|
Stille
Dec 5, 2008 21:29:11 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 21:29:11 GMT 1
"satans eftersøg alt omså i skal tilkalde forstærkninger hun skal med mig og overtales til det hun vil være en god kvinde at have" hvislede han vredt han satte sig ned i græsset han resjte sig hurtigt op igen og hans stemme rungede "hør nu her lille frøken jeg vil ikke gøre dig noget jeg vil bare have dig med i min lille verdensorganisation" hans stemme kunne høres overalt i alles ører lige højt selvom de var over 5 kilometer væk
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:32:00 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 21:32:00 GMT 1
Hun hørte ham godt og grinte for sig selv, hvis han ville have hende med i sin lille 'verdens organisation' var han nød til selv at finde hende. Hun vidste godt at hans soldater før eller siden ville finde hende, men det var hun ligeglad med. Hun foldede hænderne bag hovedt.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:42:36 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 21:42:36 GMT 1
lidt efter kom hans mænd de havde tilkaldt forstærkninger "vi har lokaliseret hende syd herfra omringet af vores mænd hun kan ikke slippe væk vi venter kun på deres ordrer min herre" Murlocon smilte "godt" hvislede han kort og begyndte at gå imod den retning han havde fået at vide hun var lidt efter gik kunne han skimte hende "min kære lille frøken" hvislede han kort til hende og stoppede nogle meter fra ham
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:44:28 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 21:44:28 GMT 1
"Nånå så nu er jeg åbenbart en Frøken, før var jeg bare en uduelig drageridder" grinte hun og rejste sig op. "Når hvad vil du mig så nu?" spurte hun roligt og lænte sig op af sin drage som så sultent på alle soldaterne. "Såså, du har fået rigeligt idag" sagde hun til dragen og dragen så lidt ondt på hende, men lagde ellers roligt hovedt ned i græsset igen og lukkede øjne.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:49:21 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 21:49:21 GMT 1
"jeg vil have dig med i min hvad kalder man det når ja hær" hvislede han koldt men dog lidt mere venligt "der er dejligt at sove god mad for det meste og du får lov at dræbe og alt bliver sat på mig vis du dræber får jeg bare mere dusør sådan fungerer det og eftersom du er lidt speciel kan du sove i mit slot" hvislede han koldt men dog stadig venligt
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:52:36 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 21:52:36 GMT 1
"Ahh sådan fungere det, du sidder og slapper af mens jeg gør alt arbejdet" sagde hun roligt og smilte skævt. "Jeg er drage ridder, vi er lige som Shanghai Krigere vi kan ikke lide at være det samme sted alt for længe" sagde hun og klappede sin drage. "Men hvis jeg skal ind i din 'hær' skal jeg jo brændemærkes og det går jeg aldrig med til" sagde hun, hun kunne tydeligt huske da hun blev brændemærket for første gang, det var ikke ligefrem rart.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:55:24 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 21:55:24 GMT 1
"tro mig mit arbejde vil jeg ikke slippe for det er mit liv og med hensyn til bosted er der også nogle der ikke bor inde i vores tilholdssted men i byen men bruger det som tilholdssted men ser du du behøver ikke blive brændemærket det kræver vi bare hos nogle ikke alle" hvislede han koldt men venlgit igen
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 21:57:45 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 21:57:45 GMT 1
"Aha så du kræver altså at jeg skal blive brændemærket?" spurte hun koldt og overhørte hans venlighed. "Du er vist lidt dum ikke? Jeg gider ikke at blike brænde mærket, og jeg er det allerede så glem det jeg vil aldrig blive brændemærket af dig" sagde hun vredt og lænte sig lidt mere tilbage.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:03:33 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 22:03:33 GMT 1
"som jeg sagde du behøver ikke blive brændemærket det er ikke behøvet af dig lige nu ihvertfald medmindre du selv vil selvfølgelig du vil ikke blive tvunget til noget" hvislede han lidt venligt men stadig koldt ahns mænd var allerede gået mere i skjul og havde gemt sig lidt mere de havde ikke tænkt sig at angribe uden hans ordrer
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:05:18 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 22:05:18 GMT 1
"Det er det første fornuftige jeg har hørt idag" mumlede hun og gabte. "Når, men jeg er træt og vil gerne sove så gider de godt at gå?" spurte hun og gik ind under sin drages vinge igen og lagde sig tilrette. "Farvel" sagde hun og lukkede øjne, hun sov ikke hun ville bare lige se hvordan han reagerede og så ville hun også gerne lige tænke lidt over tingene.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:13:24 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 22:13:24 GMT 1
"hvorfor ligge her både din drage og dig kan komme med tilbage til mit sted der er varmt og du kan få noget ordenligt mad" hvislede han dog med et par forsøg på at være venlig hun ville være god i hans hær en drage til at smadre fjender og hun var heller ikke værst selv men han måtte se hvordan han kunne bruge hende bedst
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:17:24 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 22:17:24 GMT 1
"Hvorfor lige pludselig så venlig?" spurte hun mistroisk og rejste sig op og gik ud af hendes drages vinge. "Det kan godt være vi vil det, hvad syntes du Artimis?" spurte hun og kiggede på sin drage. "Hmm....Jeg ved nu ikke helt" sagde dragen og rejste og op og kiggede på Murlocon. "Kun hvis jeg for nogen af hans mænd, de smager nemlig rimelig godt" sagde dragen og slikkede sig om munden. "Du hørte ham hvis han må få nogen af dine mænd til aftensmad har vi en aftale" sagde hun roligt og lænte sig op af sin drage.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:25:32 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 22:25:32 GMT 1
"jeg kan undvære et par stykker du kan få tre ikke mere ngoel frivilige" hvislede han koldt det sidste var ment til hans mænd tre mænd gik langsomt frem fra træerne og buske "godt i gør mig en stor tjeneste" hvislede han kort og så på dragen trådte nogle skridt væk fra mændene "de er din" hvislede han til dragen
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:26:43 GMT 1
Post by Tia on Dec 5, 2008 22:26:43 GMT 1
"Kun tre?" spurte dragen mistroisk og så på de tre mænd. "Sikke nogen svæklinge" mumlede dragen og slugte dem alle tre i et stykke. "Når kom så Artimist vi havde en aftale" sagde hun og dragen krympede sig og krøb op på sin skulder. "Så er vi parate til at gå" sagde hun roligt og kiggede på ham med kolde øjne.
|
|
|
Stille
Dec 5, 2008 22:33:10 GMT 1
Post by murlocon on Dec 5, 2008 22:33:10 GMT 1
"portal" hvislede han koldt en mand gik lidt frem og kørte et våben over hans arm og en portal kom frem "efter dem frøken" hvilsede han koldt men lide venligt og ventede på at hun ville gå igennem først han regnede ikke med hun skulle ud igen ikke medmindre hun fik et mærke eller noget
|
|