|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:34:22 GMT 1
Hun skreg hver gang pisken ramte, hun ville ikke bukke under, han skulle ikke have den nydelse af at se hende bukke under. Hun var snart nøgen, men det generede hende ikke hun måtte bare være stædig og ikke bukke under for hans dumme tortur selv hun var ved det flere gange.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:38:21 GMT 1
han blev ved med at gentage sine ord mens pisken fløj omkirng hendes krop efter langt tid stoppede han han svedte kunne man se selvom man ikke kunne se det på hans vejrtrækning var han også forpustet han gik helt hen til hende "er du så ordentlig nu" hvilsede han sprøgende men stadig koldt og følelseforladt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:45:02 GMT 1
Hun hang livløst med hoved rettet imod jorden. Hun svarede ikke da han spurte hende, hun hang bare livløst stadig med hoved rettet mod jorden. Hendes krop og hoved havde slået fra i de sidste slag og havde slukket ned for sig selv eller rettere sagt hun var besvimet og havde det alt andet end rart.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:45:48 GMT 1
han tog fat i hendes hage og trak ehdnes hovede op så han kiggede i hendes lukkede øjne "godt" hvislede han koldt og trak hende ned fra kæderne og trak hende med op igen han lagde hende på sengen og kiggede på hende egentlig var hun jo meget tiltrækkende som sagt han gik hen til sengen og lagde sig igen tæt op af hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:53:19 GMT 1
Hun var stadig helt lydløs, det eneste der tydede på at hun var i live var hendes ellers meget besværet åndedræt. Hun havde det som om at hun bare lå i en sort dis uden at kunne gøre noget som helst for at komme fri af den sorte dis. Hun rørte svagt på sig, en lille protest for at komme fri af den sorte dis.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 20:55:12 GMT 1
han smilte svagt ved heneds ubevidsthed han lagde igen en amr omkring hende og fik hende drejet rundt og lagde sig oven på hende igen hun skulle dog være ved bevidsthed men han kunne sagtens vente og desuden kunne han vel sagtens tænde hende alligevel han lod igen sin hånd finde ned til hendes skød
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 20:57:43 GMT 1
Hun var stadig bevidstløs og kunne hverken se, høre, lugte eller føle noget og det betød jo også at hun overhovedt ikke blev tændt over det han gjorde. Hun rørte svagt på sig igen for at komme ud af den sorte dis, men det hjalp ikke særlig meget og hun måtte opgive og synke ind i søvnen.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:00:41 GMT 1
han klappede hende let på kinden for at få hende til at vågne han vidste egentlig godt at hun ikke ville blive tændt af det men alligevel stoppede han ikke det ville give ham et bedre overblik over hvornår hun vågnede vis han blev ved men han klappede hende let ngole flere gange på kinden for at få hende til at vågne
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:04:24 GMT 1
Hun blev ved med at sove selvom han klappede hende på kinden. Det eneste hun kunne mærke var blodet der strømmede ud fra hende og ned på sengen. Murlocon ville sikkert også få noget af blodet på sig, men det tænkte hun ikke over hun ville bare sove og det skulle være nu.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:06:42 GMT 1
blodet burde ikke strømme hurtigt nok til at hun ville dø eller besvime af det det måtte have været smerten der havde fået hende til at besvime men alligevel lagde han nogle forbinninger om heneds sår og lagde sig igen oven på hende og hans hånd rørte langsomt ved hendes skød
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:08:41 GMT 1
Hun rørte stille på sig, men ikke særlig meget bare mere som en protest imod det han gjorde, som om hun ikke kunne lide det. Hun blev hverken tændt eller vågen af det han gjorde tværtimod sov hun bare tungere og vreden begyndte at komme frem i hende da hun ikke kunne lide ham.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:12:36 GMT 1
"når så man vil ikke vågne det var da synd for dig" hvislede ahn koldt og begyndte at trække ned i sine bukser måske skulle hun lide men han ville have hun skulle lide utrloigt meget nu og han ville bruge hende til edt som slaver faktisk efter hans og mange andre mening skulle bruges til og det frydede ham at tænke på
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:15:30 GMT 1
Hun rørte lidt på sig og åbnede øjne halvt op. Hun kiggede sig omkring, der gik lidt tid inden hun huskede hvor hun var. "Jeg vil bare sove" mumlede hun næsten lydløst og lukkede øjne. "Du kan gøre hvad du vil med mig imorgen, der er jeg nok mere villig, nu vil jeg bare sove" mumlede hun og åbnede øjne og kiggede på ham.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 21:20:18 GMT 1
"hvem siger jeg ikke vil nu og vis jeg vil så er det synd vis ikke du vil" hvislede han koldt og trak hans bukser helt ned "bare rolig du skal nok også nyde det" hvislede han koldt og lod sin hånd massere hendes skød han trak også sine boxershorts? ned han smilte et meget falskt smil til hende og grinte så ondt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 21:24:39 GMT 1
"Så for du bare en stædig tøs, men det er du selv uden om" sagde hun hårdt og genvandt hurtigt sine kræfter. "Hvordan skulle jeg nyde noget jeg ikke kan lide?" skreg hun og begyndte at vride og sprælle så meget hun nu kunne. Hun blev ved med at vride og sprælle og ville blive ved med det indtil han gav op.
|
|