|
Stille
Dec 2, 2008 19:59:08 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 19:59:08 GMT 1
Tia gik inde i pirat skoven, det var lang tid siden hun havde været her. Hun havde den sædvandelige røde kjole på og bare tæer. Inde under kjolen havde hun selvfølgelig sin røde læder dragt, sværd og røde kappe. Hun havde de skarpe metal blade på som halskæde, øreringe og hårsmykker. Hendes røde drage sad på hendes skulder og spejdede efter fjender. Hun havde faktisk tænkt på at melde sig ind i 'De Fordømte Riddere' men ikke rigtig forde at hun ville have hævn eller noget, men enspænder livet var ved at blive kedeligt og hun ville opleve noget igen så 'De fordømte Riddere' lød som det perfekte sted for hende.
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:23:06 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:23:06 GMT 1
Murlocon gik igennem skoven i hast hans spioner havde rapporteret om en kvinde der havde en drage med sig en lille en men den kunne vel bruges ahn havde to vagter med som beskyttelse han behøvede den ikke men alligevel havde nogen insisteret "beskyt" sagde han isnende til dem og de gik i hver sin retning med hævede sværd Murlocon gik videre han skulle finde den kvinde og overtale hende til at komme med ham
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:26:35 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:26:35 GMT 1
"Mennesker" hviskede hendes drage og krøb ned af hendes skulder og over i et træ. Hun rynkede let brynene der var flere mennesker, men hvorfor? Mennesker kom for det meste her ude alene. Hun trak sin kjole af og tog sko og kappe på. Disse 'mennesker' som hendes drage havde informeret hende om lød ikke som om de var søde. "De er tre og kampdygtige" hviskede hendes drage. Tia trak hurtigt sit sværd og kravlede op i et træ, hun ville være parat hvis de kom.
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:30:33 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:30:33 GMT 1
han kiggede sig rundt uden at se ud som om han ville trække våben han ville også bare snakke hans mænd kom frem fra skyggerne "ned med våbnene vi er her ikke som krigere idag det må i forstå ikke også Murmol og Grimaul" hvislede han isnende og mændene skar en grimmasse de lagde deres våben tilbage og Murmol snakkede "herre hvad skal vi gøre når vi finder denne såkaldte dragekriger" Murlocon vendte sit ansigt mod ham og amnden som åbenbart var Murmol sænkede hovedet "vi snakker med hende ikke dræber" hvislede han kodlt og isnende
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:33:38 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:33:38 GMT 1
Tia havde overhørt deres samtale og et lumsk smil krusede på hendes røde læber, hun sad ikke langt fra dem. "Hvis i vil snakke, så snak løs" sagde hun og sprang ned fra træet og pakkede sit sværd væk. "Ellers vil jeg gerne gå igen, jeg har vigtigere ting at tage mig til end at 'snakke' med mænd" sagde hun koldt og lagde armene over kors.
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:36:40 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:36:40 GMT 1
"gør os sikre" hvislede han koldt og følelesforladt og mændene gøs engang og gik så ud mod skyggen Murmol "hvad med hende der tror du ikke du kan få problemer med den drage" spurgte han skælvende hurtigt var Murlocon henne ved ham og trak ham op i struben "jeg sagde jo jeg er her ikke for at slås" snerrede han isnende og han slap ham Murmol hostede rejste sig op løb så efter hans makker "vi skal snakke forretninger" sagde han isnende uden nogen former for kærlighed eller glæde i hans stemme "jeg hører fra mine spioner du vil melde dig ind i 'de fordømte riddere' hvislede han isnende
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:40:24 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:40:24 GMT 1
"Jeg har tænkt på det, har du et problem med det måske?" spurte hun roligt og klappede sin drage hovedt som der lige var krøbet op på hendes skulder. "Og kan du sige mig hvor mange af dine spioner du har sendt ud for at holde øje med mig?" spurte hun koldt og kiggede på ham med gennemborende øjne.
