|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:23:38 GMT 1
"jeg er ked af det men din udflugt hertil gavnede dig ikke tværtimod ser du jeg ledte faktisk efter en ny slave og jeg syntes du passer fint til det jeg amngler bare at købe dig og jeg har masser af penge med så det er intet problem" hvilsede han koldt og fjernede sin hånd fra hendes ryg eftersom han ikke regende med et brække den alligevel
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:25:36 GMT 1
Hun blev helt hvid i ansigtet, hun ville ihvertfald ikke have ham som sin herre. "D...et k....a..n du i...kk...e" stammede hun og kiggede skrækslagen ned i vandet, hun mærkede tårene presse på igen, men hun holdte dem ikke tilbage og et lille stykke tid efter strømmede tåre ned fra hendes øjne.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:26:05 GMT 1
"tro mig jeg kan og jeg vil" hvislede han koldt "hvor bor din herre nu?" spurgte han hvislende "svarer du mig ikke bliver jeg nødsaget til selv at finde ham og når jeg så har købt dig får du din straf og mien straffe er altid grufulde og smertefulde" hvislede han isnende i hendes øre og tog godt fat i hende
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:30:56 GMT 1
"Det vil jeg aldrig sige" skreg hun og prøvede at komme fri ved at sparke ham da hun ikke kunne bruge sine hænder. "Stop, vil de ikke nok?" spurte hun bange og begyndte at græde for alvor nu. "Jeg vil ikke" skreg hun og blev ved med at prøve at sparke ham, selvom hun godt vidste at det ikke nyttede noget, han var stærkere end hun, eller alle var stærkere end hende.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:33:20 GMT 1
dahun sprkede trak han hårdt fat i hendes ben "enten fortæller du mig det eller også så sørger jeg for at alle dine knogler i din krop bliver brækket og derefter kommer min hævn som er endnu mere smertefuld" hvilsede han koldt og en anelse vredt han hadede når folk ikke gjorde som han sagde eftersom han jo var en konge for nogen
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:44:49 GMT 1
Hun kiggede skrækslagent på ham. "Inde i byen, i slavehandleren" sagde hun hurtigt. "Hver sød ikke at gøre det" pev hun og blev ved med at græde. "Slip mig, vær nu sød" bedte hun og blev ved med at græde, dette var ikke rart det vidste hun ihvertfald. "Jeg vil ikke gøre dig noget, slip mig nu" bedte hun og kiggede på ham med tårefyldte øjne.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:45:42 GMT 1
"inde i byen god pige vis det er sandt har du kun en mindre straf at se til men den tager vi når vi er hjemme igen" hvilsede han koldt med et smil på læben han slap hendes ankel og begndte at trække hende hen imod byen dog have han fat i begge hendes arme så hun ikke ville kunne løbe fra ham og vis hun prøvede ville hun bare få en bedre straf
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:49:25 GMT 1
Hun snøftede og blev ved med at græde. "Vil de ikke nok lade være?" spurte hun bønfaldene og blev ved med at græde. "Jeg vil ikke, jeg skal nok være god bare lad være" sagde hun og kiggede bange på ham, hun ville ihvertfald ikke se den straf hun skulle have når han bestemte den.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:51:26 GMT 1
"jo mere du klynker jo værre bliver det din straf er meget mild så længe du gør lige hvad jeg siger du skal gøre og intet andet" hvislede han koldt og trak hende med til sidst nåede de byen "hvor henne er den så den slavehandel" spurgte han koldt hvislende og kiggede rundt han kunne ikke rigtig se noget der lignede det
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 17:54:36 GMT 1
Hun blev ved med at græde ligemeget hvad han sagde. "Derovre" sagde hun og pegede på et lille hus hvor der var en indhegning foran. "I indhegningen går vi rundt som får indtil der er nogen der vil købe os" snøftede hun. "Lad vær, vær nu sød" hviskede hun og blev ved med at græde.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 17:57:29 GMT 1
han gik hen mod huset men svarede hende dog ikke det gad han ikke da han kom hen til huset åbnede han døren han var på ingen måde diskret han åbnede døren og kastede hende ned på gulvet en mand kom gående ned mod dem "hvor meget for hende her" spurgte han hvilende og trak en pose op fra sin lomme
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 18:00:38 GMT 1
"Hey Marta hvor meget for den rødhåret tøs? Du ved hende der har været her i ni år" råbte en tyk mand og en tyk rødmosset kvinde kom frem. "Den ussling, vi er heldige når vi slipper af med hende, men start prisen var 5000 guldstykker da hun er køn, er du sikker på at du har rødt til det?" spurte kvinden og kiggede på Murlocon. "Og du har endda brækket hendes håndled, det bliver lige 6000 guldstykker så, er du villig til at betale det?" spurte hun og hjalp Freja op og stå da hun ikke selv kunne komme op.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 18:03:13 GMT 1
han kastede en meget tyk pose til manden "her er 7000 tro mig 'de fordømte riddere' har næsten for meget guld så det meste går på slaver til os alle jeg skal huske at denne handel er god og det kan komem dig til gode mange af mine riddere søger lige nu slaver" hvilsede han koldt og kigegde afventende på manden
|
|
|
Post by Freja on Dec 6, 2008 18:55:33 GMT 1
"Godt, vil du have hende bevidstløs eller vågen?" spurte manden og rejste sig op. Freja kiggede skræmt på dem begge og kunne ikke fatte at hun var blevet solgt, og endda til en af 'de fordømte riddere'. Freja bakkede ud imod en mørk væg, ikke tale om at hun skulle sælges aldrig nogensinde.
|
|
|
Post by murlocon on Dec 6, 2008 19:00:37 GMT 1
"jeg tror jeg tager hende vågen hun skal jo se sit nye værelse og hun skal vist også fatte at hun har fået sig en herre" hvislede han han trak hårdt fat i hende og trak hende udenfor da de var tilbage ved skoven talte han først "sikke et hul" hvislede han til sig selv "hør her frøken nu tager vi tilbage til mit slot og vis du er sød slipper du med en mindre straf" hvislede han koldt og kørte en kniv over sit mærke og en portal åbnede foran dem
|
|