|
Stille
Dec 3, 2008 19:56:08 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 19:56:08 GMT 1
"Man kan hvad man vil" sagde hun kort. "Husk lige at jeg ikke er under din magt, jeg er her bare på besøg" snerrede hun og trak sin arm til sig. "Så nu har jeg set mig omkring og jeg tror ikke ligefrem at jeg vil ind i 'De Fordømte Riddere' da de er totalt til grin" sagde hun kort og begyndte at gå over imod det sted hvor portalen havde været før.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:59:56 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 19:59:56 GMT 1
han trak igen meget hårdt fat i hende "du går ikke igen du er kommet og du går ikke du har allerede set for meget så nu er du en del af os" snerrede han koldt og trak hende meget hårdt han mod smeden der stadig stod klar og kiggede op da de kom imod ham igen "og denne gang bliver du?" snerrede han koldt
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:04:33 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:04:33 GMT 1
"Jeg har sådan set ikke set noget, jeg har bare set lidt af menneskerne intet andet" svarede hun roligt. "Nej, der tager du helt fejl lille ven jeg går nemlig" snerrede hun og gik ud af smeden igen med hurtige skridt efter at hun havde vristet sig ud af hans greb. Hun tog sin halskæde af og skar nærmest en flænge i luften. Hende og hendes drage gik ind i den og forsvandt, 'portalen' stod stadig åben, men den var lige så stille ved at gå væk.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:07:32 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:07:32 GMT 1
"vagter portal portal" råbte han isnende og 10 vagter løb med ham igennem portalen de nåede lige ud inden den forsvandt "stop" råbte han isnende ad hende og vagterne trak våben dog gjorde han det ikke selv det behøvede han ikke de fleste af soldaterne var dragedræbere og havde erfaring med drager
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:10:19 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:10:19 GMT 1
"Hvorfor skulle jeg?" spurte hun roligt og stod igen i det røde læder tøj med sin store drage bag sig, hendes drage var lidt større end normale drager, men det var hun ligeglad med. Selv havde hun ikke taget sit sværd frem, men hendes drage så sultent på de ti soldater der stod bag Murlocon.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:19:31 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:19:31 GMT 1
"rør jer ikke eller disse riddere skal suge livet ud af jer de er dragedræbere og har dræbt mange drager" sagde han koldt og kiggede gennemborende på hende og derefter dragen mændene stod og trippede man kunne se blodtørsten i deres øjne og de havde alt parat vis dragen angreb dem ville den ikke nå at dræbe dem før de havde dræbt den
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:21:45 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:21:45 GMT 1
"Og? Jeg er lidt ligeglad" sagde hun roligt og kiggede på ham. "Jeg har nemlig flere tricks i ærmet" mumlede hun og smilte lumsk. Hun konsentrerde sig og fik efter lidt tid en ildsøjle til at omringe 'dragedræberne'. "Så nu hvor de er 'spærret' inde kan vi måske tale sammen som normale mennesker" sagde hun roligt og klappede sin drage på halsen.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:33:06 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:33:06 GMT 1
"snak alt hvad du vil vi lytter" hvislede han koldt og hans mænd smilte de vidste hvad han mente med det "hvad sker der lige med ilden har du overvejet at det måske ikke er så godt med ild vi kunne jo brænde os" hvislede han isnende og stirrede intenst først på hende og så på den store drage
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:36:40 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:36:40 GMT 1
"Det er ikke mig der følger efter en drage kriger for at få hende ind i sin såkaldte 'hær'" sagde hun roligt og kiggede på ham. "Jeg er lidt ligeglad med jer" sagde hun roligt og tog sin halskæde af. Hun 'kastede' den som en bumerang og skar halsen over på to krigere, dette skete meget hurtigt da hun havde øvet sig på det. Hun rystede halskæden fri fra blod og tog den på igen. Hun satte sig op på sin drage og lettede. De fløj lige over trækronerne så de ikke ville kunne se dem. De standsede langt langt væk ved en ren sø hvor de havde slået telt op.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:42:28 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:42:28 GMT 1
han blev stående i cirklen "kald efter hjælp" hvislede han kort og en af mændene kørte en kniv over sit mærke en ny portal åbnede sig og lukkede med det samme og nogle mænd kom ud "sluk ilden" hvislede han koldt og de smed vand på ilden og dræbte den han trådte ud af den brændte cirkel "gennemsøg alting" hvislede han koldt
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:45:13 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:45:13 GMT 1
"Når der kan man jo bare se hvad der sker når man er ude på en helt aldmindelig gå tur" sagde hun og grinte kort. Dragen voksede sig lille igen og krøb op på hendes skulder. Hun pakkede teltet og sine ting sammen. "Så er det tid til at lave lidt sjov" mumlede hun og kastede teltet med alle hendes ting ud i vandet hvorefter hun satte ild til det.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:46:56 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 20:46:56 GMT 1
"herovre min herre" råbte en Murlocon gik hurtigt derhen og så et telt brænde "blindt spor kig videre" snerrede han koldt "lad hende ikke komme væk" råbte han isnende og folk begyndte at gennemsøge meget bedre de vidste hvad der ville ske vis de fejlede det var der mange der kunen vidne om
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 20:50:17 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 20:50:17 GMT 1
Tia havde gemt sig oppe i et træ og grinte for sig selv da hun så at de gennemsøgte stedet. Hendes drage begyndte at vokse sig stor igen og hun sprang elegant ud fra træet og landede elegant på sin drages ryg lige over hendes tidligere 'lerj plads'. Hun vinkede til Murlocon og fløj hurtigt videre mod øst lige over træerne.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:22:07 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 21:22:07 GMT 1
"skyd for at dræbe" hvislede han koldt og hans mænd trak buer og knive og kastede dem efter dragens hals og andre følsomme steder de var lavet så de gjorde meget ondt på drager og kunne gå igennem dens stykke skæl og hud i et kast og de havde specieliserede sig i at kaste dem efter ting og drager
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:25:06 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 21:25:06 GMT 1
Der var nogen få knive der ramte Tias drage, selvom hun godt kunne mærke dragens smerte blev hun ved med at flyve. Da de havde fløjet et godt stykke tid landede de og Tia kiggede straks på dragens skader og fik dem med meget anstrengelse healet. Det var ved at være aften da hun var færdig så hun lagde sig under sin drages vinge og sov lidt, men det var mere en rævesøvn hun sov, for man vidste jo aldrig om ham Murlocon ville dukke op.
|
|