|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:00:36 GMT 1
Hun skreg højt men prøvede ikke længere at flytte sig, det havde hun opgivet. Hun kiggede op på ham med et vredt blik "Du er ikke bedre selv" råbte hun med smerte i stemmen "Du dræber også uden at tage hensyn til noget... Hvis du var så hellig ville du ikke dræbe en der har en datter at beskytte, og som ikke har andre end mig og tazu"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:08:34 GMT 1
"jeg gør min pligt alle jer afskum skal destrueres og forfølges til i alle sammen er døde da gud lavede jorden lavede han ikke vampyrer han havde ikke tnaker om at lave dem derfor skal i ryddes væk desuden er du en stærk modstander som skal af vejen rent arbejde snuske" sagde han med et ondt smil og stak knivene længere ind mod i hendes ben
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:12:50 GMT 1
Hun holdte et skrig inde og klemte kort øjnene sammen inden hun igen kiggede op på ham med et blik der lyste af had. "Det passer ikke" sagde hun vredt "Der er ingen skabninger på jorden der minder så meget om gud som vi gør. Vi lever evigt, dræber uden nåde, vi er skabt i hans billede"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:15:11 GMT 1
"vis gud ville have vi gik rundt og sugede blod fra alle andre tror du så ikke at han havde lavet os alle om til vampyrer" spurgte han hånligt dog ugen at presse knivene længere ned hun skulle jo gerne overleve lidt længere
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:18:38 GMT 1
Hun kiggede på ham og smilede hånligt "Nej, der skal jo være nogen at suge blod fra... Desuden er det ikke alle der er VÆRDIGE til at være vampyre" sagde hun koldt.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:20:20 GMT 1
"i guds øjne er vi alle lige ikke sandt" sagde han koldt men det irreterede ham hendes kommentar han trak en tredje kniv og stak den ned i hendes arm og presede de to andre yderligere lidt ned så han næsten kunne ramme knoglen
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:23:04 GMT 1
Hun kunne ikke holde et højt smertesskrig inde "Jeg er da ligeglad med hvad den nar mener.. Jeg VED at alle ikke er lige" sagde hun vredt men med smerten tydeligt i sin stemme "Han er svag og tåbelig"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:28:03 GMT 1
"uhh...og det er du ikke du er vampyr for gudsskyld jeg er jo bare et mennekse og jeg har da overtaget så måske er alle ikke lige vampyrer er afskum jeg burde regere ikke den svage konge Tazu" han lagde meget tryk på svage for at irretere hende
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:44:04 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham. Det irriterede hende ikke at han fornærmede tazu,´for hun vidste at det ikke var sandt hvad han sagde "Hvis du var konge ville verden gå under" sagde hun vredt "Desuden, hvor lavt er det lige at være konge og ikke have nogen dronning, for det er jeg rimlig sikker på du aldrig vil få"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:51:07 GMT 1
"ser du jeg ville være konge i højest en dag for ser du jeg ville give den til de fordømte riddere den ødemarks bande du ved tja..de skal regere alt og jeg skal bare være konge af dark så kan jeg være med" sagde han og grinte højt han borede de tre knive længere ned de to i benet begyndte at skrabe mod hendes knogle
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:53:36 GMT 1
hun kiggede koldt på ham "Ja du vil sikkert ikke kunne klare det selv.. Det er du ikke stærk nok til" sagde hun vredt og holdt et smerteskrig inde "Jeg ved hvad du vil gøre med mig og tazu, men hvad med vores datter meria"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 19:55:42 GMT 1
"hun kan vel bare være tjener når hun bliver gammel nok eller tja..jeg kan vel altid bruge en slave" sagde han og grinte højt han rørte ikke mere ved knivene da hun så ud til at være svag og nok ikek kunen klare så meget lige nu
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 19:59:04 GMT 1
Hun kiggede rasende på ham "Hvis det er det du vil så har du bevist at du er meget følelses kold end mig.. Selv jeg ville Aldrig skade et barn eller tvinge det til at være en slave" sagde hun koldt
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 20:22:35 GMT 1
han kiggede koldt på hende "jeg kan da også bare dræbe hende er det bedre er det ikke en eller anden meria eller noget rygterne løber at i har adopteret en lille pige" sagde han og grinte koldt
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 20:24:55 GMT 1
Hun kiggede koldt på ham "Jo det er rigtig" sagde hun vredt og forstod ikke helt hvad han ville med den oplysning, men det var ikke noget der var skjult for andre. Hun elskede meria højt og ville gøre alt hvad der stod i hendes magt for at der ikke skete hende noget
|
|