lokale fyld med soldater for at forhindre at de anholder nogen. Det skal skam nok gå, mig skal du ikke være bekymret for" sagde hun med et beroligene smil
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 16:25:26 GMT 1
"det er også for soldaternes skyld jeg ønsker ingen sårede soldater eller dig eller den her kro og jeg tror desværre nogen kommer til skade vis jeg bliver" sagde han meget udnskyldene og prøvede at komme fri fra hendes greb da han ikke var så god at være sammen med og desuden havde han jo løjet
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 16:27:54 GMT 1
Hun kiggede bedene på ham "Vær sød at blive. Jeg kan virkelig godt lide dit selskab. Igen behøver at komme til skade, hvorfor skulle der også komme så mange soldater når du ikke har gjort noget, der komme vel højest 5 eller sådan noget, og så kan du jo bare forklare dem hvad der skete?" sagde hun stille og holdt stadig fat i hans arm
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 16:31:58 GMT 1
han var en smule forvirret "nogen ender med at komme til skade" sagde han og sukkede "der er noget jeg må fortælle dig" sagde han så og satte sig ned "jeg var ikke bare det forkerte sted på det forkerte tidspunkt sandheden er for at gøre en kort historie lang var jeg spion for Dark og Light samtidig men jeg prøvede at vælte begge kongeriger derfor er de efter mig jeg kunne bare rigtigt godt lide dig men nu må jeg hellere gå" sagde han lidt opgivende hun ville sikkert blive meget sur "og vis du hjælper mig bliver du lige så skyldig som jeg er derfor burde vi ikke snakke sammen" sagde han så bagefter
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 17:48:31 GMT 1
Hun holdt stadig fat i ham "Jeg er ligeglad med det du har gjort, jeg ved kun hvordan du er nu, og den person kan jeg godt lide. Fortiden betyder ikke noget for mig, og jeg så gerne light og dark væltet og gjort til et stort rige" sagde hun stille "Desuden, der er jo ikke nogen soldater her lige nu, så hvad skade gør det at du er her, de tror jo du er væk herfra"
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 18:15:14 GMT 1
"jeg tror bare de to der gik udspionerede os og desuden er du i fare så længe jeg snakker med dig og jeg vil ikke have det sker" sagde han og prøvede igen at komme fri fra hendes greb ved at rejse sig op og prøve at gå "jeg vil ikke se dit liv bliver ødelagt på grund ad mig det er sket for tit" sagde han med sorg i stemmen
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 18:17:58 GMT 1
"Mit liv bliver ikke ødelagt. Der er en grund til at jeg bor på neutralt land, de kan ikke gøre mig noget her" sagde hun bedene "Jeg vil ikke have du går.. Desuden, hvis de udspionerede os, så ved soldaterner allerede at jeg hjalp dig. Så det at du bliver kan ikke gøre tingene værre end de er"
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 18:20:49 GMT 1
"de smadrer ikke stedet vis jeg ikker her eller får dem ledt væk herfra og så er du uden for fare oh jo du kan komme alvorligt i klemme her både fordi soldaterne er ligeglade med loven herude den gælder ikke og de kan bare hyre nogle dusørjægere" sagde han opgivende og prøvede mere ihærdigt at komme fri
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 18:24:21 GMT 1
"Jeg kan altså godt klare mig selv. Jeg er ikke bare en lille pige i nød der skal reddes" sagde hun stille men slap endelig hans arm "Jeg er ikke bange for soldater og dusørjæger, dem har jeg haft med at gøre før... Men hvis du så gerne vil gå så skal jeg ikke stoppe dig" hun fjernede blikket fra ham og kiggede ud af vinduet
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 18:27:54 GMT 1
han stoppede op og tøvede lidt med at gå "jeg vil bare ikke have du kommer til skade og desuden kan du ikke klare dig altid og jeg siger ikke du er pigen i nød jeg siger bare du ikke altid kan være forberedt" sagde han så med ryggen til hende han havde ikke lyst til at gå men hans instinker fortalte ham at det var nu han skulle gå ellers ville de bare komme tilbage
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 18:36:32 GMT 1
Hun kiggede modvilligt på ham "Nej det kan jeg ikke. Men jeg kan stadig godt klare det.. Hvis du mener det er bedst du går, så gør det, jeg kan ikke holde på dig hvis du ikke selv vil være her, det er jo dit eget valg" sagde hun stille og holdt blikket på ham. Hun ville helst ikke have han gik, men hun kunne ikke gøre noget ved det hvis han ville.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 18:42:10 GMT 1
"jeg ville ønske jeg kunne blive men jeg bliver nød til at gå ellers kommer du også bare i problemer og det ønsker jeg ikke vi må bare mødes igen" sagde han næsten kærligt og trak sin kappe på og slog hætten op og var på vej ud da han kunne skimte uniformer og høje fodtrin han sukkede "lort" han vidste han ikke kunen nå at løbe og smed bare kappen tilbage "okay nu må vis se om jeg kan kontrollere mine kræfter" sagde han mere til sig selv han lukkede øjnene og koncentrrede sig om at skabe vinde det lykkedes også og en lille vind begyndte dog at blive stærkere mændene gik bare i ly og Sakara måtte hurtigt stoppe og løb så hen til Adrianna "vi har et mindre problem" sagde han så
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 18:53:53 GMT 1
Hun så undrene på ham da hun ikke havde set soldaterne udenfor. Hun blev derfor ikke mindre forvirret da han prøvede at bruge sine kræfter "Problem.. Hvad snakker du om" spurte hun forvirret og kiggede ud af vinduet hvor hun så soldaterne. Hun stivnede et øjeblik og ante ikke hvad hun skulle gøre.
|
|
|
Post by sakara on Jan 25, 2009 18:56:40 GMT 1
han vidste ikke helt hvad han skulle gøre andet end at lade hende i stikken og bare flygte som så mange gange før og før han vidste af det løb han mod et værelse så han kunne hoppe ud af et vindue men stoppede det kunne han ikke gøre mod Adrianna så han løb tilbage sammen vej og stod bare og kiggede rundt og vidste ikke hvad der skulle gøres
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 25, 2009 19:04:26 GMT 1
Hun fulgte ham med blikket, hun regnede ikke med han bare ville gå fra hende, men hun vidste heller ikke lige hvad han lavede "Sakara slap. af.. Gem dig et sted og så ser vi om ikke vi kan redde den, ellers så må vi jo bare vise dem at de ikke kan klare os begge to.. Smut ned bag baren igen"
|
|