|
Post by sakara on Jan 28, 2009 21:09:52 GMT 1
han smilte glad ved hende ord "betyder det ligefrem at du kunne finde på at gifte dig med mig" spurgte han drillende det røg bare ud af munden på ham han ville faktisk ikke have sagt det men det var lige forsent han ville først forklare når hun havde svaret vis der da var noget galt i hendes svar
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:14:23 GMT 1
Hun smilede men holdt øjnene lukket mens hun stadig kyssede ham på halsen "Ja det kunne jeg da. Jeg ville da ikke ligge så tæt med en mand jeg ikke vil giftes med" sagde hun mildt og smilede. Hun løftede hovedet og kiggede på ham et par sekunder inden hun kyssede ham blidt på munden
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 21:17:27 GMT 1
ha blev helt varm inden i da hun sagde det og følte slet ikke han skulle forklare noget og var faktisk også glad for han havde sagt det han gengældte hendes og lagde en arm om hendes nakke og nussede den blidt han kunne selv godt finde på at gifte sig med hende men han havde dog ikke sagt det endnu
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:21:21 GMT 1
Hun smilede mildt til ham og aede ham blidt på kiden mens hun faldt lidt hen i hans øjne, hans vidunderlige øjene som hun slet ikke kunne få nok af, dem hun ville se ind i hver gang hun vågnede og hver aften før hun skulle sove. Det var hendes største ønske, også bare at leve et normalt fredfyldt liv med ham.
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 21:24:01 GMT 1
han smitle og kiggede tilbage i hendes øjne "jeg vil vågne op sammen med dig hver morgen fra nu af se ind i dine øjen hver dag inden jeg falder i søvn og jeg vil også leve reste af mit liv sammen med dig" sagde ahn oprigtigt han lod sit hjerte tale istedet for sin hjerne da han bare behøvede at komme ud med det
|
|
|
Post by Adrianna on Jan 28, 2009 21:27:47 GMT 1
Hun smilede glad og kyssede ham "Jeg har det på samme måde min skat, det er ikke noget jeg hellere vil. Jeg er ligeglad med guld og sølv, så længe jeg har dig behøver jeg intet andet." sagde hun varmt og fjernede ikke blikket fra hans øjne, hun hverken kunne eller ville gøre det.
|
|
|
Post by sakara on Jan 28, 2009 21:30:27 GMT 1
han smilte glad "eftersom jeg ingen penge har er det godt du er ligeglad med det" sagde han drillende "bare rolig min skat så længe vi er hernede kan intet skade os ik engang selve guderne selv" sagde han glad og kyssede hende længe og længselsfuldt han havde glædet sig til det længe
|
|