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:43:10 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:43:10 GMT 1
"jeg ahr skam intet problem med det men måske skulle vi snakke om det eftersom jeg bestemmer hvem der kommer med og ej det kræver jo du kan dræbe" sagde han isnende og kiggede igen uden det mindste besvær "tja..hvor mange spioner har jeg sendt ud for at holde øje med dig ingen de finder det de ved jeg kan lide og denne gang har de ramt meget godt" hvislede han isnende og gik et skridt hen mod hende
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:46:08 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:46:08 GMT 1
"Hvis de ikke ved det, så søger jeg ikke hævn, jeg søger kun blod" sagde hun fraværende og tænkte med strålende øjne på den provokerende knægt hun havde dræbt forleden. "Og hvis jeg vil have hævn over nogen kan min drage altid få plads til lidt mere i dens mave" sagde hun og kløede dragen på hovedt. "Og hvad er det så de har ramt som du godt kan lide?"
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:47:46 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:47:46 GMT 1
"hævn er også kun noget vi beskæftiger os med en gang imellem vi søger bare total kontrol hvilket vi er godt igang med dumme konger de aner ikke at nogle af deres tjenere er mine spioner" sagde han bitterlidt men dog stadig isnende "selvom den drage ikke ser så stor ud kan den selvfølgelig gøre skade det er jeg ikek i tvivl om men vis du hjælper i en større enhed" sagde han isnende og kiggede gennemsøgende på hende "intet intet om forladelse" sagde ahn koldt og isnende
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:51:41 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:51:41 GMT 1
"Selvfølgelig kan min drage gøre skade både alene og i en hær" sagde hun og aede den på hovedt. "Jeg er lidt ligeglad med kongerne, jeg vil bare se blod" svarede hun koldt og hendes drage krøb ned af hendes skulder og over imod Murlocon. "Intet? Er det virkelig snadt?" spurte hun koldt og kiggede på ham. "Og nu hvor vi taler sammen kan jeg vel lige så godt droppe denne forklædning" sagde hun og store røde flammer omgav hende og hun stod nu igen i den røde kjole med metal smykkerne på sig.
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:53:51 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:53:51 GMT 1
han trådte et skridt bagud ved dragen der krøb hen mod ham men så ikke ud til at frygte den han vidste hans mænd kun var et kald væk vis ikke tættere "selvfølgelig er der mange der intet har imod kongerne de vil også bare have blod men ser du ved at være med os for du set rigtigt meget blod" sagde han koldt og isnende
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:56:09 GMT 1
Post by Tia on Dec 2, 2008 20:56:09 GMT 1
"Du er vel ikke bange for min drage vel?" spurte hun hånligt og hendes drage krøb om bag hende og begyndte at vokse sig stor og farlig. "Måske, men hvorfor vil de lige have mig ind i din hær? De kan sagtens få andre drage riddere ind i din hær" sagde hun roligt og klappede sin drage på hovedt da den havde vokset sig til sin rigtige størrelse. "Han er lidt af en splejs" hviskede dragen. "Det ved jeg, men han er åbenbart deres leder, Barti havde ret han er lidt af et udskud."
|
|
|
Stille
Dec 2, 2008 20:59:09 GMT 1
Post by murlocon on Dec 2, 2008 20:59:09 GMT 1
"den er da nuttet" sagde han selv hånende tilbage hans mænd kom igen med sænkede våben da de så dragen kiggede de skræmt på hinanden og deres hænder søgte ned mod deres våben Murlocon strakte en arm ud "hvad har jeg sagt til jer ingen kamp eller i dør det er sidste advarsel" snerrede han iskoldt og de fjernede hænderne igen "vil du med eller vil du ikke er det eneste jeg spørger om" sagde han med falsk venlighed som man med lethed kunne høre var falsk
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 7:34:22 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 7:34:22 GMT 1
"Jeg ved da godt at den er sød" sagde hun koldt og grinte kort. "Næ nej de to er ikke gode for din mave" sagde hun til dragen der så lidt for sultent på de to riddere murlocon havde medbragt. "Måske, men jeg spiser så meget andet der er dårligt for dig" hviskede dragen tilbage og kiggede sultent på de to mænd. "Jeg tror at jeg tager med, det kan jo aldrig skade" sagde hun køligt og klappede sin drage på halsen.
|
|