|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:59:22 GMT 1
"Du går ind i en væg hvis du lukker øjne hver gang jeg går forbi og så vil mine pirater bare tro at du er forelsket i mig så åbn dog øjne, det er da bedre istedent for at du skulle gå ind i en væg" sagde hun og lagde armene over kors. "For jeg skifter altså ikke tøj bare pågrund af det" sagde hun bestemt og kiggede bestemt på ham. "Du kan godt gå nu, jeg har ikke mere at sige til dig" sagde hun og tog et kort frem fra en skuffe og begyndte at kigge på det.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 18:02:10 GMT 1
"tro mig jeg går ikke ind i en væg fordi jeg har lukket øjne" sagde han og rejste sig stadig med lukkede øjne han havde undersøgt skibet hver gang han kunne og han vidste nu hvor hver enkelt dør og væg var så han gik roligt ud af hendes kahyt hvor han åbnede øjnene og gik over til sin kahyt hvor han lagde sig på sengen og tænkte lidt over om det ville værer klogt af ham at tjene her hvem ville ikke sige at han en dag ville komme til at gører noget han ikke ville synes var smart
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 18:07:34 GMT 1
Da han var gået flækkede hun af grin. Hun rejste sig og pakkede kortet væk og gik ind i sit værelse det var blevet meget mørkt udenfor og hun tændte hurtigt nogen stearinlys så der ikke blev så mørkt i rummet. Hun smed sig ned på sin seng så hun lå på maven og var lidt ligeglad med om hun havde tøj på eller ej. Lidt efter sov hun, men hun sov ikke særlig tungt da det ville være for dumt når hun jo kunne blive myrdet hvert sekundt.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 18:31:21 GMT 1
kaltones sov let og vågnede igen længe før alle andre der var noget der sagde ham at han skulle gå ind på demitria,s værrelse og uden at vide hvorfor gik han der ind. da kaltones kom ind i hendes kahyt så han at der stod en mand bukket over hende med en kniv i hånden men før manden kunne gører noget stak et slagsværd ud gennem hans brystkasse. kaltones stod lige bag manden og havde gennemboret hans rygrad med sværet
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 18:38:27 GMT 1
Demitria havde bemærket manden, men hun ville bare vente på at der kom en, hun vidste nemlig at der altid ville vågne en pirat og redde hende da det var hendes skib der nogengange havde en finger med i spillet og andre gange bare fordi at piraten var vågnet. Hun gabte og rejste sig op. "Vi må vist hellere få ham af vejen" sagde hun og slæbte den døde mand op på dækket så godt hun kunne og smed ham i vandet. "Tak for hjælpen" sagde hun da hun kom tilbage.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 18:42:23 GMT 1
"ingen årsag" sagde han med et smil og igen ramte hans blik hendes bryster som stadig var svagt skujlt under hendes nedringet skjorte og denne gang kunne han ikke få sig revet løst af synet måske var det fordi han stadig var lidt træt og at det svækkede hans viljestyker men som han lige nu sagde til sig selv havde han da nok vilje styrke til ikke at gå hende og prøve at voldtage hende selv om noget inde i ham desperat prøvede at få ham til det.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 18:48:11 GMT 1
"Jaja" sagde hun ligegyldigt og kiggede på gulvet hvor der var en tyk blodstreg. Hun daskede ham i hovedet da hun vidste at han kiggede på hendes bryster. "Du er træt gå ind og sov igen" sagde hun og lagde sig på ryggen i sengen og lukkede øjne. "Vi ses imorgen tidlig" mumlede hun og sov efter et lille stykke tid.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 18:52:44 GMT 1
"undskyld ja vi ses i morgen tidlige " mumlede han og skyndte sig ud af hendes kahyt og ind i sin egne hvor han lagde sig til at sove. kaltones vågnede helt udviligt en time før solnedgang hvor han rejste sig og gik uden for så var han sikker på at han ikke ville gå ind på kaptajnes værrelse for blot at få et kig på hende selv om det var noget han faktisk var begyndt at holde af. da han var gået ud af hendes kahyt tidligrer var hen tæt på at tage på hende da hun lå på ryggen og sov
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 19:44:34 GMT 1
Demitria var allerede stået op og sad ude på rællingen og kiggede på vandet. "Dejlig morgen ikke?" spurte hun da han kom ud på dækket. "Eller fortrækker de helst aftnen?" spurte hun igen og betragtede ham kort. "Sad blodet fast på din sko da du gik herud?" ville hun gerne vide og kiggede på vandet igen. "For det sad fast på mine" sagde hun selvom det ikke var så vigtigt at tale om.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 19:47:34 GMT 1
"nej det sad ikke fast på mine" sagde han med et smil "så du er altså også vågen?"sagde han mere som en konstatering end et spørgsmål "tja jeg fortrække alle døgnets timer nattens stilhed og dagens larm" sagde han og gik hen til hende " jeg er glad for jeg nåede at redde dig igen selv om du nok havde klaret ham selv om jeg ikke var kommet."sagde han med et smil og kiggede så ud over havet
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 19:52:46 GMT 1
"Så var det bare mig der var for tidligt på den" mumlede hun og kløede sig lidt i nakken. "Selvfølgelig" sagde hun og grinte. "Jeg kan nu bedst lide natten, den er roligere en dagen" sagde hun og grinte. "Jeg har pistoler gemt overalt, der er ingen der kan overliste mig, men tak fordi at du hjalp" sagde hun og smilte skævt. "Jeg ville gerne se at sejle nu, jeg vil nemlig gerne ud at plyndre igen."
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 19:59:38 GMT 1
"tja det kan jo godt værer" sagde han med et smil og kiggede over på hende. Kaltones sukkede lidt "så må jeg vel hellere vække de pirater der stadig sover eller hvad?"spurgte han stille og kiggede på hende han havde mest lyst til bare at værer de 2 så de kunne snakke for et eller andet sted mente han at hun kunne lide ham bare en anelse mere end de andre pirater.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 20:04:46 GMT 1
"Nææ, de skal have lov til at sove de har brug for det" mumlede hun fraværende og stilte sig op og gik hen imod sit værelse. "Du burde også se at få lidt mere søvn" sagde hun over skulderen og gik ned på sit kontor og kiggede på de forskellige kort for at se om handelskibene var vågnet. Da der ikke var noget at se på kortene lagde hun dem væk og smækkede benene op på bordet.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 20:14:54 GMT 1
"jeg kræver ikke meget søvn" sagde han og begyndte at gå frem og tilbage på dækket mens han ventede på at alle vågnede der gik ikke lang tid før de første pirater begyndte at komme op på dækket men da det ikke var kaltones job at sige noget til dem forsatte han bare med at gå frem og tilbage
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 20:22:30 GMT 1
Demitria kom op på dækket igen og begyndte at sige til piraterne at de skulle stille sig op på række ved rællingen med fronten ud ved havet. Hun hentede resten af piraterne og de gjorde det samme. Hun skubbede Kaltones i vandet og gjorde hurtigt dem samme som de andre pirater. Hun smed stiger ned til dem. "Så nu er i rene, så kom op og spis morgenmad" sagde hun og gik ned og begyndte at spise morgenmad.
|
|