|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 15:24:09 GMT 1
"Aha" sagde han blot og kyssede hende på panden igen. "Ved du hvor din mor er?" spurte han og kyssede hende kærligt på munden. Selv havde han ingen familie, og han var helst fri for at have en. "Eller er du ligeglad med hende?" spurte han og kiggede spørgende på hende.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 15:29:06 GMT 1
"Hun er i havet et sted, andet ved jeg ikke" sagde hun stille "Jeg er ikke ligeglad, jeg vil da gerne havde kendt hende, men havet lokkede hende for meget, så en dag var hun væk" hun prøvede at lyde som om hun var ligeglad, men det gik ikke helt. Specielt når hun skulle giftes så ville det være rart at have en mor der kunne lærer hende om hvordan det var at være gift, lige som alle hendes veninders mødre gjorde.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 15:31:36 GMT 1
"Måske for du hende snart at se igen" sagde han og smilte skævt. Hele meningen ved bryluppet var jo at han fik magt over sirenerne, for hvis han først gjorde det havde han en stor hær der ikke lod sig skræmme af Tazus soldater overhovedet. "Hele meningen ved bryluppet er jo at jeg for magt over...." han nåede ikke at fuldføre sætningen inden det bankede på døren. Han sukkede irriteret og satte sig op og tog tøj på. Han gik hen og åbnede døren på klem og gik udenfor døren.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 15:36:04 GMT 1
Det gav et sæt i hende da det bankede på døren. Et øjeblik fygtede hun lidt at der ville komme nogen ind, men opdagede til sin lettelse at det gjorde der ikke. Hans ord gjorde hende dog ikke godt tilpas, det understregede bare endnu engang at han ikke giftede sig med hende af nogen anden grund end at få magt over sirenerne, og at der ikke var kærlighed i det her, tanken gjorde hende lidt ked af det, men ikke noget der kunne ses på hende. Hun satte sig op og trak tæppet lidt omkring sig og kiggede sig omkring i rummet.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 15:38:17 GMT 1
Han talte højrystet med manden udenfor og det kunne tydligt høres igennem døren. Efter et godt stykke tid kom Rufus godt sur ind igen og satte sig på en stol og hans ansigt var lagt i alvorlige folder og han tænkte så det knagede over det han lige havde fået afvide.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 15:40:55 GMT 1
Hun vendte hovedet mod døren da den åbnede igen. Hun kiggede lidt forvirret på ham, hun kunne høre dem snakke udenfor, men hun havde ikke kunne høre om hvad "Hvad er der galt" spurte hun forsigtigt mens hendes blik hvilede på ham. Hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige eller gøre.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 15:42:37 GMT 1
"Ikke noget du skal bryde dit hoved med" sagde han og blev ved med at tænke sig grundigt om. Tazu var lige angrebet af en tredje person, dette måtte nok være en fredløs, det var det eneste det kunne være, så hvis han nu måske kunne få fat i denne tredje person ville det være perfekt. Han rejste sig op og gik hen og kyssede hende ømt på munden.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 15:47:49 GMT 1
Hun nikkede stille, hvis det ikke var noget han mente hun skulle vide, så var det nok rigtig nok. Det var nok noget han selv ville finde ud af så. Hun gengældte blidt og ømt kysset, det var ved at blive mere naturligt for hende nu. Hun holdt stadig tæppet foran sig, hvorfor vidste hun ikke, det var bare en naturlig ting at gøre, hun var jo stadig ikke vandt til at folk så hende uden tøj på.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 15:59:33 GMT 1
Han grinte lidt og smilte til hende. "Du behøver ikke at dække dig til med mindre der kommer nogen" grinte han og kyssede hende igen. Han kiggede sig hurtigt omkring i værelset og gik hen imod et skab og tog en kongeblå kjole frem. "Her, vi for nok ikke mere alene tid idag" sagde han trist og gav hende den.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 16:02:38 GMT 1
Hun smilede stille og tog imod kjolen. Hun rejste sig op fra sengen og tog kjolen på, det var behageligt at være klædt på igen, sådan kunne hun nu bedst lide det, selv om hun vidste at de skulle være helt sammen en dag, alligevel beroligede det hende lidt at det ikke blev lige nu, hun skulle lige vænne sig til livet på slottet nu.
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 16:19:17 GMT 1
"Ved du hvad klokken er?" spurte han og gik hen til vinduet og kiggede ud hvorefter han gik hen og kyssede hende en enkelt gang på kinden inden han gik hen til døren. "Maude kommer omlidt så bare spørg hende hvis der er noget" sagde han og gik ud. Lidt efter kom Maude ind, hun smilede til Rosalin og grinte lidt.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 16:27:11 GMT 1
"Den er vel omkring 22" sagde hun uforstående og kiggede på ham. Hun gengældte blidt kysset, og inden hun kunne nå at sige mere, så var han ude af døren og hun var alene igen. Hun sukkede stille og vendte sig så mod døren. Hun fremtvang et smil da hun så Maude "Hej" sagde hun venligt og undrede sig lidt over hvad hun grinede af
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 16:31:03 GMT 1
"Ja Rufus kommer om lidt han skal bare lige ordne noget så bare sig til hvis du mangler noget eller jeg skal hente noget til dig eller der er noget du vil spørge om" sagde hun muntert og smilte. "Eller måske skulle jeg bare lade dig sove" sagde hun muntert og grinte lidt.
|
|
|
Post by Rosalin on Jan 26, 2009 16:36:59 GMT 1
Hun rystede på hovedet "Nej bliv endelig, jeg er ikke træt" sagde hun med et lille smil. Hun kunne godt lide Maudes selskab, hun virkede virkelig flink "Der er en ting jeg gerne vil spøge om.. Altså til dig som person hvis det er okay?" sagde hun stille og tog en dyb indånding "Ville du kunne leve i et kærlighedsløst ægteskab?"
|
|
|
Post by Rufus on Jan 26, 2009 16:40:16 GMT 1
"Okay" sagde hun smilende og satte sig hen på sengen. "Bare spørg løs" sagde hun smilende. Det gik hurtigt op for Maude hvad det var Rosalin hentyde til. "Jo ser du Frøken Rosalin det ville komme an på hvem jeg var gift med, og et ægteskab kan godt starte kærlighedsløst, men lidt efter lidt begynder kærligheden at blomstre, man skal bare give den lidt tid" sagde hun og smilte.
|
|