|
Post by Anna on Nov 16, 2008 16:41:21 GMT 1
Anna gik gennem skoven med rolige skridt. Hun var næsten lige komme hjem igen efter at havde været taget til fange af Sasha. Hun trængte til noget frisk luft og regnede ikke med at der ville ske noget.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 16:43:47 GMT 1
samaka gik rundt inde i skoven efter Dea var sluppet væk var han i dårligt humør han havde dog hørt om en ny bande som han overvejede at tage med i de kunne bruge ham og det vidste de han smilte og håbede på at Dea var uforsigtig igen og ville vise sig
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 16:48:11 GMT 1
Hun gik hen og satte sig udmattet op af et træ, hendes sår gjorde ikke så ondt mere efter hun havde været under kærlig behandling af nogen healere, men de var stadig lidt ømme og ville sikkert være det længe. Hun lukkede øjnen og skærpede sine sanser og lod dem se for sig. Hun kunne høre et menneskes hjerteslag ikke langt væk, men hun var ikke i humør til at jage lige nu så hun fortog sig ikke noget
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 16:49:45 GMT 1
han mumlede noget om at han kedede sig og ville ønske han ikke havde dræbt Anna uvidene om at hun var blevet reddet han troede hun var blevet dræbt af solen han gik uforsigtigt gennem skoven og var ligeglad om han lavede høje lyde han var ikke bange for noget
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 16:55:27 GMT 1
De høje lyde fra nogen der gik generede hendes meget skarpe hørelse en del. Hun åbnede øjnene og kunne se en skikkelse lidt fra hende, hun kiggede dog ikke ordenligt efter og så derfor ikke hvem det var, hun regnede med at det bare var et menneske der var faret vild
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 16:56:49 GMT 1
han kiggede rudnt og fik øje på en pige "goddag lille frøken" sagde han venligt han havde dog ikek set hvem det var da han ike havde kigget ordenligt efter fordi der var grene og træer i vejen og fordi han troede han havde udryddet Anna
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:01:14 GMT 1
Med det samme han snakkede genkendte hun ham, hun kunne mærke frygten brede sig i hele hendes krop. Det lod dog til at han ikke havde genkendt hende, selv om hun i høj grad lignede sig selv med den lange hvide kjole og det lange mørke hår. Hun rejste sig langsomt og overvejde at løbe, men hun var for bange. "G, goddag" stammede hun usikker og kiggede den anden vej så han ikke så hendes ansigt
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:02:23 GMT 1
han så noget bekendt over hende og spurgte så "har vi mødt hinanden før" spurgte han venligt han gik igennem grenene og træerne der var i vejen og gik så over til hende med hurtige skridt
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:05:45 GMT 1
Hun bakkede hurtigt bagud og kiggede stadig den anden vej. Hun var meget bange, han var ikke ligefrem en person hun ønskede at møde igen. "Det tror jeg ikke" sagde hun stille og prøvede at skule den lette skælven der var i sin stemme.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:08:10 GMT 1
"men de virker da så bekendt" sagde han venligt og smilte og kiggede undrende på hende da hun bakkede "hey" sagde han højt "ligner du ikke det afskum af en......" han stoppede sætningen og stoppede helt "dig...men...hvordan....du burde jo være død" sagde han stammende
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:10:27 GMT 1
Hun bakkede stadig men kiggede nu på ham "Jeg tror du forvæksler mig med en anden" sagde hun stille og håbede på at han ikke ville gøre hende noget. Hun regnede heller ikke med at hendes lille løgn ville virke. Hun var nem at genkende.
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:15:22 GMT 1
"nej....du er hvad hedder hun......."han kiggede væk fra hende og stod med ryggen til hende "Anna" sagde han med et smil da han vendte sig om og trak et af sværdene "kan du kende dem" spurgte han smilende ondt
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:17:31 GMT 1
Hun gispede og bakkede hurtigt tilbage. Hun var fundstændig rædselslagen og kunne slet ikke tænke over hvad hun nu skulle gøre, frygten fyldte for meget "Nej... Jeg beder dig, alt andet" sagde hun med gråd i stemmen
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:19:07 GMT 1
"af ren nysgerrighed hvem reddede dig dog dit lille uhyre kongens mænd kongen selv eller nej hvorfor skulle han dog gøre det" snerrede han men faktisk var han glad måske var Dea sluppet fra ham men det ville Anna ikke gøre
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:23:32 GMT 1
Hun rystede og bakkede. Hun havde aldrig været så bange før og ville bare hjem igen. Hun kunne ikke klare mere nu. "Jeg blev ikke rigtig reddet" sagde hun stille med en skælvende stemme "Jeg blev taget med ned under vandet af en sirene, og jeg flygtede selv fra hende"
|
|