|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 20:25:38 GMT 1
"jeg var ren" spruttede kaltones og kravlede og og vred vandet ud af sit tøj hvor efter han kiggede over mod dem og rystede på hovedet " dagen er for kort til mere end et måltid om dagen" mumlede han og gik op til roret og satte sig mens han ventede på at styrmanden skulle komme der op *heldigvis har jeg en vandtæt lomme i mine bukser* tænkte han og fandt den sedel som Demitria havde skravet frem
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 20:34:20 GMT 1
Styrmanden kom lidt efter op til roret. "Og hvad laver du så her?" spurte han og tog fat om roret og begyndte at sejle. Demitria var begyndt at give piraterne kommandore og de begyndte straks og var glade for at få den gamle Demitria tilbage igen. Der var ingen handelsskibe i sigte endu, men de havde også hele dagen så der var rigeligt med tid til at plyndre.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 20:37:49 GMT 1
Kaltones rakte styrmanden sedlen " jeg skal værer din afløser" sagde han kort og kiggede på manden mens han tog sedlen. kaltones kiggede rundt på skibet for at se om han kunne finde brødet og der gik ikke langtid før han så den kæmpe mand som gik rundt og var et hoved højre end alle andre
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 20:42:53 GMT 1
"Endelig, er du god? Eller skal jeg undervise dig?" spurte han uden at kigge på ham. "Brødet gå ned i last rummet og find vores farkrystaller" råbte hun og brødet gik ned i lastrummet. Demitria blev ved med at råbe komandore og da alle var fuldt beskæftiget gik hun hurtigt ned i kontoret og kiggede på et kort. Lidt efter kom hun frem igen og råbte nogen kommandore til nogen pirater der bare stod og hang ved rællingen.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 21:05:26 GMT 1
"du må nok heller lærer mig det lidt mere jeg har prøvet det nogle gange men det er ikke nok til at sejle et skib" sagde han med et smil og kastede et hurtigt blik ned på demitria før han kiggede på styrmanden igen. han kiggede på ham mens han ventede på at han ville svarer ham. "tror du vi snart skal sejle?"spurgte han med et smil og kiggede ud over havet igen da han gerne ville prøve at plyndre og måske kunne han endag blive kaptajn på sit eget skib
|
|
|
Post by Demitria on Dec 28, 2008 21:08:22 GMT 1
"Okay kom her og tag roret det er ikke så svært, du skal ligge mærke til sejlene og se hvilken vej de blæser så du kan få den bedste fart, samtidig skal du huske vejen, Demitria plejer at råbe hvis jeg sejlede i den forkerte retning, men idag skal du bare sejle efter Demitrias ordre da hun ved hvor handels skibene er" sagde han og kiggede på Klat. "Vi skal skam sejle idag, Demitria er sig selv igen så hun vil ikke lade sådan en chance gå til spilde overhovedet" sagde han og kiggede bestemt på Klat.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 21:11:24 GMT 1
Kaltones gjor som styrmanden sagde og tog roret han ville dog vente med et sejle ud til han fik besked på det. han kiggede op mod sejlene og så at vinden kom fra nord øst " skal jeg dreje nu så vi sejler eller skal jeg vente på at kaptajn le siger vi skal?"spurgte han og kiggede på styrmanden. kaltones havde aldrig prøvet at skulle tage i mod ordre og da han ikke ville se dum ud ville han lige være sikker på at han ikke sejlede før han skulle
|
|
|
Post by Demitria on Dec 28, 2008 21:15:09 GMT 1
"Du kan bare kalde hende Demitri det gør vi andre, men hvis hun er sur så skal du kalde hende Kaptajn Le" sagde han og grinte. "Klat sejl imod nord" råbte Demitria og gav ordre til de andre piarter. "Sørg for at holde ham i ørene gamle jeg vil ikke have skibet til at kæntre" råbte hun og styrmanden vinkede og nikkede til hende som tegn på at han havde forstået det. "Kan du lide havet?" spurte han og så på Klat for at sørge for at han sejlede rigtigt.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 21:18:09 GMT 1
