|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:41:19 GMT 1
han grinte igen "ser du jeg ahr ingen familie og jeg gider ikke forpligte mig til et hus alt for mange forpligtelser og altså et motto er noget du tror på og siger" sagde han og grinte han kiggede op og ned ad hende "du er jo kun skind og ben" sagde han forfærdet
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:43:29 GMT 1
"Jeg har heller ingen familie, men jeg har et hus og jeg kan da godt finde ud af at passe det" sagde hun og smilte. "Ligsom 'Gud er alting' eller hvad?" spurte hun og kiggede på ham. Hun trak på skuldrende. "Det er bare lidt svært at finde mad om vinteren" sagde hun toneløst og kiggede på byen igen.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:46:56 GMT 1
"ja netop sådan som det" sagde han og trak en lille skindpose op åbnede den der lå noget tørret kød brød og andre ting han trak dem op og gav dem til hende "jeg klarer mig fint" sagde han og smilte igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:49:07 GMT 1
"Hvorfor har folk mottoer når det er noget de selv tror på?" spurte hun og kiggede undrende på ham. Hun gav ham maden igen og rystede på hovedt. "Jeg klare mig, jeg skal bare få noget i mine fælder igen" sagde hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:52:46 GMT 1
"tag ej forgivet hvad du ej kan undvære" sagde han og grinte lidt "tag nu bare madet er du klar over hvor meget jeg har tilovers efter nogle af mine oplæsninger" sagde han og smilte tilbød hende maden igen
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 19:55:37 GMT 1
"Du er fjollet" grinte hun og smilte til ham. "Jeg kan sagtens undvære det, jeg finder bare noget i skoven og spiser det, det er ikke så svært" sagde hun og smilte lidt, selvom hun gerne ville have maden kunne hun ikke få sig selv til det, for det var hans mad ikke hendes, så det ville ikke være okay hvis hun tog hans mad.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 19:59:10 GMT 1
"hør nu her jeg må insistere jeg kan se du har ihvertfald ikke spist i mindst 5 dage du har brug for lidt mad inden du kan jage andre dyr for at jage må du være dit bytte overlegen det kan du ikke være vis du er svækket af ingen mad" sagde han og pustede ud det var nogle lange sætninger
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:02:01 GMT 1
Hun grinte bare. "Jeg spiser bare noget vælling og så skal jeg nok klare mig" sagde hun og smilte, selvom han havde ret hun havde ikke spist i lang tid og hun vidste godt at hun måtte være sit bytte overlegen, men hun kunne ikke tage hans mad. Det var hans og ikke hendes det vidste hun ihvertfald.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:03:55 GMT 1
"hør her jeg forærer dig det eller sbliver det dårligt lad ikke naturens gave gå dig til spilde når du har dem" asgde han og grinte lidt han fik næsten altid sådan noget ind i hans sætninger han kiggede på hende og håbede på hun ville acceptere hans mad
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:06:09 GMT 1
"Det er dit ikke mit....Øhh hvad hedder du egntelig?" spurte hun for at få emnet ind på en anden bane. "Hvad arbejder du som?" spurte hun for at få alt det mad væk, for det var ved at gøre hende rimelig sulten og det irreterede hende meget.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:08:24 GMT 1
"som du vil" sagde han og lagde maden væk og lagde den lille pose væk "jeg hadder Xara jeg er poet eller digter som folk også kalder det jeg læser poetri og læser digte op" sagde han og smilte "hvad med dig" spurgte han smilende
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:11:06 GMT 1
Hun tænkte lidt og svarede: "Jeg hedder Sera" løg hun, hendes rigtige navn var Curi, men det brugte hun næsten aldrig da Sera lød meget bedre end Curi. "Og jeg laver ikke rigtig noget udover at prøve at overleve" sagde hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:15:19 GMT 1
"har du intet at lave hvad bruger du så tiden på det er da en smuk skov det her" sagde han og grinte "en elver der lever i skoven er ikke vant i byen men det sker af og til at de kommer til og der bliver de budt til dans og fest lavet af min far han var også poet" sagde han og grinte
|
|
|
Post by Curi on Nov 11, 2008 20:17:34 GMT 1
"Jeg bruger sådan set min tid på to ting. Overleve og Heale" sagde hun og smilte, med heale mente hun selvfølgelig sig selv hun havde massere af sår rundt omkring på kroppen og det irreterede hende lidt nogen gange at de ikke gad at forsvinde. "Jeg har aldrig været til en fest, er det sjovt?" spurte hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by xara on Nov 11, 2008 20:19:48 GMT 1
"tja.. jeg bliver somregel inviteret og folk forventer altid jeg tager en pige med men gider ikke rigtig fester er det bedste tidspunkt at oplæse digte på" sagde han og grinte den sidste fest var folk blevet skuffede over at han ikke havde en kæreste men det gik ham ikke på
|
|