|
Post by Freja on Dec 6, 2008 16:37:00 GMT 1
Freja var taget på en af sine 'udflugter' væk fra slave handleren for at tage ud til en stor ren sø. Hun kiggede betaget på den og kunne slet ikke vente til at svømme i den. Hun havde en enkelt grå kjole på og man kunne tydeligt se de forskellige blå og røde mærker efter en pisk, hendes hår var løst og hang smukt ned at skuldrene. Hun begyndte at gå ud i vandet indtil det gik hende til knæene. Hun rørte stille ved vandet og smilte.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 16:40:35 GMT 1
Murlocon kom selvsikkert gående igennem skoven han hacvde nogle papirer med sig som han gik og læste i brevene var fra hen holdsvis light og dark fra hans spioner der rapporterede hvad der skete og det vare godt det der skete nu han fortsatte igennem skoven ubevidst gik hen ned mod en sø midt i skoven
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 16:43:07 GMT 1
Hun kiggede på vandet og sukkede stille. Imorgen var der slavedag så hun var nød til at se så grim ud som muligt. Hun tog en kniv frem fra sin kjole og tog godt fat i sit hår. Selvom hun havde gjort dette mange gange var det stadig trist at gøre det da hun hadde at se dit røde hår ligge livløst i vandet.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 16:43:59 GMT 1
han lagde papirerne ned i en lomme da det gik op for ham at han var ved en sø han kunne vel godt slappe lidt af han så en kvinde nede ved vandet og så at hun vist skulle klippe sit hår af han ville have lidt sjov ud af det han gik lydløst om bag hende og lagde en hånd på den der holdte hendes hår "det er da en skam at lade det flotte hår gå til spilde" hvilslede han isnende som kunne give selv den stærkeste mand kuldegysninger
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 16:48:12 GMT 1
Hun skreg da hun hørte hans stemme, hun havde ikke forventet at der var nogen der ville komme. *Åhh nej de har sikkert fundet ud af at jeg er væk* tænkte hun rædselslagen og tabte forskrækket kniven ned i vandet. "Slip mig" hviskede hun bange og prøvede at få sin hånd der holdte om håret fri fra hans.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 16:50:11 GMT 1
et smilkrusede hans læber det kunne jo udvikle sig til sjov "men jeg gør da ikke noget" hvilsede han igen med sin nomale isnende stemme "hvad laver en køn pige som dig dog helt herude væk fra alting burde du ikke være hjemme i din lille adelsstue" spurgte han hvilsede koldt som han plejede at gøre
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 16:52:56 GMT 1
"Slip mig" hviskede hun og kunne mærke tårene presse på. "Jeg har intet hjem" hviskede hun næsten lydløst og prøvede at komme fri, hun mærkede noget varmt stryge ned af hendes kind, hun opdagede hurtigt at det var en tåre. Hun prøvede at skjule sine mærker med at vride sig så han sikkert ikke ville se dem.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:00:55 GMT 1
han vred hendes arm rundt så hun stod med ryggen til ham "så passer det jo fint nok" hvilsede han isnende i hendes øre og grinte en hæs latter "du må da vel bo et eller andet sted du sover vel forhåbentlig på et eller andet tidspunkt" hvilsede han igen isnende lige ind i hendes øre så ikke hun kunne undgå at høre ham
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:03:02 GMT 1
"Slip mig" hviskede hun desperat og prøvede at vride sig, men måtte opgive da hun overhovedt ikke var fysisk stærk. Hun havde ikke i sinde nogensinde at fortælle ham at hun var slave, man kunne aldrig vide hvad mænd tænkte på. "Slip mig" hviskede hun igen, denne gang lød det mere som en bøn end som en ordre.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:05:03 GMT 1
han fik hendes håndled rundt så han nemt ville kunne brække dem "nu fortæller du mig hvor du bor eller sover henne ellers brækker jeg dit håndled og det gør meget ondt og når jeg har gjort det brækker jeg det andet håndled og så dine ankler og sådan bliver jeg ved til du fortæller mig deT"hvislede han igen koldt i hendes øre det morede ham utroligt meget men han viste det ikke
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:09:12 GMT 1
Hun grinte for sig selv, det var det bedste han kunne gøre imod hende. Ingen ville købe en slave der havde brækket noget, de kunne jo ikke arbejdte så. "Bare gør det, jeg er ligeglad" sagde hun og genvandt styrken i hendes tale så hun ikke var så ynkelig mere. "Du tør jo alligevel ikke!"
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:12:46 GMT 1
"tro mig jeg har dræbt folk der stod i vejen det her er ingenting" hvilsede han isnende i hendes øre og med et kort ryk brækkede han hendes ene håndled han tog det andet håndled og brækkede også det med et ryk "vil du have din rygrad brækket også" spurgte han hvislende og lagde en hånd på hende ryg
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:13:26 GMT 1
Hun skreg da han brækkede hendes håndled, hun kunne mærke tårene trille ned af hendes kinder, men hun smilte bare og overså det. "Det eneste du gør er at hjælpe mig" sagde hun og grinte kort. Selvom tårene blev ved med at trille ned af hendes kinder og lande i vandet var hun ligeglad, hvis han kunne brække hendes rygrad var det kun godt for hende for så var der ihvertfald ingen der ville købe hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:18:12 GMT 1
"hvorfor jælper jeg dig dog" spurgte han hvislende isnende i hendes øre han havde ikke tænkt sig at hjælpe hende overhovedet nej tværtimod han havde ingen intentioner om at lade hende gå igen hun kunne være hans 'underholdning' når han kedede sig og desuden var en af hans slaver også lige død
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:21:47 GMT 1
"Nu er der jo ingen der vil købe mig" sagde hun og grinte. Tårene standsede og hendes kinder blev tørre igen. *Kald mig bare tosset, men det her hjælper mig* tænkte hun glad og smilte stort. "Jeg bor i slavehandleren, så hvorfor tror du dog at jeg ville skære mit hår af? Jeg har været der i 9 år og jeg er aldrig blevet købt så gær hvorfor" sagde hun og grinte igen.
|
|