|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:51:44 GMT 1
han lagde sit hoved på hendes skulder "eftersom jeg er din herre har du intet at skulle have sagt du er intet for mig men alligevel ingen af mien andre slaver har fået lov til at sove i min seng så du må vel være noget særligt" hvislede han koldt han lod hende blive i den tro at hun var noget særligt da det morede ham så ufatteligt meget
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:54:24 GMT 1
"Jeg er ligeglad, jeg kan sove nede på gulvet, bare jeg er så langt væk fra dig som overhovedt mugligt" mumlede hun og prøvede at rejse sig, godt nok var hun naiv, men så naiv var hun heller ikke. Hun fik med meget besvær sig op af sidde. Hun var nød til at finde balancen inden hun rejste sig og støttede sig ind til væggen og begyndte at gå hen imod døren.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:57:27 GMT 1
han rejste sig op og trak hende ned i sengen igen han lagde sig denne gang oven på hende "jeg er din herre nu så du må huske at adlyde mig ellers finder jeg bare pisken frem igen" hvislede han koldt egentlig var hun en meget tiltrækkende kvinde selvom han var meget ond havde han dog lidt hjerte og kunne kende en smuk kvinde når han så en han smilte koldt og kyssede hende så holdt sine hænder over hendes så hun ikke kunne vifte ham væk
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:01:24 GMT 1
Hun rystede på hovedt. "Jeg er ligeglad, jeg vil bare væk" mumlede hun svagt og prøvede at skubbe ham væk. Hun ville ikke narres af hans dumme kys og ordre, hun ville aldrig adlyde noget så dumt. "Slip mig" hvæsede hun svagt og prøvede stadig at komme fri.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:03:49 GMT 1
han grinte let og fjernede sit hoved "husk lige på at jeg har købt dig vis du dør er der ingen der vil tænke over det i alle øjne er du død da du blev solgt jeg dræber de slaver jeg ikke bruger eller de ikke gør hvad jeg siger og jeg har været meget tålmodig overfor dig"snerrede han koldt men ikke videre vredt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:07:43 GMT 1
"Og? Jeg har allerede levet det værst tænkelige liv, jeg er lidt ligeglad med om jeg dør, det kan du ikke skræmme mig med" sagde hun og blev ved med at vride sig for at komme fri, selvom hun var meget svag. "Hvis jeg dør gør du mig kun en tjeneste" sagde hun og prøvede stadig på at komme fri.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:08:45 GMT 1
"derfro skal du ikke dø men tortureres til du overgiver dig og så vil du leve som min slave til du enten blive for kedelig eller simpelthen bare dør" hvislede han koldt og kyssede hende på halsen måske var han ond men alligevel ville han prøve at tænde hende det ville være så sjovt vis det skete men også dejligt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:13:41 GMT 1
"Og hvad for dig til at tro at tortur giver mig respekt for dig?" spurte hun vredt og genvandt stille sine kræfter. "Slip mig så" skreg hun da han kyssede hende på halsen, hun var svær at tænde og var lidt ligeglad med ham, hun ville bare væk og det skulle være nu. "Slip mig" skreg hun igen og blev ved med at vride sig.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:16:12 GMT 1
"jeg søger skam ikke respekt nej jeg søger lydighed og det skal du nok få" hvislede han koldt og lod en hånd køre ned til hendes inderlåt igen for at tænde hende han kyssede hende ikke mere på halsen han holdt dog rigtigt godt fast i hende så hun ikke ville kunne vride sig væk fra ham eftersom han var stærkere end hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:19:22 GMT 1
"Så kan jeg hurtigt fortælle dig at du aldrig nogensinde vil få lydighed fra mig" sagde hun vredt og vred sig stadig for at komme fri. Ikke tale om at han nogensinde skulle noget med hende, det kunne han lige så godt glemme nu. Lige nu var hun meget glad for at hun var svær at tænde.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:19:58 GMT 1
han lod sin hånd stige op til hende skød samtidig med at han kysede hendes hals mange gange og det lignede ikke han ville stoppe overhovet tværtimod ville han fortsætte meget værre for hende menmeget bedre for ham han vidste at med tiden ville han nok få hende tændt men måske ville det være sværere end han troede
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:25:54 GMT 1
"Stop" skreg hun vredt og blev ved med at sprælle. Han skulle ihvertfald ikke have noget med hende at gøre. Hun fik efter lang tid sin ene hånd fri og gav ham en syngende lussing. Hun havde lange negle og begyndte at rive ham i ansigtet og på overkroppen. Hun efterlod en masse røde rifter i hans ansigt og på hans overkrop.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:27:02 GMT 1
han greb hende hånd og hans øjne lynede "du slår mig aldrig igen" snerrede han rasende han slog hende lige i ansigtet med sin hånd og brækkede hendes arme ved hendes albue så hun ikke ville kunne bruge dem mere han rejste sig fra hende nu ville han ikke have hende hun skulle straffes han lagde hende over sin skulder og gik igen ned mod kælderen
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:31:32 GMT 1
Hun skreg igen da han brækkede hendes arme. Nu ville hun ikke bukke under hun måtte være stærk og ikke bukke under for hans tortur. hun begyndte at samle styrke og forberedte sig på sikkert at besvime af smerte omlidt hvis hun ikke bukkede under først. Hun prøvede at sparke ham og vride sig for at komme fri.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:33:51 GMT 1
han undgik hendes spark for vis hun havde ramt han havde han helt sikkert dræbt hende han låste hende igen fast i lænker og tog pisken og svingede den utallige genge "vov aldrig at trodse mig vov aldrig ikek at gøre det jeg siger" råbte han rasende mens pisken svingede frem og tilbage mod hendes krop der hvor pisken blev tøjet flået af
|
|