Kaltones grinte lidt og drejde mod nord mens han sørrede for at skibet ikke kæntrede " ja det kan jeg det virker mere fredligt end landjorden" sagde han med et smil og gjor alt hvad han kunne for at holde skibet rette mod nord. da sejlene ikke fangede vinden særlig godt bevægede de sig ikke særlig hurtigt men det var helt fint med kaltones da han så havde nemmere ved at styrer skibet
|
|
|
Post by Demitria on Dec 28, 2008 21:23:56 GMT 1
"Så har du aldrig sejlet med Demitri" sagde han og grinte. "Folkens gør jeres våben klar jeg har fundet et handels skib der er læsset med skatte" råbte hun og piraterne fandt hurtigt deres våben frem. "Pas på for nu sætter Demitri fart krystallerne på så vi kan indhente skibet og det kan godt være lidt svært at styre så" sagde han. "Sejl nord vest" råbte Demitria til Klat imens et langsomt handelsskib kom til syne ude i det fjerne. Ingen længe fik skibet endu mere fart på og var snart op på siden af handelsskibet. Plyndringen var kort og inden længe havde de fået alle skattene ombord på deres skib.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 21:42:32 GMT 1
"jeg kan se hvad du mener" sagde han med et smil da de var færdige med at plyndre jeg nåede dårligt nok at tænke. kaltones kiggede blev ved med at sejle mod nord vest efter at de havde ribbet handels skibet for dets værdier "bliver skattene så delt lige op eller beholder demitria det hele?"spurgte kaltones med et smil styrmanden mens han holdt skibet i den samme retning
|
|
|
Post by Demitria on Dec 28, 2008 21:47:56 GMT 1
"Vi giver halvdelen til 'De fordømte riddere' og ellers så er resten bare nede i lagerrummet, så hvis vi har pengenød kan vi bare bede Demitri om nogen og så giver hun dem uden overhovedet at gøre en grimasse" sagde han og smilte. De plyndrede også resten af dagen og da det begyndte at blive mørkt råbte Demitria at de lagde til ved en bred og blev der til imorgen hvorefter de sejlede videre til 'De fordømte Riddere'. Piraterne gik ned for at spise aftensmad. "Gå du ned og spis knægt" sagde styrmanden og puffede ham blidt væk fra roret.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 21:50:57 GMT 1
"jeg spiser ikke så meget så gå du bare ned at spise gamle" sagde han og smilte til styrmanden "jeg bliver bare her ude og slapper lidt af" sagde han med et smil og kiggede på ham indtil at styrmanden gik ned for at spise " så de giver til de fordømte ridder hvem de så end er" tænkte han og kiggede rundt kaltones ville gerne købe sit eget skib en dag og værer pirat men det krævede jo mange penge så han skulle lige tjene nogen
|
|
|
Post by Demitria on Dec 28, 2008 21:57:53 GMT 1
Efter et godt stykke tid gik piraterne til køjs og Demitria kom op til roret. "Vi sejler ikke i nat så du kan godt gå ned og sove" sagde hun og lagde armene over kors. Lidt efter gik hun ned på sit kontor og kiggede på kortene for at ligge planen efter de havde afleveret nogen skatte til 'de fordømte riddere'. Hun lagde benene op på bordet og kedede sig faktisk en del, og hun var ikke træt så det ville ikke hjælpe at sove.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 28, 2008 22:13:00 GMT 1
kaltones gik ikke ned for at sove men gik over til masten og kravlede op og lagde sig på den ene side "det er ikke så meget anderledes at være pirat som det er at være soldat måske vil jeg snart falde godt til" sagde han stille til sig selv *hvis vi en af dagende kommer over en frigat eller en anden form for krigsskib kan jeg måske overtage det som kaptajn men selvfølgelig behøver vi vinde det og for det andet vil jeg sikkert ikke få lov at få det* tænkte han for sig selv
|
|