|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 16:48:08 GMT 1
"jeg synes lige du sagde at man ikke måtte slå ihjel her på skibet" sagde han med et skævt smil og igen blev han blik draget mod hendes nedringede skjorte men han nåede dog at flytte dem før at det skete hvilket efter hans mening var meget heldigt *hvorfor skulle det også være en knø kvinde med en nedringet skjorte som skulle værer min kaptajn jeg ender da med at komme til at voldtage hende eller sådan noget* tænkte han bittert "hvis der ikke var andet så tror jeg at jeg vil gå igen" *inden jeg kommer til at gører noget jeg vil fortryde* tænkte han
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 16:55:13 GMT 1
"Det kommer an på hvad man har gjort" sagde hun og kiggede stædigt på ham. "Hvorfor? Jeg har også noget andet jeg skal snakke med dig om" sagde hun og kiggede på ham. "Så du kan godt komme tilbage og sætte dig" sagde hun og kørte en hånd igennem det brune hår. "Kan du overhovedet lide nogen af piraterne på skibet?" spurte hun, det var egntelig ikke det hun ville snakke med ham om, men det var jo altid godt at vide om han overhovedet kunne lide nogen ombord på skibet.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:01:45 GMT 1
Kaltones vendte sig om og satte sig ned da hun sagde at han skulle " jeg kender dem ikke" sagde han lige ud han kendte dem ikke og derfor kunne han ikke svarer " det eneste jeg kan sige er at du har en lille spinkel mand der har brug for et bad for han stinker langt værer end du gjor da jeg fandt dig"sagde han med et smil og kiggede på hende " er der mere eller kan jeg gå nu?"spurgte han så og lagde hovedet på skrå mens han kiggede på hende gad vide om det var det for ellers var der da ingen grund til at hun skulle bede ham sætte sig ned
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:05:35 GMT 1
"Alle pirater ombord stinker, det er derfor jeg har tænkt mig at skubbe dem alle i vandet inden i sejler" sagde hun og grinte. "Kan du finde ud af at bruge en af vores 'pistoler'? Eller er der et andet våben du bedre kan lide?" spurte hun, det var rimelig vigtigt for hende at vide når hun skulle finde ud af hvordan de skulle erobre handelsskibe da der var forskellige grupper, der var freksempel nogen der bedst kunne lide sværd og de skulle starte med at skræmme dem på handelsskibet.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:08:24 GMT 1
"tja jeg har aldrig prøvet jeres pistoler men der er endnu ingen der har slået mig i sværd kamp så jeg vil tillade mig at sige jeg passer bedst som sværd kæmper" sagde han med et smil og kiggede på hende " er der mere endnu du vil spørge mig om?"spurgte kaltones og satte sig lidt bedre tilredte i stolen mens han kiggede på hende *det her er godt nok en kamp* tænkte han da hans øjne var på vej ned mod hendes nedringet bluse engang til hvis hun bruger den for at provokerer mænd klarede hun det godt det måtte han sige. kaltones fik styr på sine øjne igen og kiggede mod hende ansigt igen
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:12:25 GMT 1
"Fint, så går du sammen med Brødet, han er høj skaldet og har venlige brune øjne, du kan ikke tage fejl af ham" sagde hun. "Du starter ved bare at skræmme dem ombord på handelsskibet med at svinge med dit sværd med mindre at du skal låne et" sagde hun og fandt noget parpir frem og begyndte at skrive. "Ja kan du læse, skrive? læsekort?" spurte hun og kiggede på ham. "Eller styre et skib?" spurte hun og skrev videre.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:15:41 GMT 1
"jeg kan læse og skrive ja og skibe kan jeg godt styrer men ikke særligt godt" sagde han med et træk på skuldrene "og jeg skal gå sammen med brødet javel ja hvad mere?"spurgte han og tænkte lidt over det hun havde sagt med at læse kort det kunne han også men hvis han ikke snart stoppede med det han kunne ville han sikkert få formange job " jeg er ikke så god til det med at læse kort" sagde han med et let smil. mens hun sad og skrav gled hans øjne igen ned på hendes nedringet bluse men denne gang kunne han ikke fjerne blikket igen lige med det samme da det krævede alt hans viljestyrke
