|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:24:57 GMT 1
han klappede i hænderne så emget han nu kunne for sværdet "jaja men der kan man se har du set kongen endnu" spurgte han for ham var det ligegyldigt men måske ville hun tro han ville lade hende gå vis hun svarede nej
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:28:25 GMT 1
Hun kiggede bange på ham. Hun vidste at hun ikke kunne stole på ham på nogen måde da han levede for at slå hendes slags ihjel. "Ja" sagde hun stille "Og han ved hvor jeg er" det passede dog ikke helt, hun havde faktisk ikke set ham men var faktisk gået herud mens hun ventede på han skulle komme hjem
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:31:52 GMT 1
"så har du set ham for sidste gang jeg håber han ved hvor meget du holder af ham vis og nu syntes jeg du skal vise mig en vej ind i slottet så jeg akn dræbe kongen" sagde han og et smil krusede hans læber sådan han kunne blive konge af dark og så give det til de fordømte riddere og så var han medlem for altid
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:33:53 GMT 1
Hun spærrede øjnene op. Det var en ting hun aldrig ville gøre, uanset hvad kunne hun ikke gøre noget der ville skade ham på nogen måde. "Nej" sagde hun med en lidt stærkere stemme "Det vil jeg aldrig gøre"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:36:16 GMT 1
"kom nu jeg skal nok dræbe ham hurtigt" sagde han smilende "ellers må du tage hans straf så må vi håbe på at han dør af sorg" sagde han og grinte højt dog uden at fjerne sit blik han havde sit sværd parat vis hun prøvede på noget
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:43:43 GMT 1
Der rendte en tåre ned af hende kind som hun dog hurtigt fik tørret væk. Hun kiggede på ham med et koldt blik. Ikke tale om at hun ville hjælpe ham, så hellere selv dø "Jeg vil aldrig gøre det. Så vil jeg heller tage straffen selv" sagde hun stille
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:45:21 GMT 1
"fint men vi skal da lege først" sagde han ondt og meget hrtigt trak han to knive som han kastede den ene mod hende side og den anden mod midten af hende ben så hun ikke ville kunne flygte
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:47:16 GMT 1
Hun havde på ingen måde forventet det og fik derfor kun undviget den der ville ramme hende i siden mens den anden ramte hendes ben. Hun faldt sammen skrigende af smerte da hun mærkede sølvet ætse sig ind i sin hud. Smerteståre rendte ned af hendes kinder
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:49:55 GMT 1
han smilte ondt da han så den ramte "ja det går ondt ikke det skulle dig og dine afskum af andre vampyrer havde tænkt på før i dræbte mine forældre så nu skal i også lide" sagde han ondt han havde et næsten sindsygt blik i øjnene
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:52:26 GMT 1
Hun græd ef smerte og kunne ikke bevæge sig ben selv om hun ville. Hun forstod ikke hvorfor han hadet hende så meget, men sådan var hans slags vel bare. "Hvorfor skal det gå ud over mig" sagde hun med en stemme der skælvede af smerte og frygt "Jeg har ikke rørt din familie"
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 17:55:42 GMT 1
"i er alle ens inderst inde vil bare have blod blod blod i tgger ikke hensyn til dem i dræbers familie i er ligeglade jeg ved i er ens og jeg skal dræbe jer alle om så det skal tage mig hele mit liv" sagde han hårdt og hentede kniven der havde misset og gik så hen til hende igen
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 17:58:31 GMT 1
Hun kiggede på ham med et bange blik. Tårende rendte ned af hendes kinder. Hun prøvede at flytte sig væk fra ham men smerten gjorde det umuligt "Nogen er anderledes, giv mig dog en chance for at vise dig det" sagde hun bange
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 18:00:52 GMT 1
"ingen er anderledes" råbte han vredt "i er alle de samme i vil bare have blod uden omtanke for nogen andre end jeg selv og jeres egen slags" råbte han og pressede kniven længere ind i hendes ben
|
|
|
Post by Anna on Nov 16, 2008 18:05:57 GMT 1
Hun skreg højt af smerte og krummede sig helt sammen "Stop!" råbte hun med smerte og frygt i stemmen "Vi er ikke alle sammen ens" hun ville gerne tro at hun ikke var som alle de andre der bare dræbte uden at tage hensyn til noget andet
|
|
|
Post by Samaka on Nov 16, 2008 18:45:04 GMT 1
"giv mig en grund snuske" sagde han go grinte højt den anden kniv trak han og borede den ind i hendes andet ben "jeg skal sørge for du aldrig ser din mand igen ihvertfald ikke i live" sagde han og grinte højt
|
|