|
Stille
Dec 3, 2008 14:12:52 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 14:12:52 GMT 1
han smilte ondt "der er dog visse hvordan skal jeg formulere det ting du skal gøre før du er med men det snakker vi om senere nu skal vi tilbage til vores sted" hvislede han koldt og isnende han kiggede afventende på Grimaul som ikke rørte sig Murlocon rystede på hovedet "skal jeg virkelig gøre alt selv" snerrede han koldt dog uden at røre sig
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:15:34 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 14:15:34 GMT 1
"Hvad skal gøre?" spurte hun koldt og kiggede på sin drage. "Tag du dem bare de er allerede bange nok" sagde hun og hendes drage kiggede sultent mod de to mænd og slugte dem i et stykke. "Sådan så har du vist også fået rigeligt" sagde hun og hendes drage voksede sig lille igen og landede på hendes skulder.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:22:12 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 14:22:12 GMT 1
"tja...de var ubrugelige alligevel sikekrt spioner" sagde han koldt som om det bare var en gren han havde knækket "når men vi skal tilbage til tilholdsstedet jeg ved ikke om disse pirater er til at stole på" sagde han koldt han rev op i sit venstre ærme og trak en lille kniv som han lod køre op af hans arm og foran han dukkede en portal op som førte til deres hemmelige tilholdssted
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:24:23 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 14:24:23 GMT 1
Hun lod ikke til at være overrasket over hvordan han gjorde, men hun var jo også magiker. Hun gik igennem portalen, men hendes drage blev tilbage. "Hvis du gøre hende ondt så er du så godt som død" hviskede dragen til Murlocon og krøb ind i portalen efter Tia.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:29:07 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 14:29:07 GMT 1
han virkede ikke voerrasket over dragens reaktion faktisk var han lidt ligeglad med den han gik selv igennem portalen og den lukkede efter dem i deres tilholdssted var der mange folk der gik rundt i alle mulige former for tøj der var butikker og skibe det lignede lidt Dark men så igen ingen sol skinnede og nogle var meget blege det lignede de havde været hernede i årevis luften var tung og klam og det var egentlig bare en hule hugget ud i sten de fleste bukkede ærefuldt overfor Murlocon
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:31:11 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 14:31:11 GMT 1
"Har i aldrig hørt om det der hedder sæbe og vand?" spurte hun og holdte sig for næsen. "Her lugter jo lige som en grisse sti" sagde hun. "Eller har du sendt spejdere ud for at stjæle noget?" spurte hun igen og tog en vifte frem for at få noget af den dårlige lugt væk.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:36:13 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 14:36:13 GMT 1
"det er stenen der ikke er just ren vi skjuler os hernede til min vilje er lov jeg ahr mange spioner i både Dark og Light vi skla snart rejse os hvilket minder mig om du skal brændemærkes" sagde han koldt og ligegyldigt han trak hårdt fat i hende og trak hende hen mod en smed som kiggede op de udvekslede hurtigt blikke og smeden gik ind efter et specielt brændejern
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:38:21 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 14:38:21 GMT 1
"Jeg tror ikke engang er der er plads til det, og jeg har ikke engang sagt ja endu" sagde hun roligt og gik ud af smeden igen. Hun kiggede sig lidt omkring og begyndte at gå lidt rundt. Hun havde jo allerede den store rød drage i der strakte sig fra hendes venstre side og om til ryggen.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 14:41:40 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 14:41:40 GMT 1
han gik op på siden af hende "husk lige at vis du bare skal gå hernede skal du have det brændemærke" sagde han koldt ind i hendes øre og smilte "bare rolig vi skal nok komme op og regere hele kongeriget og når tiden så kommer så vil vi regere hele verden det kræver bare lidt tid" hvislede han kodlt ind i hendes øre
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:04:39 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 19:04:39 GMT 1
"Så vidt jeg ved er der ingen der kan se det hvis jeg bliver brændemærket og så vidt jeg ved er der ingen der har angrebet mig endu" sagde hun og pakkede sin vifte sammen. "Med vi mener du vel dig og dit folk ikke?" spurte hun roligt og blev ved med at, hun ville sådan set bare se hvordan folkene overlevede, selvom hun gerne ville ind i 'De fordømte riddere' kunne det vente til senere.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:29:37 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 19:29:37 GMT 1
"men hør nu her det er kun fordi du er sammen med mig" hvislede han isnende i hendes øre og gik lidt væk fra hende nogle mænd gik hen til hende da de ikke kunne se hendes mærke "hvor er dit mærke lille frøken" spurgte de koldt men murlocon gik hurtigt hen til dem "hun er med mig" hvislede han og mændene gik øjeblikket væk fra ham
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:33:33 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 19:33:33 GMT 1
"Tak, men jeg behøver skam ikke beskyttelse så gå du bare" sagde hun roligt og blev ved med at gå. "Og jeg er ikke dum, hvorfor vil de have en kvinde med i deres såkaldte hær?" spurte hun og aede sin drage på hovedt. "Sidst jeg så efter var kvinder ikke særlig meget værd i mænds øjne" sagde hun koldt og gik lidt hurtigere.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:42:21 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 19:42:21 GMT 1
"jo du behøver skam mig" hvislede han koldt "måske syntes de ikke kvinder er noget værd ser du jeg tror på at alle er lige" hvislede han isnende men fulgte dog med hende hun ville bare blive dræbt vis man fandt hende uden mærke på og hun skulle ikke dø ihvertfald ikke lide nu men kan han undværes?
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:45:20 GMT 1
Post by Tia on Dec 3, 2008 19:45:20 GMT 1
"Ved du hvad, gider du godt stoppe med at tale koldt og hvisle?" spurte hun surt og begyndte at gå hurtigere. "Og det vil du have at jeg skal tro på?" spurte hun og standsede op. "Og jeg kan godt passe på mig selv så gå du bare hjem og leg med dine dukker" vrissede hun og begyndte at gå igen.
|
|
|
Stille
Dec 3, 2008 19:52:34 GMT 1
Post by murlocon on Dec 3, 2008 19:52:34 GMT 1
"sådan er jeg bare det kan ikke ændres" sagde han endnu mere koldt han gik vredt efter hende "hvad sagde du" vrissede han koldt og tog fat i hednes arm ved hendes bemærkning "husk lige på hvem der har magten her" snerrede han koldt og mere isnende end nogensinde og kiggede koldt på hende
|
|