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:21:49 GMT 1
"Okay, kan du holde ud af at stå op hele dagen og nogen gange også hele natten og kan du holde dig vågen så længe?" spurte hun og kiggede på ham imens hun stadig skrev. "Ja, du kan ikke tage fejl af ham han er en af mine største pirater" sagde hun og grinte. "Okay, vores kort er så ikke spicelt svære at læse da kortene selv ligger ruten" sagde hun, det var hendes fars kort hun brugte og de virkede med perfektion når de skulle plyndre eller undvige Desmons skibe.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:30:25 GMT 1
"ja det skal jeg nok kunne klarer" sagde han med et smil og kiggede på hende " og jeg tror nu stadig at du burde finde en der var bedre til det med kort læsningen" sagde han. mens han undrede sig over at hun enten ikke havde lagt mærke til det eller at hun var ligeglad med at han kiggede på hende nedringet bluse som afslørede en god del af hendes bryster. *hvorfor skal jeg altid havne i forskellige problemer denne gang på grund af min kaptajn,s tøj* tænkte han
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:33:30 GMT 1
"Okay, min styrmand går snart på pension, tror du at du ville kunne klare det?" spurte hun og skrev videre. "Imens du er igang med at tale vil du så ikke lige lade være med at kigge på mine bryster?" det var sådan set ikke et spørgsmål mere en ordre, hvis han ville noget med hende skulle han nok gøre det lidt bedre end bare at kigge på hendes bryster. "Eller vil du blive ved med at kigge indtil jeg beder dig om at gå?"
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:38:36 GMT 1
"undskyld jeg prøver skam at lade vær med det er ikke nemt med den bluse du har på" sagde han og flyttede hurtigt blikket fra hendes bryster " tja jeg kunne vel godt værer styrmand på skibet men er det ikke noget kaptjanen vil?"spurgte han med et smil. kaltones blik gled langsomt ned igen men denne gang valgte han at lukke øjnene for så kunne han ikke se noget uanset hvor hans blik var.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:43:13 GMT 1
"Hvorfor tror du at jeg har den på?" spurte hun og skrev videre. "Nææ, jeg skal råbe ordre på skibet og jeg kan skam godt finde ud af at styre skibet, så imorgen går du op til min styrmand og giver ham den her seddel, og så for du undervisning af ham" sagde hun og gav ham sedlen. "Klogt træk" sagde hun da han lukkede øjne, pirater ombord på skibet havde vennet sig til ikke at kigge på hendes krop, men mere på hendes ansigt.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:47:16 GMT 1
da kaltones åbnede øjnene for at tage papiret var hans øjne rettet mod hendes bryster igen hvor på han skyndte sig at tage sedlen og lukke øjnene " er der mere du vil sige til mig eller skal jeg gå nu?"spurgte han og forsatte med at holde øjnene lukket. kaltones valgte ikke at svarer på hvorfor han troede hun havde den på da han ikke ville tænke over hendes krop hvis han kunne undgå det.
|
|
|
Post by Demitria on Dec 27, 2008 17:50:28 GMT 1
"Du for noget nyt tøj snart som der kan hjælpe med at holde varmen da det om vinteren bliver meget koldt her" sagde hun og kiggede på ham. "Du må gerne åbne øjne, jeg er lidt ligeglad med om du glor på mig eller ej, de andre pirater gloede også på mig da de startede her" sagde hun roligt og kiggede afventende på ham, hun var vant til at mænd gloede på hende da der ikke var særlig mange kvinder der gik med det tøj hun havde på.
|
|
|
Post by Kaltones on Dec 27, 2008 17:56:17 GMT 1
"jeg vil helst helst ikke kaptajn" sagde han til det med at åbne hans øjne " og tak det vil da værer rart ikke at fryse om vinteren" sagde han stadig med lukkede øjne. kaltones havde bestemt sig for at han ikke ville glo på hende mere og indtil at han kunne lærer at lade vær ville han holde øjnene lukket når han kunne da han godt vidste det måske ikke ville værer så smart hvis han lukkede øjnene mens han styrede skibet.
|
|