|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 16:43:32 GMT 1
Hun kiggede ned i gulvet "Også hvis en person kun giftede sig med dig for at få en fordel hos andre af din slags. Hvis det bare var for at få hjælp til at vinde en krig" sagde hun stille. Hun ville ikke nævne rufus direkte, selv om maude nok godt vidste hvem hun snakkede om. Det var vel heller ikke så svært at gætte
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 16:48:55 GMT 1
"Lille ven" sagde Maude og lagde trøstende en arm om hende. "Jeg har kendt Rufus lige siden han var en lille dreng, der er intet du skal være bekymret om han har bare aldrig lært kærlighed, og det er derfor jeg vil give dig en opgave, og du behøver ikke at løse den, men det ville være rart hvis du kunne lære ham at elske, bare at elske en ting eller noget" sagde Maude.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 16:55:02 GMT 1
Hun sukkede stille "Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg er bare så bange for at jeg kommer til at leve hele mit liv uden krælighed. Hvad betyder det at jeg kan få hvad jeg peger på, hvis ikke jeg er elsket af nogen. Hvis mit eneste job er at se pæn ud og få arvinger" sagde hun stille, hun ville virkelig ønske at rufus elskede hende, men det vidste hun jo han ikke gjorde.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 16:57:08 GMT 1
"Som jeg sagde før så giv det tid, Rufus er jo ikke vant til at elske nogen eller noget, du er jo nød til at støtte ham give din egen mening om ting så du ikke bare bliver pynte dukken der bare skal give arvinger" opmuntrede Maude og rejste sig da Rufus kom ind igen. "Farvel Maude dejligt at du kom" sagde han kort og Maude skyndte sig smilende ud af døren.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 17:00:46 GMT 1
Hun løftede hånden og vinkede kort til Maude og smilede til hende da hun gik ud af døren. Hun flyttede derefter blikket mod rufus. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, og i den salgs tilfælde plejede hun sådan set bare at tie stille. Hun tænkte lidt over det Maude havde sagt, hun kunne vel prøve, men hun vidste ikke om hun nogensinde ville få rufus til at elske hende
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 17:02:41 GMT 1
"Vi skal nok til at gå i seng" sagde han og gabte lidt, dog skjulte han det bag håndryggen. "Eller har du nogen andre planer?" spurte han og lagde sig i sengen og kiggede på hende med spørgende øjne da han gerne ville se om hun havde planlagt noget eller om hun bare ville sove.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 17:08:15 GMT 1
Hun så lidt overrasket ud, hun havde ikke lige forventet at han ville bede om hendes mening "Nej det har jeg vel ikke" sagde hun stille, hun var ikke ligefrem træt, men lige nu kunne hun ikke komme på andet at lave end at sove, men det var vel heller ikke det værste de kunne lave.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 17:12:15 GMT 1
"Noget du har brug for?" spurte han og kiggede lidt på hende. Han rejste sig op og tog sit tøj af og lagde sig ned i sengen under dynen. "Kan du lide Maude?" spurte han og hans ansigt blev hurtigt meget tænksomt. Hvis hun godt kunne lide Maude kunne hun jo få hende som kammerpige eller hofdame eller sådan noget.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 17:16:52 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Nej tak, jeg klare mig" sagde hun med et lille smil. Hun var stadig ikke helt tryk ved at skulle klæde sig af mens der var andre i rummet, og hun var slet ikke vandt til at skulle sove i samme seng som en mand "Hun er rigtig sød, jeg kan meget godt lide hende" sagde hun med et smil
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 17:22:11 GMT 1
"Okay" sagde han og lukkede kort øjne og betragtede hende i lang tid bagefter. "Ville du have noget imod at have hende som kammerpige? Eller måske hofdame?" spurte han og kørte en hånd igennem det lyse hår som han aldrig rigtig havde klippet eller tænkt så meget over.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 17:24:08 GMT 1
"Nej bestemt ikke. Jeg kan virkelig godt lide hende, hun er rigtig god at snakke med." sagde hun med et smil og overvejede om hun skulle tage tøjet af, hun kunne bare ikke rigtig få sig selv til det, tanken var hende stadig så fremmed, og hun vidste jo at hun ikke havde nogenting på under kjolen.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 12:23:36 GMT 1
"Hvor meget har hun fortalt dig?" spurte han og kneb let øjne sammen. Hun skulle ikke vide alt for meget, han havde ikke tænkt sig at fortælle hende noget om Tazu og krigen, hun skulle bare leve et ubekymrfet liv her på slottet i starten. "Jeg tror snart jeg skal have klippet hår" mumlede han, mest til sig selv.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 12:29:54 GMT 1
Hun trak på skuldren "Ikke så meget, vi snakkede bare om hvad der kommer til at ske i fremtiden. Vi snakkede ikke om noget konkret, bare os selv." *og dig* tilføjede hun i tankerne men ville ikke sige det højt. "Måske, så må du jo få en til at gøre det. Medmindre jeg bare skal gøre det for dig?" hun var rigtig god til det med hår, hun havde altid klippet og ordnet sit eget.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 27, 2009 12:33:30 GMT 1
"Sagde hun at det var hende der skulle lære dig hvordan man er dronning?" spurte han og kiggede op i loftet. "Det må du gerne" sagde han blot og blev ved med at kigge op i loftet. Selv var han rimelig ligeglad med sit hår, det sad jo bare på hans hoved, han kunne lige så godt være skaldet, det ville overhovedet ikke genere ham.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 27, 2009 12:50:15 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Nej det sagde hun ikke" sagde hun med et lille smil. Det var en god nyhed for hende, hun havde lidt frygtet det var en snerpet gammel tante der så det forkerte i alt. "Det kan jeg da godt gøre" sagde hun med et smil. Hun synes hans hår var for langt, så det ville hun med slæde gøre.
|
|