|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:04:13 GMT 1
"Sikke mange problemer han for" mumlede manden muntert og vejede posen i hånden. "Mit navn er Freja" hvæsede hun og prøvede at stritte imod. "Ikke tale om at jeg skal med dem, aldrig nogensinde" skreg hun og prøvede at slå og sparke ham så hårdt hun nu kunne.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:08:21 GMT 1
han stak hende en hård lussing "vis du siger mig mere imod vil din straf kun blive større" hvislede han vredt og trak hende med sig ind i portalen på den anden side var hans tilholdssted som var en hule hugget ud i sten der var gråt over det hele på nær nogle huse der var lavet han trak hende hen mod et slot der var blevet udhugget i sten hans hjem
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:10:24 GMT 1
Den hårde lussing efterladte et stort rødt mærke på hendes kind, hun skreg da han gjorde det. "Jeg er ligeglad med min straf, jeg er vant til dem" skreg hun og blev ved med at stritte imod. "Jeg vil ikke, slip mig!" skreg hun og prøvede stadig på at slå og sparke ham, selvom hun ikke var særlig stærk.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:11:45 GMT 1
han slog hende en gang til "vis du sparker meget mere bliver jeg nødsaget til at dræbe dig lille frøken" hvislede han lavt folk lod ike til at bemærke det Murlocon kom næsten dagligt med slaver eftersom hans døde meget hurtigt han kom efter nogen tid ind i slottet han gik ned ad en trappe til et kælderrum og gik ind ad en dør rummet var meget sparsomt møbeleret der var bare nogle lænker til hænder og fødder så vis man havde dem på ville man hænge over jorden der var et bord hvor der lå nogle blodige knive og en blodig pisk han spændte hende fast til lænkerne og gik hen til bordet "dette bruger jeg vis mine slaver ikke adlyder" hvislede han lavt
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:15:13 GMT 1
"Slip mig" skreg hun skrækslagen og prøvede at komme fri af lænkerne, men måtte opgive da de var alt for stærke til at kunne bryde. "Stop" hviskede hun og tåre begyndte at løbe ned af hendes kinder og ned på gulvet. Efter et lille stykke tid var gulvet nedenunder hende blevet vådt af hendes tåre.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:17:34 GMT 1
han vejede pisken i hånden "eftersom jeg ikke kan stole på dig skal du desværre have en straf ser du det er synd at ødelægge sådan en skønhed men du må lære at adlyde mig" hvislede han koldt pisken bestod af 5 lange reb med en meget lille skarp kniv for enden han slog hende engang med den for at se hendes reaktion
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:22:42 GMT 1
Hun skreg højt og skingert da pisken ramte for første gang. Blodet begyndte at pible frem og lande på jorden, blodet var mere kobber farvet end rødt, men det var nok fordi at hun var en elver. Hun vidste ikke om han havde set at hun var en elver endu, men det var for svært at tænke på lige nu, for det var kun smerten der var hos hende intet andet.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:26:38 GMT 1
han gik helt hen til hende og kiggede gennemborende på hende "følger vi så mine regler nu" spurgte han hvislende vis ikke hun bukkede under havde han jo sådan set næsten ikke andet valg end at piske hende endnu mere og det håbede han på at hun vidste han kunne ikke bruge en slave der svarede igen
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:31:37 GMT 1
Hun nikkede svagt og snøftede lidt. Hun græd stadig, men lige nu ville hun bare slippe af med smerten intet andet. "De...t g......ør o...n...dt" stammede hun hviskende og blev ved med at græde. Hvorfor skulle det også lige præcis være den voldelige herre hun fik og ikke den omsorgsfulde og søde?
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:33:50 GMT 1
han smilte tilfredst han lagde pisken væk og løsnede kæderne der holdte hende han trak hende ned igen og lagde hende over sin skulder og gik så op igen jo længere op de gik jo varmere blev det han gik op til sit eget soveværelse "her kan du sove inat" hvislede han koldt og lagde hende på sengen selv satte han sig på den og kiggede på hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:36:17 GMT 1
HUn mærkede varmen, men det hjalp ikke særlig meget da hun stadig blødte. Hun klynkede lidt da hun blev lagt ned på sengen da det stadig gjorde ondt. Hun krympede sig sammen og samlede knæene under hagen og lagde armene rundt og benene. Hun græd stadig og ville ikke stoppe.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:41:41 GMT 1
han besluttede sig for at gå i seng det var ved at blive nat kunen han mærke temperaturen begyndte at falde han lagde sig hen ved siden af hende han ville skabe en falsk tryghedsfornemmelse for hende og når hun så havde vænnet sig til ham ville han udnytte hende som hun også skulle
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:43:44 GMT 1
Hun blødte stadig og lagnet under hende begyndte at blive meget kobber farvet. Hun kunne mærke blodet lige så stille forsvinde fra hendes krop og hun følte sig svagere og svagere. Efter et godt stykke tid havde hun det som om hun skulle til at besvime af blodmangel eller endda dø af.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:45:28 GMT 1
han mærkede godt at hun ligesom var blevet svagere han gik hen til en skuffe og fandt nogle forbindinger han begyndte at lægge dem om hendes krop så hun ville få det bedre efter noget tid lagde han forbindingerne tilbage i skuffen vis nu han fik brug for dem igen han lagde sig igen tæt op til hende og lagde en arm omkring hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 19:49:25 GMT 1
Hun kunne godt mærke at han lagde forbindingerne om hende og hun blev lidt mere tryg, men hun blev meget utryk da han lagde armen om hende, hun prøvede at få hans arm væk, men hun var alt for svag og måtte opgive. "Sto..." mumlede hun svagt, hun kunne ikke engang få sig selv til at afslutte sætningen hun var bare så træt.
|
|