|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 18:14:58 GMT 1
Han lagde den anden arm og livet på hende og holdte kysset. Efter lidt tid stoppede han kysset og smilte skævt til hende. "Du skal nok lige vende dig til det" mumlede han og kyssede hende på kinden, han holdte stadig om hende og så ikke ud til at ville give slip.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 18:19:02 GMT 1
Hun smilede mildt til ham "Ja det skal jeg nok... Jeg blev bare lidt overrasket" sagde hun let undskyldene og kiggede ham i øjnene. Hun vidste at hun nok skulle vende sig til det, det blev hun også lidt nød til, hun regnede med at de skulle have børn engang, og så ville det ikke være godt hvis hun ikke engang var i stand til at kysse ham.
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 18:22:35 GMT 1
"Hvordan overrasket?" spurte han og kiggede undrende på hende, hvordan kunne man blive overrasket over et kys? spurte han sig selv og så uforstående på hende og vidste ikke hvad hun mente. "Når det kan være ligemeget jeg skal ikke vide alt" mumlede han og kyssede hende igen på munden.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 18:28:02 GMT 1
Hun smilede og var lettet over at hun ikke behøvede at forklare det, det ville være svært for hende, hun var ikke sikker på at hun selv forstod det helt. Hun var dog mere afslappet da han kyssede hende igen og havde ikke noget imod det. Det ville også være mærkeligt at hun ikke brød sig om at kysse sin kommende mand
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 19:09:10 GMT 1
Han havde stadig armene om livet på hende og begyndte at bakke hende hen imod sengen. Han kyssede hende igen og lod sine hænder stryge kærtegnene cirkler på hendes ryg. Han blev ved med stille at bakke hen imod sengen og var lidt ligeglad om hun gad at kysse ham eller ej.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 19:25:03 GMT 1
Hun fik en mærkeligt fornemmelse i maven men strittede dog ikke imod. Hun var ikke helt sikker på hvad han ville, og han bare ville sove, kysse eller om han rent faktisk ville være sammen med hende. Hun begyndte forsigtigt at gengælde kysset
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 19:31:23 GMT 1
Han gjorde kysset mere intimt og gik lidt hurtigere hen imod sengen. Han brød kysset da de var nået helt hen til sengen. "Er du træt?" spurte han og kyssede hende på panden og kiggede spørgende på hende, han var selv lidt træt, men det var lidt ligemeget.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 19:35:48 GMT 1
Hun kiggede på ham med et smil og rystede så på hovedet "Ikke rigtig" sagde hun mildt og kiggede ham i øjnene med et roligt blik. Hun ville gerne have noget kvalitetstid med sin kommende mand, og det var lidt svært hvis de begge sov. "Men lad os sove hvis du er træt"
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 19:37:58 GMT 1
"Jeg er lidt, men ikke alvorligt" sagde han og grinte lidt. Han skubbede hende blidt ned i sengen og lagde sig halvt oven på hende. "Noget du vil tale om?" spurte han og kyssede hende på næsen. "Eller noget du vil spørge om?" spurte han og kiggede hende i øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 19:44:17 GMT 1
Hun smilede sødt til ham og kæmpede ikke imod da han skubbede hende ned i sengen, heller ikke da han næsten lagde sig på hende. Hun kiggede ham i øjnene med et mildt blik "En ting.. Du sagde at jeg skulle lære at være dronning næste uge, hvem skal lære mig det ?" spurte hun nysgerrigt
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 19:47:27 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Måske Maude, hun var jo en af dem der lærte mig det" sagde han og kyssede hende. "Hvorfor da?" spurte han og kiggede undrende på hende, det var ikke ligefrem et spørgsmål han havde forventet at hun ville spørge om. Han kærtegnede blidt hendes lår uden på kjolen og kiggede hende i øjne.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 19:51:51 GMT 1
Hun smilede mildt "Fordi jeg ville vide om det var en jeg vil komme godt ud af det med.." sagde hun sødt og kiggede ham i øjnene. Det gav et lille sæt i hende da han rørte ved hendes lår, men det var ikke noget hun havde noget imod, og det undrede hende faktisk en smule
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 20:11:05 GMT 1
"Okay" sagde han og grinte lidt. Han fjernede sin hånd fra hendes lår og kyssede hende istedent for. "Ikke andet du har lyst til at snakke om?" spurte han og kyssede hender flere gange på halsen for at se hvordan hun havde det med det.
|
|
|
Post by Rosalin on Dec 9, 2008 20:14:55 GMT 1
Hun gengældte blidt kysset og smilede derefter til ham "Ikke noget jeg kan komme i tanke om" sagde hun mildt. Hun strak halsen lidt så han bedre kunne komme til og for at vise at hun ikke havde noget imod det. Hun plejede ellers at have meget imod at mænd rørte ved hende
|
|
|
Post by Rufus on Dec 9, 2008 20:21:20 GMT 1
Han smilte bare og trak blidt ned i hendes kjole så hendes overkrop snart var blottet for ham. Han blev ved med at kysse hende på halsen imens hans hænder begyndte at trække kjolen og alle underkjolerne ned. Han lukkede øjne halvt og sparkede resten af hendes kjole og underkjoler og alt det ned så hun lå nøgen.
|
|