|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:23:02 GMT 1
"Hvorfor skal du have en pige med?" spurte hun og kiggede på ham. Hun havde aldrig selv været til en fest, men hun havde hørt om dem. Det at de snakkede om fest fik hende til at tænke på den røde kjole hun havde derhjemme med sølv broderi og sko hvor der også var sølv broderi på.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:24:54 GMT 1
"altså det er skik man har en pige med man enten er gift med eller bor eller ser personen og kan lide hende men det er ikke rigtigt mig" sagde han og grinte igen "sidst endte det i en katastrofe" sagde han og grinte videre
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:29:21 GMT 1
"Hvorfor tager du så ikke bare en pige med som er din ven?" spurte hun og kiggede på ham. "Hvad skete der?" spurte hun og kiggede på ham med nysgerrige øjne. "Fornærmede du nogen af de 'fine' folk?" spurte hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:30:24 GMT 1
"dem fornærmer jeg altid" sagde han og grinte stort "nej når man tager en pige med betyder det man kan lide hende sådan rigtigt og tja...jeg blev smidt ud fra sidste fest fordi jeg ikke havde en pige med" sagde han og grinte videre
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:32:47 GMT 1
"Hvordan fornærmer du dem?" spurte hun og kiggede nysgerrigt på ham. "Det må have set sjovt ud" sagde hun og skjulte et grin bag håndryggen. "Er du god til at digte?" spurte hun og kiggede på ham med et sødt smil.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:35:04 GMT 1
"tja...jeg fornærmer de rige og hjælper de fattige altså ja det så utroligt sjovt ud dog slog jeg ikke folk da jeg ikke går indenfor vold men ja jeg digter og nogle syntes det er godt" sagde han og smitle tilbage
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:37:01 GMT 1
"Det må være sjovt selv at være rig og så fornærme de rige" sagde hun og skjulte sine grin bag håndfladen. "Hvad for nogen digte laver du? Altså hvad handler de om?" spurte hun og så på ham med to store nysgerrige blå øjne.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:38:30 GMT 1
"du spørger virkelig om meget" sagde han og grinte igen "men kan være rig på mange måder men rigdom kan være en af dem" sagde han meget poetisk "sådan nogle" sagde han og grinte
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:41:20 GMT 1
"Jeg kender ikke så meget til byen" sagde hun og smilte. "Har du da mange penge eller hvad?" spurte hun og kiggede nysgerrigt på ham. "Er det egnteligt sjovt at være poet?" spurte hun og grinte lidt.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:48:08 GMT 1
"je penge er ikke hvad jeg går op i men folk siger jeg er rig da jeg ikke bruger penge ret meget kun når jeg behøver mad" sagde han go smilte "tja...man kan ligesom få folk til at blive genert ved et digt og sådan" sagde han og smilte mere
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:49:30 GMT 1
"Det lyder da fornuftigt" sagde hun og smilte. "Hvorfor har du så ingen....Kæreste?" spurte hun nysgerrigt og kiggede på ham. "Altså det burde da være let nok piger flokkes sikkert om dig inde i byen" sagde hun og grinte.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:50:54 GMT 1
"du skulle bare vide nej jeg prøver at finde hende jeg vil dele livet med første gang så ikke jeg bliver såret du ved" sagde han og grinte "men aner ikke hvor hun er" saged han storsmilende og grinte videre
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:54:52 GMT 1
"Det må du selv om" mumlede hun og rejste sig. Hun begyndte med helt roligt skridt at begynde at gå hen imod skoven. Hun begyndte stille at nynne en sang hun kunne huske hendes mor havde sunget for hende da hun var spæd.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:56:56 GMT 1
han gik efter hende hun var meget interesant "det lyder som et meget interesant liv du har" sagde han da han var nået op på siden af hende og satte så farten ned så han gik i samme tempo som hende
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:58:03 GMT 1
Hun trak på skuldrende. "Mit liv er ikke spicelt det er meget hårdt" sagde hun trist og sænkede farten da hun var ved at fryse og blive helt blå.
|
|